eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudka › Dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Rudka: Dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 231131 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka , ul. Olendzka 31, 17-123 Rudka, woj. podlaskie, tel. 085 7305800, faks 085 7394265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/rudka

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2010 r. wykonanych według wzorów określonych Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U.Nr 51 poz.342 z 2007 r.), Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania zawiera poniższe zestawienie: Mundur wyjściowy: Marynarka zimowa 7 szt. Marynarka letnia 3 szt. Spodnie letnie 15 szt. Spodnie zimowe 17 szt. Koszula biała z krótkim rękawem 20 szt. Koszula biała z długim rękawem 19 szt. Krawat 6 szt. Kurtka zimowa 6 szt. Czapka wyjściowa 2 szt. Kapelusz 3 szt. Szalik 3 szt. Rękawice 9 szt. Skarpety letnie 53 szt. Skarpety zimowe 28 szt. Półbuty wyjściowe 27 szt. Mundur codzienny: Koszula zielona z krótkim rękawem 22 szt. Koszula zielona z długim rękawem 23 szt. Sweter 25 szt. Kamizelka 26 szt. Bluza z polaru 40 szt. Kurtka codzienna 17 szt. Czapka zimowa codzienna 2 szt. Czapka codzienna 4 szt. Półbuty codzienne na grubej zelówce 45 szt. Mundur terenowy: Bluza panterka letnia 5 szt. Spodnie panterka letnie 34 szt. Czapka panterka letnia 10 szt. Bluza panterka zimowa 3 szt. Spodnie panterka zimowe 4 szt. Czapka panterka zimowa 2 szt. Trzewiki terenowe sympatex 27 szt. Trzewiki terenowe goretex 26 szt. Oznaki służbowe 3 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunki dodatkowe, stawiane wykonawcom przez zamawiającego: - Wykonawcy wykażą, że dostawy będące przedmiotem zamówienia są zgodne z wzorcami zatwierdzonymi Zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, - Wykonawcy zobowiązują się do dostarczania, przynajmniej dwa razy w trakcie obowiązywania umowy, sortów mundurowych do siedziby Zamawiającego - po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym rodzaju i ilości sortów. - Wykonawcy winni posiadać punkt wydawania sortów w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2. Oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie Art. 22 ustawy. oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust.1 i 2 - Załącznik nr 1. 3. Świadectwo zgodności ze wzorcem sortów mundurowych wydane wykonawcy przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważne (6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienie producenta (dystrybutora) do posługiwania się przez Wykonawcę w/w świadectwem, poświadczające zgodność przedmiotu dostawy z wzorcami zatwierdzonymi Zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, 4. Oświadczenie o zgodności warunków technicznych zastosowanych surowców i materiałów z obowiązującymi przepisami. 5. Oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się przynajmniej dwa razy w trakcie obowiązywania umowy do dostarczenia uzgodnionej wcześniej z zamawiającym ilości i rodzaju sortów do siedziby zamawiającego (załącznik nr 2). 6. Oświadczenie, że Wykonawca posiada punkt wydawania sortów w odległości nie większej niż 100 km od siedziby zamawiającego. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w rejestrze właściwym dla formy prowadzenia działalności Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/rudka.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Rudka, 17-123 Rudka, ul. Olendzka 31.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwie Rudka, 17-123 Rudka ul. Olendzka 31 pokój nr. 6 - sekretariat- jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.