eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Remont zabytkowej Auli w budynku dawnej Szkoły Górniczej i Muzeum Salinarnego w Wieliczce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Wieliczka: Remont zabytkowej Auli w budynku dawnej Szkoły Górniczej i Muzeum Salinarnego w Wieliczce.
Numer ogłoszenia: 231312 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181764 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, faks 012 2880040.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zabytkowej Auli w budynku dawnej Szkoły Górniczej i Muzeum Salinarnego w Wieliczce..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych, konserwatorskich oraz odtworzenie zabytkowej stolarki drzwiowej w Sali Sesyjnej budynku, wpisanego na listę zabytków, zlokalizowanego w Wieliczce przy ul. Dembowskiego 2. Zakres robót obejmuje między innymi : a/.prace konserwatorskie związane z rekonstrukcją dekoracji malarskiej i sztukatorskiej na sklepieniu Sali, b/. usunięcie paneli z płyt wiórkowych, obciągniętych tkaniną, c/. wypełnienie dużych ubytków tynku zaprawą wapienno-piaskową i wykonanie tynków gładkich na ścianach, d/. wymianę grzejników, e/. konserwację stolarki drzwiowej, f/. demontaż sceny, g/. demontaż karniszy, h/. wymianę parkietu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w: a) dokumentacji projektowej temat: Projekt remontu. Opracowanie: Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych COMPLEX Janusz Lepiarz, ul. Słowackiego 32-020, Wieliczka - załącznik H do SIWZ - w zakresie dotyczącym Sali Sesyjnej, b) programie prac konserwatorskich dotyczących Sali Sesyjnej. Opracowanie: Marek Sawicki, ul. Studencka 7a/6, Kraków -załącznik I do SIWZ c) programie prac konserwatorskich remontu budynku przy ul. Dembowskiego 2 w Wieliczce. Opracowanie: Pracowania Konserwacji Dzieł Sztuki Natalia Soran-Maluty, ul. Reformacka 93, Wieliczka- załącznik J do SIWZ w zakresie dotyczącym Sali Sesyjnej, d) Przedmiarach - załącznik K do SIWZ e) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik L do SIWZ w zakresie dotyczącym Sali Sesyjnej, f) wszystkie roboty muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 3.1 i 3.2 SIWZ oraz zasadami sztuki budowlanej g) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania wszystkich robót, usługi dostaw niezbędnych do realizacji i zakończenia remontu Sali Sesyjnej oraz wszelkich robót budowlanych i usług, których potrzeba wykonania ujawni się w toku realizacji zamówienia, w tym także prac nie ujętych w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 3.2. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z warunkami wynikającymi z: a) opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie z dnia 28 stycznia 2008 nr OZKr.JH.4144-131/08 - załącznik Ł do SIWZ b) pozwolenia Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie nr 338/08 z dnia 3 czerwca 2008 r. - załącznik M do SIWZ c) decyzji nr 873/2008 z dn. 7 lipca 2008 r. zn: BGN. 7351/W-907/08, wydanej przez Starostę Wielickiego załącznik N do SIWZ, Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza ujecie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, innych niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych nie gorszych niż określone w dokumentacji. Dodatkowe warunki: Wykonawca jest zobowiązany do: a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem, a w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b) zorganizowania zaplecza i podjęcie wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, c) zabezpieczenia robót i organizacji prac w taki sposób, aby przeprowadzane prace nie utrudniały korzystania z obiektu, d) wykonywania prac w ścisłej współpracy z inspektorem nadzoru, przedstawicielem Zamawiającego - użytkownikiem budynku, e) prowadzenia robót w sposób możliwie jak najmniej zakłócający korzystanie z remontowanego obiektu (prace w czynnym Urzędzie) przez użytkowników oraz w pełnej współpracy i pomocy z/dla użytkowników budynku, f) prowadzenia Dziennika Budowy i udostępniania go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, g) zgłoszenia robót do odbioru, h) zapewnienia ciągłego dozoru prowadzonych robót przez Kierownika Budowy, i) zapewnienia uczestnictwa Kierownika Budowy podczas czynności mających na celu dokonanie odbioru robót budowlanych, j) przestrzegania przepisów bhp i ppoż., k) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, l) dostawy materiałów oraz sprzątania i wywozu gruzu na bieżąco w trakcie prowadzonych prac, m) usunięcia we własnym zakresie, jako wytwórca, wszelkich odpadów pochodzących z budowy, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach, n) wykonania prac porządkowych w pomieszczeniach objętych pracami budowlanymi oraz doprowadzenia do stanu pierwotnego miejsca realizacji umowy i otoczenia, o) wyraźnego, widocznego oznaczenia odzieży roboczej pracowników realizujących roboty, p) naprawy na własny koszt ewentualnych szkód oraz wypłaty odszkodowań za ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, q) udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Wynagrodzenie ryczałtowe Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w formie ryczałtu. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z załączonej dokumentacji, przedmiarów, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac niezbędnych do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, w tym także prac nie ujętych w załączonych dokumentach, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Mając na uwadze powyższe, zarówno wykonanie większej ilości prac, niż określone wielkości szacunkowe nie stanowi podstawy do żądania odpowiedniego podwyższenia wynagrodzenia jak i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykonaniu mniejszej ilości prac, niż określone szacunkowe wielkości nie spowoduje obniżenia wynagrodzenia. Prace i ich szacunkowe wielkości określone w załącznikach do niniejszej specyfikacji nie stanowią zestawienia planowanych prac w rozumieniu art. 629 i 630 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDMET Spółdzielnia Rzemieślnicza, os. Willowe 30, 31-902 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180701,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 166300,92

  • Oferta z najniższą ceną: 166300,92 / Oferta z najwyższą ceną: 294194,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.