eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › JEDNORAZOWA DOSTAWA FILTRÓW, CZĘŚCI ZAMIENNYCH I POZOSTAŁYCH MATERIAŁÓW DO POJAZDÓW W CELU UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Grudziądz: JEDNORAZOWA DOSTAWA FILTRÓW, CZĘŚCI ZAMIENNYCH I POZOSTAŁYCH MATERIAŁÓW DO POJAZDÓW W CELU UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ.
Numer ogłoszenia: 231346 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154752 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: JEDNORAZOWA DOSTAWA FILTRÓW, CZĘŚCI ZAMIENNYCH I POZOSTAŁYCH MATERIAŁÓW DO POJAZDÓW W CELU UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa filtrów, części zamiennych i pozostałych materiałów do pojazdów w celu utrzymania sprawności technicznej do Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu, przy ul. Czwartaków 1, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr od 1 do 16, 17, 23 i 24 do SIWZ), w ilościach zgodnych z formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do 16 SIWZ wraz z dostawą do Odbiorcy. Zadanie nr 1:Dostawa filtrów do pojazdów mechanicznych. Zadanie nr 2:Dostawa części zamiennych do autobusów i pojazdów ciężarowych Jelcz i przyczep Zadanie nr 3:Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowych i dostawczych Zadanie nr 4:Dostawa części zamiennych do pojazdów marki Iveco i Star 266M2 Zadanie nr 5:Dostawa części zamiennych do pojazdów marki Tarpan, Honker Zadanie nr 6:Dostawa części zamiennych do pojazdów marki Star Man Zadanie nr 7:Dostawa części zamiennych do pojazdów marki Ził oraz akcesoriów i materiałów technicznych Zadanie nr 8:Dostawa lin do żurawi samochodowych Zadanie nr 9:Dostawa materiałów do napraw i montażu ogumienia Zadanie nr 10:Dostawa kasków i pozostałych materiałów do pojazdów Zadanie nr 11:Dostawa filtrów do urządzeń spalinowych Zadanie nr 12:Dostawa wykładziny sztucznej typu sztuczna trawa Zadanie nr 13:Dostawa akumulatorów Zadanie nr 14:Dostawa naklejek z terminem następnego badania technicznego według wzoru jak w SIWZ (załącznik nr 23) Zadanie nr 15:Dostawa teczek kierowcy według wzoru jak w SIWZ (załącznik nr 24) Zadanie nr 16:Dostawa klejów i produktów chemicznych Zadanie nr 17:Dostawa preparatów do czyszczenia hełmów, optyki, czyszczenia i konserwacji broni 2.Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być zgodny z oznaczeniem katalogowym wyszczególnionym w Formularzu ofertowym i/lub opisanymi warunkami technicznymi (Załącznik nr 1-16 do SIWZ). Dopuszcza się dostawy przedmiotu zamówienia o innych oznaczeniach katalogowych pod warunkiem zachowania parametrów i wymogów, wymaganych dla danego asortymentu. 3.Dostarczany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (D.U. z 2004 r. nr 204, poz. 2087 ze zm.). 4.Okres gwarancji dostarczonych wyrobów od daty dostawy winien wynosić: a)dla zadania nr od 1 do 12, 14 - 12 miesięcy; b)dla zadania nr 13 - 24 miesiące; c)dla zadania nr 15 - 36 miesięcy 5.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji - nie dotyczy zadania nr 16 i 17. 6.Dostarczany przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Przedmiot zamówienia określony w załącznikach nr 1 do 15 do SIWZ winien być nowy, nieużywany, nieregenerowany, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Produkty wymienione w załączniku nr 16 (tj. zadanie nr 16 i 17) powinny być oryginalnie zapakowane w sposób szczelny, zapewniający zachowanie ich właściwości oraz być dopuszczone do obrotu. 7.Dla przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu nr 16 tj. klejów i produktów chemicznych (nie dotyczy maści bornej) oraz określonego w zadaniu nr 17 tj. preparatów dezynfekcyjnych do hełmów, czyszczenia optyki, czyszczenia i konserwacji broni Wykonawca dostarczy wraz z dostawą kartę charakterystyki. Produkty wymienione w zadaniu nr 16 winny mieć termin ważności co najmniej do 31.09.2014 r. 8.Dla preparatów do czyszczenia i konserwacji broni - zadanie nr 17 poz. 3 Wykonawca wraz z dostawą dostarczy certyfikat WITU (Wojskowego Instytutu Techniki Uzbrojenia) w zakresie zgodności kontaktowej środków zestawu czyszcząco-konserwującego z materiałami miotającymi z amunicji broni strzeleckiej. (Zamawiający dopuszcza kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem). 9.Dla lin do żurawi samochodowych Wykonawca wraz z dostawą dostarczy atest (Zamawiający dopuszcza kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem) - zadanie nr 8. 10.Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w załączniku od nr 1 do nr 16, 24 do SIWZ ) znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, jakimi powinien charakteryzować się przedmiot zamówienia. 11.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Załączniku od nr 1 do nr 16, 24 do SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy) pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od oryginalnych. 12.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku od nr 1 do nr 16, 24 do SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy). 13.W przypadku zaoferowania produktów równoważnych należy dołączyć jako załącznik do oferty oświadczenie, że: oferuje produkty równoważne wraz z określeniem pozycji asortymentu, których powyższe dotyczy oraz jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku od nr 1 do nr 16, 24 do SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust. 5 Ustawy) i w niniejszym Rozdziale, poprzez złożenie: a)Oświadczenia przez Wykonawcę, że oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań zawartych w Załączniku od nr 1 do nr 16, 24 do SIWZ z podaniem pozycji w których oferuje produkt równoważny; b)kserokopii z katalogu producenta produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia wydruku z elektronicznych katalogów producentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub inny dokument np. opis techniczny. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy oświadczenia jak powyżej oraz katalogu producenta przyjmuje się, że zaoferowana przez niego część jest częścią oryginalną wskazaną przez Zamawiającego w treści Formularza ofertowego. 14.W odniesieniu do zadania nr 13 Zamawiający dopuszcza dostarczenie akumulatora o wyższej pojemności niż wymagana treścią SIWZ pod warunkiem, że pod względem gabarytowym będą mogły być zamontowane w pojazdach Zamawiającego. 15.Wykonawca zobowiązuje się do odbioru w dniu dostawy zużytych akumulatorów w ilości ogółem nie większej niż dostarczona ogółem ilość akumulatorów objętych zawartą umową własnym załadunkiem i transportem na własny koszt (dotyczy zadania nr 13). 16.Odbiór zużytych akumulatorów realizowany będzie na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2001, nr 62, poz. 627 z tekstem ujednoliconym z późn. zm.), ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz.U. 2001, Nr 62, poz. 628 z tekstem ujednoliconym z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2001 nr 112, poz. 1206). Przekazanie zużytych akumulatorów odbędzie się na podstawie karty przekazania odpadu. 17.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy, stanowiące Załącznik Nr 17 do SIWZ. Postępowanie w zadaniu nr. 2, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 16, 17, zostało unieważnione w dniu 23.05.2013 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 PZP, tj.nie zostało żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, natomiast w zadaniu nr. 15 na podstawie art.93 ust. 1 pkt. 4 PZP cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 34.32.40.00 - Koła, części i akcesoria 37.41.31.60 - Ciężarki lub obciążniki 34.32.83.00 - Pasy bezpieczeństwa 18.44.42.00 - Kaski 38.42.51.00 - Manometry 42.91.30.00 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza 34.31.25.00 - Uszczelki 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 24.91.00.00 - Kleje 24.95.00.00 - Specjalistyczne produkty chemiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa filtrów do pojazdów mechanicznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIX FILTERS Sp. z o.o., ul.Fabryzna 6b, 39-120 Sędziszów Małopolski, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13844,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6511,98

  • Oferta z najniższą ceną: 5778,63 / Oferta z najwyższą ceną: 9319,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowych i dostawczych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transtech Maria Helm, Michał Helm Spółka jawna, Grunwaldzka 207-209, 85-451 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7031,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6591,57

  • Oferta z najniższą ceną: 6591,57 / Oferta z najwyższą ceną: 6591,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki Iveco i Star 266M2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transtech Maria Helm, Michał Helm Spółka jawna, Grunwaldzka 207-209, 85-451 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1916,34

  • Oferta z najniższą ceną: 1916,34 / Oferta z najwyższą ceną: 1916,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki Tarpan, Honker.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Motropol Sławomir Falkowski, Traugutta 2, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 848,09

  • Oferta z najniższą ceną: 848,09 / Oferta z najwyższą ceną: 848,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki Star Man.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transtech Maria Helm, Michał Helm Spółka jawna, Grunwaldzka 207-209, 85-451 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11688,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6634,62

  • Oferta z najniższą ceną: 6634,62 / Oferta z najwyższą ceną: 6634,62

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa lin do żurawi samochodowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METALZBYT - HURT Sp. z o.o., Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5090,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4847,19

  • Oferta z najniższą ceną: 4847,19 / Oferta z najwyższą ceną: 4847,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Dostawa filtrów do urządzeń spalinowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIX FILTERS Sp. z o.o., Fabryczna 6b, 39-120 Sędziszów Małopolski, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1871,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1450,88

  • Oferta z najniższą ceną: 1450,88 / Oferta z najwyższą ceną: 1450,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.