eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/33/2008 ODBIÓR ODPADÓW MEDYCZNYCH w 2009-2011 R

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Opole: P/33/2008 ODBIÓR ODPADÓW MEDYCZNYCH w 2009-2011 R
Numer ogłoszenia: 231183 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax. 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/33/2008 ODBIÓR ODPADÓW MEDYCZNYCH w 2009-2011 R.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. OPIS 1.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór (z wyznaczonego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego), transport i utylizacja odpadów medycznych w rozumieniu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z dnia 20 czerwca 2001 r.) - wytworzonych przez Zamawiającego w latach 2009-2011 następujących ilości i rodzajów odpadów: - kod 180103* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego) w ilości ok. 30.000 kg/ 1 rok. - kod 180102* - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) w ilości 50 kg/ 1 rok. - kod 180108 - Leki inne niż wymienione w 18 01 09 w ilości 10 kg/1 rok. Łączna maksymalna ilość odpadów medycznych w okresie obowiązywania umowy - 90180 kg. Odbiór odpadów następować będzie 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) dla odpadów 180103*, natomiast pozostałych ww. wymienionych sporadycznie po ich powstaniu, odbiór łącznie z odpadami 180103*. Wykonawca podstawi na czas obowiązywania umowy do wydzielonego przez Zamawiającego pomieszczenia dwa własne kontenery transportowe z tworzywa sztucznego na kółkach, przeznaczone i odpowiednie do gromadzenia partii odpadów (180103*) wytworzonych przez okres 2 dni, w którym Wykonawca będzie dokonywał transportu wewnętrznego (na terenie obiektu Zamawiającego - piwnica, pochylnia transportowa przy wyjściu z budynku, plac manewrowy przy dojeździe do piwnicy). Odpady odbierane będą przez Wykonawcę z jednego miejsca magazynowania usytuowanego w piwnicy na teranie obiektu należącego do Zamawiającego. Postępowanie z odpadami w trakcie realizacji umowy musi być zgodne z przepisami ustawy o odpadach (tekst jednolity Dz.U.07.39.251 ze zmn.) oraz przepisami Prawa ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U.06.129.902 ze zmn.). Transport odpadów niebezpiecznych z miejsc ich powstawania do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania odpadów ma odbywać się z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. Wykonawca (odbiorca odpadów) zobowiązany jest również do: - każdorazowego ważenia odpadów, w obecności przedstawiciela zamawiającego, - wystawiania każdorazowo - Karty przekazania odpadów - na własnych drukach zgodnych z aktualnymi przepisami; 1.2. Wspólny Słownik Zamówień - 90524000-6 Usługi w zakresie odpadów medycznych 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 1.4. Wymagany termin płatności (za faktury częściowe wystawiane comiesięczne na koniec miesiąca) 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 1.5. Termin realizacji przedmiotu umowy 01.01.2009 do 31.12.2011 r. 1. 6 Klauzula waloryzacyjna. W trakcie realizacji umowy przewiduje się zmianę ceny jednostkowej netto (dwukrotnie, corocznie tj. w 2010 i 2011 roku), w stosunku do ceny jednostkowej ofertowej, która będzie obowiązywać min. przez cały 2009 rok, o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszany za rok ubiegły przez GUS. Zmiana ceny jednostkowej przez Wykonawcę wymaga wcześniejszego pisemnego powiadomienia Zamawiającego wraz z załączeniem stosowanego Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za rok ubiegły i obowiązywać będzie nie wcześniej niż pierwszego dnia kolejnego miesiąca po dniu zawiadomienia o tym fakcie zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 udziału w postępowaniu tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca musi posiadać koncesję, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, tj. Wykonawca ma obowiązek posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów, zbierania odpadów oraz prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadów zgodnego z art. 26 i 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach z późn. zm. dotyczącą odpadów będących przedmiotem zamówienia, a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 2.1., 2.2 i 2.3. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadać minimum 1 samochód dostosowany do transportu odpadów będących przedmiotem zamówienia, a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Zdolność kredytowa Wykonawcy lub dostępność środków finansowych musi być nie mniejsza niż 1/36 ceny ofertowej (wartość brutto oferty), a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu /wzór załącznik nr 3 do siwz/; 2.2. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.3. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodne z art. 26 ustawy o odpadach tj. decyzja w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów i art. 28 ustawy o odpadach tj. zbierania i transportu 2a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Uwaga: Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i lub dokumentów, dotyczących przedmiotu zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi 45-221 Opole ul. Wodociągowa 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole Pocztą, przesyłką kurierską, w Sekretariacie WSZN (czynny 7.25 - 15.00).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.