eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Zagospodarowanie poscaleniowe gruntów wsi Stary Majdan, Gmina Wojsławice- urządzenie dróg dojazdowych do wydzielonych działek -etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Chełm: Zagospodarowanie poscaleniowe gruntów wsi Stary Majdan, Gmina Wojsławice- urządzenie dróg dojazdowych do wydzielonych działek -etap I
Numer ogłoszenia: 231220 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627501, fax 082 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmski.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie poscaleniowe gruntów wsi Stary Majdan, Gmina Wojsławice- urządzenie dróg dojazdowych do wydzielonych działek -etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty będą polegały na wykonaniu: -robót przygotowawczych, -przepustów i innych elementów odwodnienia, -liniowych robót ziemnych w pasach dróg rolniczych do określonego profilu wraz z pasowym umocnieniem dróg płytami typu YOMB, -zabezpieczeń przeciwerozyjnych skarp wąwozów w obrębie dróg, -robót wykończeniowych. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa: Specyfikacja Techniczna - Załącznik nr 1 Przedmiar robót - Załącznik nr 4

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium jest wymagane w kwocie: 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wniesionej w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w Banku: PKO BP SA O / Chełm nr 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem Zagospodarowanie poscaleniowe gruntów wsi Stary Majdan, Gmina Wojsławice- urządzenie dróg rolniczych umożliwiających dojazd do wydzielonych działek - etap I 5. Kopia dowodu przelewu powinna być dołączona do oferty. 6. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy załączyć w oryginale do oferty. 7. Zwrot wadium nastąpi w terminach i na warunkach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie dróg o wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, potwierdzonych referencjami. c)dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. -dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej, dysponują: -piły mechaniczne do ścinania drzew- minimalna ilość 1 szt., -koparki lub ciągniki ze specjalnym osprzętem do prowadzenia prac związanych z wyrębem drzew- minimalna ilość 1 szt., -spycharki 75 kM lub 100 kM- minimalna ilość 2 szt., -równiarki- minimalna ilość 2 szt., -koparki do wykonywania wykopów głębokich- minimalna ilość 1 szt., -żurawie samochodowe lub samojezdne- minimalna ilość 2 szt., -walce statyczne lub wibracyjne do zagęszczania gruntu- minimalna ilość 2 szt., -płyty wibracyjne lub zagęszczarki- minimalna ilość 1 szt., -beczkowóz zaopatrzony w urządzenia do rozpryskiwania wody oraz pompa do napełniania beczkowozu wodą- minimalna ilość 1 szt., -walce ogumione- minimalna ilość 1 szt., -samochody wywrotki- minimalna ilość 4 szt., -samochody skrzyniowe- minimalna ilość 1 szt., -zestaw niskopodwoziowy 16-30 ton- minimalna ilość 1 szt. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 000 000,00 zł, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp , f) dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenie oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcą może być każdy, kto będzie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę bądź zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana. 3. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt.6 SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt.5 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie że: 1.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie te należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 2.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 3.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegających na budowie, przebudowie, remoncie dróg odpowiadających swoją wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 3.2. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej. 3.3. Stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej. 3.4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 4. W celu potwierdzenia odpisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 4.1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadania środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków do dopuszczenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.2. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. W przypadku złożenia oferty wspólnej na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć odrębne, wymagane w pkt VI SIWZ dokumenty, zaświadczenie i oświadczenia oraz: a) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b) jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca dołączy umowę regulującą współpracę tych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmie Pl. Niepodległości 1 22-100 Chełm pokój Nr 95.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie 22-100 Chełm Plac Niepodległości 1 pokój Nr 95.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i Modernizacja Sektora Żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.