eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w miejscowościach Ostrowina, Bystre, Krzeczyn, Ligota Mała, Nieciszów, Piszkawa gm. Oleśnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Oleśnica: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w miejscowościach : Ostrowina, Bystre, Krzeczyn, Ligota Mała, Nieciszów, Piszkawa gm. Oleśnica
Numer ogłoszenia: 231414 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190100 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oleśnica, ul. 11- go Listopada 24, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3140215, faks 071 3140204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w miejscowościach : Ostrowina, Bystre, Krzeczyn, Ligota Mała, Nieciszów, Piszkawa gm. Oleśnica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w miejscowościach : Ostrowina, Bystre, Krzeczyn, Ligota Mała, Nieciszów, Piszkawa gm. Oleśnica. zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 1/1Obszar do opracowania projektów planu jest opisany w uchwałach Rady Gminy Oleśnica: 1) Ostrowina - Uchwała Rady Gminy z dnia 29 czerwca 2007 r. Nr VIII/33/07- 0,3834 ha. 2) Bystre - Uchwała Rady Gminy z dnia 30 marca 2010 r. Nr XLVII/222/10- 945,6101 ha. 3) Krzeczyn - Uchwała Rady Gminy z dnia 30 marca 2010 r. Nr XLVII/223/10 - 1085,5984 ha. 4) Ligota Mała - Uchwała Rady Gminy z dnia 30 marca 2010 r. Nr XLVII/224/10 - 1699,4909 ha. 5) Nieciszów - Uchwała Rady Gminy z dnia 30 marca 2010 r. Nr XLVII/225/10 - 798,3485 ha. 6) Piszkawa - Uchwała Rady Gminy z dnia 30 marca 2010 r. Nr XLVII/226/10- 238,7375 ha. 1/2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, 2) przygotowanie wzorów pism oraz ogłoszeń dla potrzeb sporządzenia planu, 3) uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych, 4) opracowanie koncepcji planu, 5) prezentację koncepcji planu na mapie w skali 1:1000, 6) opracowanie projektu planu do zaopiniowania oraz prezentacja planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 7) opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag ; 8) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 9) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, 10) przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), 11) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 12) sporządzenie wniosków o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz gruntów leśnych na cele nieleśne i nierolnicze, 13) opiniowanie i uzgodnienie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 14) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 15) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i wprowadzanie ewentualnych zmian z tym związanymi, 16) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania zainteresowanych, 17) wprowadzenie zmian do projektu planu z rozpatrzeniem uwag, o których mowa w poz. 16, 18) prezentacja projektu planu Radzie Gminy Oleśnica oraz Wójtowi Gminy wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 19) ponowne uzgadnianie projektu planu, 20) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponowionych uzgodnień, 21) przygotowanie projektu planu do uchwalenia, 22) przygotowanie i skompletowanie dla Wojewody Dolnośląskiego dokumentacji formalno - prawnej oraz planistycznej wraz z projektem uchwał Rady Gminy Oleśnica w celu sprawdzenia zgodności z prawem i publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego. 1/3. Wykonawca sporządzi kopie planu w wersji elektronicznej płyta CD w formacie Portale Dokument Format (PDF) - 1 egzemplarz, DGN - 1 egzlemplarz Photographic Experts Group (JPG) - 1 egzemplarz, oraz w postaci drukowanej w wymaganej - niezbędnej ilości : 1) Projekt planu do wewnętrznego opiniowania , 2) Prognoza oddziaływania na środowisko , 3) Projekt planu do opiniowania i uzgodnienia . 4) Projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia, 5) Projekt planu do uchwalenia , 6) Prognoza skutków finansowych i uchwalenia planu, 7) Pomniejszenie projektu planu do publikacji , 8) Dokumentacja formalno - prawna (oprawiona w sposób uniemożliwiający dekompletację), 1/4. W ww planie powinny znajdować się zapisy dotyczące przestrzeni publicznej w centrum wsi tj. obszaru przestrzeni publicznej, o którym mowa w art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr. 80 poz. 717 z późn. zm.). Ustawa definiuje obszar przestrzeni publicznej jako obszar o szczególnym znaczeniu dla zaspokojenia potrzeb mieszkańców, poprawy jakości ich życia i sprzyjający nawiązywaniu kontaktów społecznych ze względu na jego położenie oraz cechy funkcjonalno-przestrzenne. 1/5. Zapis planu należy wykonać w takiej formie, ażeby dla każdej jednostki elementarnej (najmniejszego obszaru wydzielonego przestrzennie) zawarte były wszystkie ustalenia pozwalające na bezpośredni wydruk jako wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (do dalszych prac projektowych). Ustalenia dla jednostki nie mogą być zawarte w kilku miejscach tego planu. W tekście planu należy używać określeń i terminów stosowanych w istniejącym ustawodawstwie. W każdej sytuacji należy wprowadzić definicję terminu. Używając określonych, stosownych terminów należy przywołać w rozumieniu jakiej podstawy prawnej jest on użyty. Część szczegółowa odnosząca się do jednostki elementarnej musi co najmniej zawierać elementy zawarte w art. 15 ust.2, ewentualnie ust. 3 ustawy oraz wszelkie inne istotne ustalenia. Cała dokumentacja planistyczna powinna być wykonana w technice cyfrowej(szczegóły techniczne i programowanie ustalone zostaną na etapie roboczym) umożliwiającej na bieżące korzystanie z opracowania. Tekst planu i rysunek planu należy tak wykonywać, ażeby można było wykonać wydruk dla danej jednostki elementarnej jako wypis i wyrys z planu. 1/6. Wszystkie mapy i rysunki planu należy wykonać w technice kolorowej z oraz w 1( jednym) egzemplarzu czarno-białym do publikacji w Dzienniku Urzędowym. Tekst planu powinien być nie w formie opisu, lecz w formie dokumentu prawnego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 roku w sprawie zasad techniki prawodawczej (Dz. U. nr 100, poz. 908). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektu wszystkich dokumentów formalnoprawnych i na każdym etapie zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności przebiegu toku formalno-prawnego, a w przypadku wystąpienia nieprawidłowości zobowiązany jest pisemnie poinformować o tym prowadzącego opracowanie ze strony urzędu. 1/7. Opracowania planów powinny zawierać: a) tekst uchwały, b) rysunki planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmian miejscowego planu zagospodarowania w skali 1:1000 w technice czarno-białej oraz w technice barwnej w formie papierowej i w formie zapisu elektronicznego na płycie CD, c) zestawienie działek, których przeznaczenie zostało zmienione w opracowywanym planie, d) prognozę skutków finansowych uchwalenia planu (analizę ekonomiczną skutków uchwalenia planu), e) prognozę skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze, f) ustalenia i rysunek planu (w pomniejszeniu) w formie elektronicznej na płycie CD, przygotowane do druku w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, g) opracowanie ekofizjograficzne, h) dokumenty formalno-prawne. 1/8. Opracowanie planu dla każdej miejscowości należy wykonać w 5 egzemplarzach, w teczkach formatu A-4, przy czym materiały części tekstowej projektu należy przekazać Zmawiającemu zapisane także na dwóch płytach CD Word for Windows. Wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań podano szczegółowo w umowie. W ramach prac nad stanem istniejącym należy wykonać jako minimum inwentaryzacje terenowe tekstowe i graficzne takie jak: zainwestowania i użytkowania terenów, stan własności jako minimum w grupach własności, infrastrukturę techniczną w zakresie koniecznym do ustaleń projektowych na podstawie dostępnych dokumentacji z naniesieniem instalacji projektowych, niezbędne mapy związane z opracowaniem ekofizjograficznym, w tym występowanie gruntów pochodzenia organicznego, klas gleb, waloryzację kulturową i przyrodniczą. Opracowania studialne itp. należy przekazać Zamawiającemu w 2 egzemplarzach. 1/9. Wykonawca sporządzi przedmiot zamówienia oraz zapewni we własnym zakresie: a) mapy do celów planowania przestrzennego zgodne z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie wykonywania planów zagospodarowania przestrzennego (na dzień zatwierdzenia), b) inne mapy topograficzne niezbędne do opracowania ekofizjografii i prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze, c) inne niezbędne materiały do przygotowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania, d) procedurę uzgadniania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i studiów uwarunkowań we właściwych organach, e) uczestnictwo projektantów w procedurze konsultacji społecznych, wyłożenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i studiów uwarunkowań oraz procedurze uchwalenia ich przez Radę Gminy Oleśnica. 1/10. Zamawiający przekaże Wykonawcy zamówienia następujące materiały wyjściowe: a) kopie map zasadniaczych o których mowa w art. 16 ust. 1 ustawy w formacie DGN, b) kopie wniosków do planu miejscowego, c) do wglądu wydane decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz o warunkach zabudowy, d) do wglądu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Olesnica . 1/11. Koszty związane z czynnościami wynikającymi z art. 17 pkt 1,10,ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym poniesie Zamawiający. 1/12. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia określi Wykonawca wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. 1/13. W opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy stosować wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587). /14. Zamawiający będzie uczestniczył w postępowaniu w trakcie opracowywania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w przesłaniu materiałów opracowanych przez Wykonawcę. Za treść merytoryczną i przestrzeganie wymagań formalnych odpowiada Wykonawca. Koszt druku i powielania materiałów ponosi Wykonawca...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowo- Usługowa GAMA s.c. Z. Gałuszka, K. Mularczyk, 55-120 Oborniki Ślaskie ul. H. Pobożnego 12, 55-120 Oborniki Ślaskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175409,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 299000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.