eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Okresowa kontrola stanu technicznego przewodów kominowychwentylacyjnych, spalinowych i dymowych w nieruchomościach zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Sosnowiec: Okresowa kontrola stanu technicznego przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych w nieruchomościach zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 231144 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu , ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3642045, faks 032 3642055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowa kontrola stanu technicznego przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych w nieruchomościach zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizowana na zlecenie Zamawiającego usługa polegająca na wykonaniu okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. Kontrolę przewodów kominowych, o której mowa powyżej Wykonawca winien przeprowadzić w 9266 lokalach usytuowanych w 258 budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu, co najmniej raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, gdzie ilości lokali wyposażonych w poszczególne rodzaje przewodów kominowych kształtują się następująco: 1167 lokali z przewodami wentylacyjnymi, 17 lokali z przewodami dymowymi, 616 lokali z przewodami wentylacyjnymi i dymowymi, 3694 lokali z przewodami wentylacyjnymi i spalinowymi, 3772 lokali z przewodami wentylacyjnymi, spalinowymi i dymowymi. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższa liczba budynków oraz liczba lokali mieszkalnych wyposażonych w poszczególne rodzaje przewodów kominowych, została ustalona na dzień ogłoszenia zamówienia i może ulec zmianie w okresie jego realizacji. Zakres kontroli przewodów kominowych ( badania technicznego ) w szczególności powinien obejmować: 1 badanie drożności przewodów kominowych; 2 badanie prawidłowości podłączeń w tym - - ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub węglowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego; - prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielkość ich powierzchni chłonnej); - czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji powietrza w lokalu; - czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej; 3 badanie prawidłowości ciągu kominowego; 4 badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym - - głowic kominowych; - ścian kominowych nad dachem i na strychu; - nasad kominowych; - prawidłowości wylotów przewodów; 5 badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzania kontroli przewodów kominowych w tym stanu technicznego - - włazów, drabin, itp.; - ław kominiarskich; 6 badanie szczelności przewodów kominowych; 7 ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców. Wykonawca winien skutecznie sprawdzić wszystkie wskazane w zleceniach lokale, a w nich przewody kominowe i podłączenia w sposób zapewniający uzyskanie wszelkich informacji służących do prawidłowego określenia ich sprawności oraz możliwości dalszego, bezpiecznego użytkowania. Kontrolę przewodów kominowych przeprowadza co najmniej dwuosobowy zespół pod kierunkiem osoby uprawnionej, tj. Mistrza Kominiarskiego, przy wykorzystaniu sprawnych przyrządów i urządzeń służących do wykonania wszelkich pomiarów (ciąg kominowy, wydajność wentylatorów, itp.) z odpowiednimi świadectwami legalizacji. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości świadczonych usług, obejmującą ponowną kontrolę przewodów kominowych w przypadku zgłoszeń nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu, niewykazanych łącznie w tzw. informacjach o stwierdzeniu nieprawidłowości oraz odpowiadającym im protokołach kontroli budynków. Okres gwarancji biegnie dla każdego z budynków , w których prowadzono kontrolę przewodów kominowych z osobna i obejmuje 3 miesiące od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez uprawnionego pracownika właściwego ROW -u poszczególnych protokołów kontroli (Załącznik nr 2 do umowy) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza, najdalej w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy przedstawi do zaakceptowania w Dziale Technicznym Zamawiającego 4 (cztery) harmonogramy prowadzenia kontroli sprawności przewodów kominowych w zasobach obsługiwanych przez właściwy ROW I, II, III i IV (Załącznik nr 4 do umowy), sporządzone na podstawie materiałów uprzednio przekazanych przez Dział Techniczny. Usługa objęta zamówieniem winna być świadczona z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP i ppoż., w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób i mienia, jak równie: zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w zakresie wykonywania okresowej kontroli stanu technicznego sprawności przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych, a w szczególności zgodnie z: - Ustawa - Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. (Dz. U. nr 89 poz. 414 z późniejszymi zmianami) - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 14.12.1994r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 1995, nr 10 poz. 46 z późniejszymi zmianami) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 12.04.2002r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w stosunku do zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu rodzaju zamówienia określonego w pkt 3 SIWZ, przy czym wartość szacunkowa zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.54.10 - Kontrola systemu wentylacji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Forma wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski o/S-c 82 1050 1360 1000 0008 0000 0572 Skuteczne wniesienie wadium w formie pieniężnej następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie MZBM - TBS Sp. z o.o. (ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec). Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres: od dnia 09/08/2010 do dnia 07/09/2010 Zwrot wadium. 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, iż jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Przy czym Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 12.9, ppkt 1 SIWZ powyżej, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Utrata wadium. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą oraz nie wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego w przypadku Wykonawcy, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 12.9, ppkt 1 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania warunku udziału w postępowaniu w zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien przedstawić wykaz nie mniej niż 3 wykonanych usług (załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 150.000,00zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. obejmujących wykonanie okresowej kontroli sprawności stanu technicznego przewodów kominowych - z podaniem odpowiednio ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, załączając jednocześnie dokumenty potwierdzające, że usługi te został wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje wystawione przez poprzednich Zamawiających). Wykaz osób (załącznik nr 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga określenia specjalnego potencjału technicznego na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby w realizacji zamówienia uczestniczyło co najmniej 8 osób, w tym nie mniej niż 4 osoby posiadające zgodnie z art. 62 ust. 6 pkt 1 Ustawy z dnia 07.07.1994r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy złożony w formie oryginału ( załącznik nr 1 do SIWZ). Kopia wniesionego na zasadach określonych w pkt 12 SIWZ wadium, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt III.3.2, III3.3 i III 3.4 będzie polegał na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iz będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający może dokonać zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących: 1. terminu realizacji zamówienia - na skutek wystąpienia uzasadnionych przyczyn technicznych lub przyczyn związanych z organizacją prowadzenia kontroli, których nie było można przewidzieć, powodowanych np. długotrwałą nieobecnością użytkowników lokali, pracami remontowymi prowadzonymi w budynku, awariami sieci gazowej, itp. 2. osób uczestniczących w realizacji zamówienia zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, gdy z przyczyn obiektywnych zmiany takie były konieczne, a powodowane np. zdarzeniami losowymi, zmianami kadrowo - personalnymi, itp.; 3. ilości budynków oraz ilości lokali wyposażonych w poszczególne rodzaje przewodów kominowych, podlegających okresowej kontroli, gdy z przyczyn obiektywnych zmiany takie były konieczne i niemożliwe wcześniej do przewidzenia, a powodowane np. zawarciem nowej lub wypowiedzeniem dotychczasowej umowy o zarządzanie, zmianą jej zakresu, itp. 4. wskazanych przez Wykonawcę Podwykonawców, na skutek wystąpienia uzasadnionych przyczyn, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, które wpływałyby na jakość świadczonych usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZBM - TBS Spółka z o.o. ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec ( Dział Zamówień Publicznych - parter pokój nr 7).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 09:30, miejsce: MZBM - TBS Sp. z o.o. ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec ( I piętro - sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia służącego pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zwanego dalej (zabezpieczeniem) w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie według wyboru Wykonawcy może być wnoszone w jednej lub kilku formach, zgodnie z dyspozycją art. 148 ust. 1 ustawy, tj. w: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Zabezpieczenie wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone nie później niż w dniu podpisania umowy na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski o/S-c 29 1050 1360 1000 0008 0145 6526 Skuteczne wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie pieniężnej następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek Zamawiającego. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pie?niędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie niepieniężnej, dokumenty je stanowiące należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.