eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › Budowa drogi leśnej nr 74 w Leśnictwie Łukawa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Łagów: Budowa drogi leśnej nr 74 w Leśnictwie Łukawa
Numer ogłoszenia: 231280 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193776 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów, Wola Łagowska 118, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 30 740 23, faks 041 30 74 760.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej nr 74 w Leśnictwie Łukawa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie dotyczy budowy drogi leśnej nr 74 w Leśnictwie Łukawa. Dane techniczne: klasa drogi - Leśna, prędkość projektowa - 30 km na h, nośność drogi 100 kN i nacisk na oś 50 kN, szerokość jezdni jednopasowej - 3,50 m, szerokość poboczy - 2 x 0,75 m, pochylenie poprzeczne jezdni - od 3 do 5 procent (spadek jednostronny), poboczy - 6 procent (jednostronny od drogi), promień łuków na skrzyżowaniach z drogami bocznymi - min. 11 m, promień łuków na zjazdach - min. 11,0 m, skrajnia (odstęp między koronami drzew o wysokości 4 m od poziomu ziemi) - 6 m. Droga w planie sytuacyjnym: Projekt budowlany zakłada budowę drogi leśnej nr 74 w Leśnictwie Łukawa (odcinek o długości 2615 mb) na działkach których właścicielem jest Skarb Państwa - Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Łagów. Początek projektowanego odcinka znajduje się na skrzyżowaniu z drogą leśną u styku działek 294, 272.1, natomiast koniec to skrzyżowanie z drogą leśną (obręb działek o nr ewid. 348, 347, 361, 362). Droga przebiega po trasie istniejącej drogi z niewielkimi korektami. Droga w przekroju podłużnym: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Niweleta projektowanych dróg przebiegać będzie powyżej istniejącego terenu. Spadki podłużne od 0,20 do 4,36 procent zgodnie z profilem podłużnym - rys. nr 3. Początek i koniec drogi nawiązuje wysokościowo do stanu istniejącego. Droga w przekroju poprzecznym i konstrukcja: Jezdnię o nawierzchni z kruszywa łamanego ograniczono obustronnie poboczem o szerokości 0,75 m utwardzonym kruszywem łamanym stabilizowanym mech. o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm (w kolorze kontrastującym do koloru kruszywa zastosowanego do nawierzchni) i gr. 10 cm z jednoczesnym zabezpieczeniem opaską ziemną szer. 0,25 m od strony rowu z wcześniejszym uzupełnieniem pospółką do zakładanej niwelety. Założono przekrój o spadku jednostronnym o wartości 3 - 5 procent. Spadek poboczy 6 procent - jednostronny w kierunku od drogi. Na budowanym odcinku zgodnie z przekrojami konstrukcyjnymi po wykonaniu robót ziemnych (doprowadzenie do odpowiedniego profilu - warstwa wyrównawcza z gruntu piaszczystego dobrze zagęszczalnego lub istniejące podłoże) założono następujące konstrukcje jezdni: na odcinku od km 1+580 do km 2+430 (grupa nośności podłoża - G2, G3) ułożenie podbudowy pomocniczej z piasku stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa, następnie ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o ciągłym uziarnieniu 0-63 mm i grubości 18 cm; następnie wykonać warstwę jezdną z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm i grubości 9 cm. Na odcinku od km 0+000 do km 1+580 oraz od km 2+430 do km 2+615,77 (grupa nośności podłoża - G1) ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o ciągłym uziarnieniu 0-63 mm i grubości 18 cm; a następnie wykonać warstwę jezdną z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm i grubości 9 cm. Odwodnienie: Dla prawidłowego odwodnienia projektuje się odtworzenie rowów przydrożnych, które występują odcinkowo w następującym kilometrażu: rów prawostronny - od km 0+141,95 do km 0+200,00; od km 0+658,00 do km 0+749,25; od km 1+030,42 do km 1+059,37; rów obustronny - od km 0+200,00 do km 0+658,00; od km 0+749,25 do km 1+030,42; od km 1+378,28 do km 2+615,77. Szerokość dna rowu 40 cm. Skarpy i przeciwskarpy rowów umocnione brukowcem lub narzutem z kamienia łamanego układanego na betonie B10 i grubości 10 cm jedynie w obrębie wlotów i wylotów przepustów. W miejscach przekroczeń rowów z drogą oraz na zjazdach zaplanowano wykonanie przepustów. Przepusty zaprojektowano w kilometrażu zgodnie z planem sytuacyjnym. W km 0+469 oraz km 0+749 przewidziano odprowadzenie wód opadowych do zbiorników odparowujących. Szczegół zbiornika odparowującego pokazano na rysunku. Zestawienie powierzchni i długości: długość łączna drogi - 2.615,77 m powierzchnia jezdni - 9.772,00 m2; skrzyżowania i zjazdy - 3.574,00 m2 powierzchnia poboczy - 4.708,00 m2 powierzchnia mijanek - 1.038,00 m2 powierzchnia placów składowych - 3.185,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt budowy drogi wraz z projektem wykonawczym tj.: opis techniczny, część rysunkowa (m.in. plan orientacyjny, projekt zagospodarowania terenu, profil podłużny, przekroje poprzeczne i konstrukcyjne, przekrój przez przepust pod jezdnią, przekrój przez przepust pod zjazdem szczegół - mijanki, szczegół - zbiornik odparowujący), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Przedmiar robót, Opinia geotechniczna, Operat wodnoprawny, Obsługa geodezyjna przez uprawnionego geodetę zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza powinna być sporządzona również w wersji elektronicznej (shp*) z podziałem powierzchni na działki. Inwentaryzację powykonawczą z potwierdzeniem przyjęcia jej do zasobów geodezyjnych we właściwym Starostwie Powiatowym, Wykonawca przedłoży w dniu odbioru ostatecznego robót. Wykonawca robót zobowiązany jest do opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, który w dniu przekazania placu budowy przekaże Zamawiającemu. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, polską aprobatą techniczną lub polską specyfikacją techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Szczegółowe wymagania dotyczące materiałów określone są w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca udzieli 48 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane niniejszej roboty budowlanej, licząc od dnia odbioru końcowego robót wg zasad i warunków wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ. Budowę drogi należy wykonać zgodnie z istotnymi postanowieniami projektu umowy, ostatecznym pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową, przepisami prawa i warunkami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, gwarantującą wysoką jakość i terminowość realizacji Wykonując zlecone prace w ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do zastosowania sprzętu, technologii, zapewniających ochronę środowiska naturalnego. Wykonawca przy pracach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do pracy sprzętem sprawnym nie powodującym wycieku paliwa i olejów, wyposażonym w absorbenty oleju pozwalające na zbiór rozlanego oleju w przypadku awarii. Wykonawca przy pracach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zobowiązany jest, do przestrzegania zasad, kryteriów i standardów zrównoważonej gospodarki leśnej FSC - www.fsc.pl oraz Polskich kryteriów i wskaźników trwałego i zrównoważonego zagospodarowywania lasów PEFC - www.pefc-polska.pl..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo - Budowlana KDBUD Krzysztof Dychała, Bardo 96, 26-035 Raków, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1168941,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 939231,28

  • Oferta z najniższą ceną: 939231,28 / Oferta z najwyższą ceną: 1559109,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.