eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ WG ZADAŃ 1-5 Zadanie nr 1 - Dostawa stołu operacyjnego Zadanie nr 2 - Dostawa stacjonarnego aparatu USG Zadanie nr 3 - Dostawa przenośnego aparatu USG Zadanie nr 4 - Dostawa mikrotomu saneczkowego Zadanie nr 5 - Dosta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Lublin: DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ WG ZADAŃ 1-5 Zadanie nr 1 - Dostawa stołu operacyjnego Zadanie nr 2 - Dostawa stacjonarnego aparatu USG Zadanie nr 3 - Dostawa przenośnego aparatu USG Zadanie nr 4 - Dostawa mikrotomu saneczkowego Zadanie nr 5 - Dostawa pomp infuzyjnych - 5 szt.
Numer ogłoszenia: 231440 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 740 86 14, fax 081 740 39 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.top.lublin.pl/janbozy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ WG ZADAŃ 1-5 Zadanie nr 1 - Dostawa stołu operacyjnego Zadanie nr 2 - Dostawa stacjonarnego aparatu USG Zadanie nr 3 - Dostawa przenośnego aparatu USG Zadanie nr 4 - Dostawa mikrotomu saneczkowego Zadanie nr 5 - Dostawa pomp infuzyjnych - 5 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ WG ZADAŃ 1-5 Zadanie nr 1 - Dostawa stołu operacyjnego Zadanie nr 2 - Dostawa stacjonarnego aparatu USG Zadanie nr 3 -Dostawa przenośnego aparatu USG Zadanie nr 4 - Dostawa mikrotomu saneczkowego Zadanie nr 5 - Dostawa pomp infuzyjnych - 5 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości: dla zadania nr 1 1028,04zł dla zadania nr 2 2056,07zł dla zadania nr 3 280,37 zł dla zadania nr 4 168,22 zł dla zadania nr 5 210,28 zł Razem: 3742,99 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, - nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez co rozumie się, iż wykażą się wykonaniem w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania dostawami wyrobu medycznego stanowiącego przedmiot zamówienia w liczbie nie mniejszej niż 1 dostawa o wartości co najmniej 110 000,00PLN w odniesieniu do zadania nr 1 , 220 000,00PLN w odniesieniu do zadania nr 2, 30 000,00 PLN w odniesieniu do zadania nr 3 , 18 000,00 PLN w odniesieniu do zadania nr 4, 22 500,00PLN w odniesieniu do zadania nr 5 i potwierdzą, iż dostawa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą aparatu stanowiącego przedmiot zamówienia o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co rozumie się, iż posiada środki finansowe w banku lub kasie oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, lub zdolność kredytową na kwotę stanowiącą co najmniej 110 000,00PLN w odniesieniu do zadania nr 1 , 220 000,00PLN w odniesieniu do zadania nr 2, 30 000,00 PLN w odniesieniu do zadania nr 3 , 18 000,00 PLN w odniesieniu do zadania nr 4, 22 500,00PLN w odniesieniu do zadania nr 5.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się złożenia następujących dokumentów. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania dostaw wyrobu medycznego stanowiącego przedmiot zamówienia - co najmniej 1 dostawę o wartości co najmniej 110 000,00PLN w odniesieniu do zadania nr 1 , 220 000,00PLN w odniesieniu do zadania nr 2, 30 000,00 PLN w odniesieniu do zadania nr 3 , 18 000,00 PLN w odniesieniu do zadania nr 4, 22 500,00PLN w odniesieniu do zadania nr 5, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz dostaw aparatów stanowiących przedmiot zamówienia z okresu prowadzonej działalności w zakresie jak wyżej i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy, f) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca ma prowadzony rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 110 000,00PLN w odniesieniu do zadania nr 1 , 220 000,00PLN w odniesieniu do zadania nr 2, 30 000,00 PLN w odniesieniu do zadania nr 3 , 18 000,00 PLN w odniesieniu do zadania nr 4, 22 500,00PLN w odniesieniu do zadania nr 5, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), h) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego w trybie art. 24 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Jakość - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.top.lublin.pl/janbozy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin. Budynek Administracji pokój 12A..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria SPSzW im. Jana Bożego w lublinie, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, pokój 27..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.01.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa stołu operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa stołu operacyjnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa stacjonarnego aparatu USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dostawa stacjonarnego aparatu USG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 -Dostawa przenośnego aparatu USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 -Dostawa przenośnego aparatu USG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa mikrotomu saneczkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Dostawa mikrotomu saneczkowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Dostawa pomp infuzyjnych - 5 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Dostawa pomp infuzyjnych - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.