eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuźnica › Wykonanie remontu rolniczej drogi dojazdowej nr 348 położonej w obrębie wsi Saczkowce , gmina Kuźnica, powiat sokólski, województwo podlaskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Kuźnica: Wykonanie remontu rolniczej drogi dojazdowej nr 348 położonej w obrębie wsi Saczkowce , gmina Kuźnica, powiat sokólski, województwo podlaskie.
Numer ogłoszenia: 231180 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kuźnica , Plac 1000 Lecia PP 1, 16-123 Kuźnica, woj. podlaskie, tel. 085 7229281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug-kuznica.pbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu rolniczej drogi dojazdowej nr 348 położonej w obrębie wsi Saczkowce , gmina Kuźnica, powiat sokólski, województwo podlaskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Wykonanie remontu rolniczej drogi dojazdowej nr 348 położonej w obrębie wsi Saczkowce długości 1200m i szerokości pasa ewidencyjnego 6,0m zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym, planem sytuacyjnym i przekrojem poprzecznym (załączniki do SIWZ). 4.1.1. Wykonawca przyjmuje na siebie wliczając w koszty robót wykonanie na bieżąco wszelkich badań laboratoryjnych w celu sprawdzenia właściwego wykonania robót, przez osoby (laboratoria) do tego uprawnione. Zamawiający może dodatkowo wykonać badania i pomiary kontrolne. 4.1.2. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. 4.1.3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z bezpośrednimi nakładami rzeczowymi. 4.1.4. Wykonanie zamówienia odbywać się będzie zgodnie z technologią i ilościami robót podanymi w przedmiarze i kosztorysie ofertowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7.1.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) zapewniają możliwość dysponowania sprzętem niezbędnym do realizacji robót (sprzęt własny, wynajmowany, dzierżawiony), b) mają do dyspozycji personel techniczny zdolny do wykonywania zamówienia, w tym osobę posiadającą wymagane przez Prawo budowlane uprawnienia do kierowania robotami branży drogowej, c) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem, złożonością i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. 7.1.3. Znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają na realizacje zadania środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. B. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. C. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V. 1. Oświadczenie - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Oferent posiada dokument wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz zapisy w nim pokrywają się ze stanem rzeczywistym, może go załączyć pod warunkiem że organ wydający potwierdzi, że dokument jest aktualny tzn. odpowiada stanowi rzeczywistemu. Data potwierdzenia nie może być wcześniejsza niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg wzoru stanowiącego Nr 3 do SIWZ. 4. Uprawnienia kierownika robót (branża drogowa) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań odpowiadających swoim rodzajem, złożonością i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia - wraz z załącznikiem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. D. Wzór umowy zaakceptowany przez wykonawcę stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug-kuznica.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kuźnica, ul. Plac Tysiąclecia PP 1, 16-123 Kuźnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kuźnica, ul. Plac Tysiąclecia PP 1, 16-123 Kuźnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.