eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Dostawy soli drogowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Tczew: Dostawy soli drogowej
Numer ogłoszenia: 231295 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190945 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. , faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy soli drogowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy soli drogowej niezbrylającej odpowiedniej do przygotowania mieszanki piaskowo-solnej do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu tczewskiego. Wymagany termin wykonania: od dnia podpisania umowy - 15 kwietnia 2010 r. Dostawy soli następować będą dostawami częściowymi w terminach i ilościach ustalonych pomiędzy stronami. Zamawiający każdorazowo prześle zamówienie faksem oraz dodatkowo pocztą. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia każdorazowo soli w terminie 5 dni od otrzymania zamówienia faksem, transportem własnym (koszty transportu obciążają wykonawcę) na teren bazy zamawiającego w Tczewie. Jednorazowa dostawa będzie obejmowała nie mniej niż 60 ton soli. W sezonie zimowym 2008/2009 zamówiono ok. 500 ton soli drogowej. Podaną ilość należy traktować jedynie jako pomoc w określeniu orientacyjnej wielkości przedmiotu zamówienia i nie może ona stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wykonawcy wobec zamawiającego. Nie jest to planowana ilość na sezon 2009/2010 - będzie ona zależna od warunków pogodowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.44.00.00 - 14.44.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 89500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIDSERV M. Sieniakowski, ul. Wyszyńskiego 48, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 179,00 zł/t
  • Oferta z najniższą ceną: 179,00 zł/t oferta z najwyższą ceną: 203,00 zł/t
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.