eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Przebudowa wejścia głównego, holu i rejestracji w Przychodni nr 9 w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Sosnowiec: Przebudowa wejścia głównego, holu i rejestracji w Przychodni nr 9 w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 231170 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego , ul. Wawel 15, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3684876, faks 032 2936764.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wejścia głównego, holu i rejestracji w Przychodni nr 9 w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje,min: a) wyburzenie starych schodów zewnętrznych, b) wykonanie konstrukcji nowych schodów żelbetowych, c) podbicie ścian fundamentowych w strefie wejściowej wraz z wykonaniem izolacji z papy, d) wykonanie nowej płyty żelbetowej, monolitycznej w przedsionku przychodni, e) skucie posadzki lastrykowej, f) wykonanie posadzki z płytek ceramicznych, g) wykonanie pochylni wewnętrznej, h) wykonanie murowanej konstrukcji lady w szatni i rejestracji, i) wykończenie słupów i murowanych ścianek lady tynkiem cienkowarstwowym akrylowym, j) wykonanie blatu lady w szatni i rejestracji z granitu polerowanego, k) montaż przeszklonych ścianek aluminiowych w holu i rejestracji, l) montaż sufitów podwieszanych i obudowy podciągów z płyty g/k, m) wykonanie pasów z płytek ceramicznych na ścianach przy siedziskach, n) wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach, o) malowanie ścian farbą akrylową, p) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw oświetleniowych i osprzętu, q) montaż grzejników c.o wraz z zaworami termostatycznymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej oraz Wykonawcy występujący wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). Wykonawcy, o których mowa mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto: e) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali (ukończyli) należycie co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. - 1 robotę, w ramach której Wykonawca wykonał, co najmniej 300 m2 posadzki z płytek ceramicznych, - 1 robotę, w ramach której Wykonawca wykonał co najmniej 600 m2 tynków wewnętrznych, - 1 robotę, w ramach której Wykonawca wykonał schody zewnętrzne w konstrukcji żelbetowej. Wartość każdej wykazanej roboty nie może być mniejsza niż 350.000 zł. f) wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, g) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 350.000 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane warunki udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest on dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy Wykonawca indywidualnie; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wykonawców prowadzących działalność gospodarczą) lub inny dokument - wynikający z przepisów szczególnych (dotyczy Wykonawców nie będących przedsiębiorcami), z którego wynikać będzie sposób reprezentowania Wykonawcy; W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy Wykonawca indywidualnie; c) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, wartości, zakresu ( z podaniem ilości m 2 wykonanych tynków wewnętrznych oraz posadzek z płytek ceramicznych), dat i miejsca wykonania. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego w rozdz. IV pkt. 1e) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz d) dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że wykazane zamówienia wykazane zostały wykonane przez Wykonawcę z należytą starannością; e) wskazanie osoby, która uczestniczyć będzie w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego w rozdz. IV pkt. 1 f) SIWZ; Jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował winien jest załączyć do wykazu pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni osobę posiadającą wymagane uprawnienia. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz f) dokumenty potwierdzające, że wskazana osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu I Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578, z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające wymaganiom uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z zapisem art. 104 ustawy prawo budowlane) oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające, że osoba wymieniona w wykazie jest członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Termin ważności zaświadczenia wydanego przez właściwą IIB winien być aktualny na dzień składania ofert; g) aktualna na dzień składania ofert polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 350.000 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument może złożyć tylko jeden lub kilku z uczestnikówkonsorcjum, pod warunkiem, że suma wartości polis ubezpieczeniowych będzie nie mniejsza niż 350.000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego, 41-200 Sosnowiec, ul.Wawel 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Dyrekcji ZLA, adres j.w., sekretariat III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.