eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Kaliskiego w sezonie 2007/2008 - rejon I północny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Kalisz: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Kaliskiego w sezonie 2007/2008 - rejon I północny
Numer ogłoszenia: 231386 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Kaliskiego w sezonie 2007/2008 - rejon I północny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: usługa polega na: 1)dyżurowaniu oraz podejmowaniu decyzji o rozpoczęciu i zakończeniu akcji czynnej po uprzednim zgłoszeniu Przedstawicielowi Zamawiającego ds. akcji zimowej i uzyskaniu jego akceptacji. Odpowiedzialność za nie zgłoszenie lub za zbyt późne zgłoszenie Przedstawicielowi Zamawiającego konieczności rozpoczęcia akcji czynnej, za nie uruchomienie bądź za zbyt późne uruchomienie akcji czynnej ponosi Wykonawca. 2)prowadzeniu akcji czynnej - odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej w technologii posypywania dróg solą zwilżoną solanką na drogach powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008 w rejonie I północnym obejmującym sieć dróg o łącznej długości 169,4 km dróg do odśnieżania w tym 48,1 km dróg do posypywania, 3)prowadzeniu dziennika dyżurów, pracy sprzętu i dziennika pogody, 4)składaniu meldunków i raportów dotyczących prowadzonej akcji. Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje do siedziby Zamawiającego codziennie (np. faksem) meldunki o przebiegu akcji zimowej wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru do godz. 8:30. Meldunki za dni ustawowo wolne od pracy i soboty należy składać pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3)prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (Działalność sanitarna i pokrewna, nr PKD 90.03.Z), 4)dysponują, sprzętem niezbędnym do odśnieżania i posypywania wyznaczonych odcinków dróg w szczególności: a)solarką samochodową z pługiem odśnieżnym - 2 szt., b)samochodami ciężarowymi z pługami odśnieżnymi typu średniego - 2 szt., c)równiarką - 1 szt., d)spycharką gąsienicową - 1 szt. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: 1)warunek określony w pkt. 1, 2 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane przez wykonawcę i opieczętowane pieczątką imienną i firmową. Oświadczenie winno zostać sporządzone wg załącznika nr 1 dołączonego do instrukcji dla wykonawców, 2)warunek określony w pkt. 3 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kopię potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z następującym wpisem przedmiotu działalności: Działalność sanitarna i pokrewna, nr PKD 90.03.Z, 3)warunek określony w pkt 4 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał oświadczenia, że dysponuje sprzętem określonym w pkt. 4 niezbędnym do odśnieżania i posypywania wyznaczonych odcinków dróg. Oświadczenie winno zostać sporządzone wg załącznika nr 2 dołączonego do instrukcji dla wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)formularz oferty, 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania usługi sporządzony wg załącznika nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)formularz oferty, 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania usługi sporządzony wg załącznika nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spkalisz.finn.pl/serwis/przetargi.jsp?null

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Pl. Św. Józefa 5, pok. 229.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Pl. Św. Józefa 5, pok. 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.