eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › MONTAŻ REJESTRATORÓW I MONITORÓW W OBIEKTACH POCZTOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ URZĄDZEŃ I MATERIAŁÓW DO TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ I SYSTEMÓW ALARMOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Łódź: MONTAŻ REJESTRATORÓW I MONITORÓW W OBIEKTACH POCZTOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ URZĄDZEŃ I MATERIAŁÓW DO TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ I SYSTEMÓW ALARMOWYCH
Numer ogłoszenia: 231317 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ppup Poczta Polska Pl. Małachowskiego 2, 00-940 Warszawa; jednostka prowadząca postępowania Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, Al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6332581, fax 042 6330808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MONTAŻ REJESTRATORÓW I MONITORÓW W OBIEKTACH POCZTOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ URZĄDZEŃ I MATERIAŁÓW DO TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ I SYSTEMÓW ALARMOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: Montaż rejestratorów i monitorów w obiektach pocztowych wraz z dostawą urządzeń i materiałów do telewizji przemysłowej i systemów alarmowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.43.00 - Urządzenia telewizyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.43.00 - Urządzenia telewizyjne Oryginalny kod CPV: 29.85.21.00 - Urządzenia ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.10.00 - Urządzenia ochronne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu musi wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) 3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 3.1. Wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie o wartości min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto) odpowiadające swoim rodzajem usługom (usługi z zakresu instalacji telewizji przemysłowej) stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednej usługi o wartość min. 100 000,00 zł brutto. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych usług o wartości poniżej 100 000,00 zł brutto (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane). 4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ich sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie niniejszego zamówienia, będzie oceniana łącznie): 4.1. Posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: [spełnia - nie spełnia].
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie): 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wraz ze wszystkimi stosownymi załącznikami, na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach zainstalowania. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca opisanego w pkt 2 zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie): 2.1. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt 3 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a. Wykaz wykonanych usług (w liczbie co najmniej jednej) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom (usługi z zakresu instalacji telewizji przemysłowej) o wartości min. 100 000,00 zł brutto (załącznik nr 2 do SIWZ) b. Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi są wykonywane lub zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt 4 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. leżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa odpowiednio stosowne dokumenty wskazane w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba CI OR w Łodzi,al. Kościuszki 5/7 w pok. 1011 od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 13, lub otrzymać pocztą na wniosek zgłoszony faksem pod numer (042) 633-08-08.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 09:45, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Centrum Infrastruktury Oddziału Regionalnego (CI OR) w Łodzi, al. Kościuszki 5/7 pok. 114..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pracownicy uprawnieni do kontaktu z wykonawcami: Marcin Kalmus, Robert Urbański - Dział Zamówień Publicznych CI OR w Łodzi tel. (042) 630-57-80 w godz. 8-14 W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują: - pisemnie - faksem, z zastrzeżeniem iż protest może być wniesiony wyłącznie w formie pisemnej. Uwaga: Wszelką korespondencję do Zamawiającego należy kierować na adres: p.p.u.p. Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, pokój nr 114 [kancelaria], faksem na nr 042 633-08-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.