eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łącko › RIN.271.1.30.2014 Zamówienie na dostawę oraz montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Łącko w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-04

Łącko: RIN.271.1.30.2014 Zamówienie na dostawę oraz montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Łącko w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Numer ogłoszenia: 231233 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173341 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łącko, Łącko 445, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 18 41 40 710, faks 18 41 40 740.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RIN.271.1.30.2014 Zamówienie na dostawę oraz montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Łącko w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Łącko w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. W skład zamówienia wchodzi: - wyposażenie w urządzenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, wyposażenie lub doposażenie kuchni, meble i wyposażenie, rolety okienne, wyposażenie wypoczynkowe, zakup i montaż do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, zabezpieczenia grzejników zabudową w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy; - wyposażenie w sprzęt ICT, sprzęt audiowizualny, tablice interaktywne. Miejsce wykonania zamówienia: szkoły na terenie Gminy Łącko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów określa zał. nr 1a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (formularz cenowy), stanowiący integralną część SIWZ. Zamawiający informuje, że jeżeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe lub nazwy własne patentów lub pochodzenia celem określenia przedmiotu zamówienia dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów równoważnych i dotyczy to całości zamówienia. Wszystkie dostarczone materiały, pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji: 12 miesięcy od dnia odbioru. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w siwz lub 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Przewiduje się płatności po podpisaniu protokołów odbioru w terminie do 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo do opóźnienia w płatności w przypadku przekazywania przez Instytucję Pośredniczącą środków pochodzących z UE, lecz niezwłocznie po otrzymaniu środków, oraz Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu odsetek. Przedmioty muszą być oznakowane zgodnie z wymogami Unii Europejskie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 35.11.13.00 - Gaśnice 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.71.51.00 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Łącko w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 565895,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 692185,87

  • Oferta z najniższą ceną: 692185,87 / Oferta z najwyższą ceną: 692185,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.