eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi związane z wynajmem i serwisem przenośnych kabin sanitarnych i kabiny z umywalką w obiektach koszarowych Wojskowych Administracji Koszar WAK nr 1 w Poznaniu , WAK w Lesznie, WAK nr 3 w Poznaniu Krzesiny, WAK nr 5 Poznań Ławica, WAK w Powidzu, WAK w

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Poznań: Usługi związane z wynajmem i serwisem przenośnych kabin sanitarnych i kabiny z umywalką w obiektach koszarowych Wojskowych Administracji Koszar : WAK nr 1 w Poznaniu , WAK w Lesznie, WAK nr 3 w Poznaniu Krzesiny, WAK nr 5 Poznań Ławica, WAK w Powidzu, WAK w Śremie, WAK w Jarocinie.
Numer ogłoszenia: 231283 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu , ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, fax. 061 8572727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z wynajmem i serwisem przenośnych kabin sanitarnych i kabiny z umywalką w obiektach koszarowych Wojskowych Administracji Koszar : WAK nr 1 w Poznaniu , WAK w Lesznie, WAK nr 3 w Poznaniu Krzesiny, WAK nr 5 Poznań Ławica, WAK w Powidzu, WAK w Śremie, WAK w Jarocinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z wynajmem i serwisem przenośnych kabin sanitarnych i kabiny z umywalką w obiektach koszarowych Wojskowych Administracji Koszar : Zad nr 1 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - Nr 1 w Poznaniu CSWL - stałe i jednorazowe Zad nr 2 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - w Lesznie - stałe i jednorazowe Zad nr 3 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - nr 3 w Poznaniu Krzesiny - stałe Zad nr 4 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - Nr 5 w Poznaniu Ławica - stałe Zad nr 5 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - w Powidzu - stałe i jednorazowe Zad nr 6 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - w Śremie - jednorazowe. Zad nr 7 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - w Jarocinie - na stałe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wniesienia wadium 1. Wadium wynosi : a) Zadanie nr 1 : 600 ,00 zł ( sześćset złotych ) b) Zadanie nr 2: 100,00 zł (sto złotych ) c) Zadanie Nr 3: 1 500,00 zł (tysiąc pięćset złotych ) d) Zadanie nr 4 : 200,00 (dwieście złotych) e) Zadanie nr 5: 700,00 zł (siedemset złotych ) f) Zadanie nr 6: 100,00 zł ( sto złotych) g) Zadanie nr 7: 500,00 zł (pięćset złotych) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału X i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy. 3. W przypadku wniesienia wadium w gotówce, należy je przelać na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury : NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000 które jest kontem nie oprocentowanym 4. Termin wniesienia wadium : do dnia 01. 10. 2008 r. 5. Przez wniesienie wadium Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za nie wniesione. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii WZI (pok. 101 w godz. od 7.30 - 11.00 oraz w godz. od 13.00-15.00) kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium (przelew lub gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa) należy załączyć do oferty. 7. Wadium pozostaje w gestii Zamawiającego przez okres 30 dni, jednak nie dłużej jak do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za niżej wymienione przypadki powodujące utratę wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je w wysokości nominalnej na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności na podstawie art.22 ust.1 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówień o podobnym zakresie. Sposób oceny spełnienia wymaganych warunków: - warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności kserokopii dokumentów z oryginałem. - brak, nieważność, niewłaściwa forma i treść któregokolwiek dokumentu lub oświadczenia, niewłaściwe potwierdzenie zgodności z oryginałem lub nie przedstawienie, na żądanie Zamawiającego oryginałów dokumentów będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy., - Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, - przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą : spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako niespełniony. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Ważna decyzja na prowadzenie działalności związanej z wynajmem i serwisem przenośnych kabin sanitarnych w myśl ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U z 1996 r. Nr 132, poz.622 z późniejszymi zmianami, tj.art.7 ust.1 pkt 1 i 2; art.8 ust. 2B; Art.9 ust. 1-1b; art.4.) oraz ustawy o odpadach z dnia 29.07.2005 roku i zmianami w związku z treścią art.10 ust.3 i 4 oraz o zmianie niektórych innych ustaw. 4) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat usług porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia; poszczególne zamówienia winny być potwierdzone referencjami wykazującymi ich należyte wykonanie. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie Wykonawcy, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie są karane. 2. Ponadto do oferty należy załączyć wycenę prac objętych zamówieniem oraz Wykaz tych części zamówienia jakie zamawiający zamierza powierzyć Podwykonawcy ( wg wzoru - zał. nr 4 ). 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej ( pkt 1, 6 ) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2.1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. nr 87 poz.65).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Zarząd Infrastruktury ul Kościuszki 92/98 60-967 Poznań pokój 102.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojskowy Zarząd Infrastruktury ul Kościuszki 92/98 60-967 Poznań pokój 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad nr 1 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - Nr 1 w Poznaniu CSWL - stałe i jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 1 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - Nr 1 w Poznaniu CSWL - stałe i jednorazowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad nr 2 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - w Lesznie - stałe i jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 2 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - w Lesznie - stałe i jednorazowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad nr 3 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - nr 3 w Poznaniu Krzesiny - stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 3 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - nr 3 w Poznaniu Krzesiny - stałe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad nr 4 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - Nr 5 w Poznaniu Ławica - stałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 4 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - Nr 5 w Poznaniu Ławica - stałe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad nr 5 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - w Powidzu - stałe i jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 5 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - w Powidzu - stałe i jednorazowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad nr 6 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - w Śremie - jednorazowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 6 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - w Śremie - jednorazowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad nr 7 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - w Jarocinie - na stałe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad nr 7 - Wynajem i serwis przenośnych kabin sanitarnych w obiektach Wojskowej Administracji Koszar - w Jarocinie - na stałe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.