eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › pełnienie przez Wykonawcę obowiązków funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnegoPrzebudowa pomieszczeń Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc dla potrzeb oddziału intensywnej terapii, bloku operacyjnego i pomieszczeń pomocniczych - z dobudową szybu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Wrocław: pełnienie przez Wykonawcę obowiązków funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa pomieszczeń Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc dla potrzeb oddziału intensywnej terapii, bloku operacyjnego i pomieszczeń pomocniczych - z dobudową szybu małego dźwigu towarowego, rozprężalni podtlenku azotu i realizacją dojść we Wrocławiu przy ulicy Grabiszyńskiej 105
Numer ogłoszenia: 231371 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372908 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie przez Wykonawcę obowiązków funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa pomieszczeń Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc dla potrzeb oddziału intensywnej terapii, bloku operacyjnego i pomieszczeń pomocniczych - z dobudową szybu małego dźwigu towarowego, rozprężalni podtlenku azotu i realizacją dojść we Wrocławiu przy ulicy Grabiszyńskiej 105.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Inwestorem w powyższym procesie budowlanym jest Zamawiający. Zakres nadzoru w poszczególnych branżach; ( w branży budowlanej, w branży instalacyjnej (wod-kan, co, gazy medyczne, klimatyzacja), w branży instalacyjnej elektrycznej) KOD CPV : 71520 000 -9 Inspektor nadzoru inwestorskiego jest jednym z uczestników procesu budowlanego obok inwestora, projektanta, kierownika budowy czy kierownika robót zgodnie z art. 17 ustawy Prawo Budowlane z 7 lipca 1994 roku (Dz. U. Nr 89 poz. 414 z późniejszymi zmianami). Inwestor, czyli osoba fizyczna lub prawna realizująca i finansująca inwestycję budowlaną na mocy art. 18 ust. 2. ustawy Prawo Budowlane ma pełne prawo do ustanowienia inspektora nadzoru budowlanego, który będzie reprezentował jego interesy podczas procesu budowlanego. Co więcej, na mocy art. 25 pkt. 4 inspektor nadzoru inwestorskiego może kontrolować koszty budowy, co pozwala trzymać w ryzach budżet budowy. Z punktu widzenia zabezpieczenia interesów inwestora zatrudnienie inspektora nadzoru inwestorskiego jest nad wyraz korzystne. Przypomnijmy, że każdy inwestor podlega obowiązkowi zorganizowania procesu budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Organizacja procesu budowy wymaga odpowiedniej wiedzy, doświadczenia i posiadania stosownych uprawnień wydanych przez właściwe władze. Dodatkową gwarancją jest odpowiedzialność jaką ponosi inspektor nadzoru na podstawie rozdziału 10 ustawy. 1. Do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie w szczególności: a) kontrolowanie przebiegu prac realizowanych przez wykonawców robót, b) kontrola jakości użytych materiałów budowlanych, instalacyjnych. c) kontrola jakości użytego przez wykonawcę robót sprzętu. d) uzgadnianie z wykonawcą wszelkich propozycji zmian do projektu wykonawczego i ich zatwierdzanie bądź odrzucanie i dokonywanie z nim niezbędnych wyjaśnień. e) kontrola jakości urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w miejscu przeznaczenia. f) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami g) dokonanie czynności odbioru końcowego zadania inwestycyjnego lub jego odpowiednich części określonych w umowie z wykonawcami oraz dokonywanie czynności odbioru ostatecznego, h) dokonywanie sprawdzenia zastosowanych materiałów i urządzeń pod względem zgodności ze specyfikacjami technicznymi. i) dokonywanie czynności sprawdzania kalkulacji szczegółowych oraz kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę lub wykonawców robót, j) niezwłoczne udzielanie wszelkich koniecznych wyjaśnień oraz zawiadamianie Zamawiającego o zajętym stanowisku, k) udział w pracach koordynacyjnych, l) składanie miesięcznych pisemnych sprawozdań z przebiegu prac budowlanych do 2 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego prace dotyczą 2. Inspektor nadzoru posiadać musi: a/posiadać uprawnienia wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie( w branży budowlanej, w branży instalacyjnej (wod-kan, co, gazy medyczne, klimatyzacja), w branży instalacyjnej elektrycznej), b/posiadać wiedzę z zakresu polskiego prawa budowlanego, c/posiadać wykształcenie techniczne, praktykę zawodową dostosowaną do rodzaju i stopnia skomplikowania robót, d/być członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego, polskiej izby Inżynierów Budownictwa, e/posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 60900 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Probudex Zakład Projektowania i Usług Inwestycyjnych, ul.Kusztelana 6, 53-021 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 60900
  • Oferta z najniższą ceną: 60900 oferta z najwyższą ceną: 178 500
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.