eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Odbiór z miejsc wytwarzania, transport i utylizację odpadów medycznych zakaźnych (symbol 18 01 03) z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu w okresie 24 miesięcymiejsce wytwarzania - Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9 - w ilości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Wrocław: Odbiór z miejsc wytwarzania, transport i utylizację odpadów medycznych zakaźnych (symbol 18 01 03) z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy: miejsce wytwarzania - Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9 - w ilości około 60 000 kg
Numer ogłoszenia: 231111 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu , ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, fax. 071 3281713.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór z miejsc wytwarzania, transport i utylizację odpadów medycznych zakaźnych (symbol 18 01 03) z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy: miejsce wytwarzania - Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9 - w ilości około 60 000 kg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: odbiór z miejsc wytwarzania, transport i utylizację odpadów medycznych zakaźnych (symbol 18 01 03) z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy: miejsce wytwarzania - Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9 - w ilości około 60.000 kg. 1. Odbiór odpadów medycznych zakaźnych (symbol 18 01 03), zwanych dalej odpadami przez Wykonawcę będzie odbywał się bezpośrednio z miejsc ich składowania, raz w tygodniu w ilości około 600 kg . Ilości wskazane w powyższym wykazie zostały podane orientacyjnie w celu przygotowania oferty i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 2. Transport odpadów specjalistycznymi, monitorowanymi (np. GPS) środkami transportu o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów od Zamawiającego. Transport odpadów z zachowaniem zasad zawartych w ustawie z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002, nr 199, poz. 1671, ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie zakresu i sposobu stosowania przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych do transportu odpadów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002r., Nr 236, poz. 1986)). 3. Utylizacja odpadów medycznych metodą termicznego przekształcania odpadów, w zakładzie utylizacji o wydajności zapewniającej unieszkodliwienie odpadów odbieranych od Zamawiającego, w ilościach podanych w SIWZ, zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U. - t.j z 2007 r., Nr 39, poz. 251, ze zm. - art. 42, ust. 1a oraz art. 77a). 4. Termin wykonania zamówienia - sukcesywnie w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. 5. Warunki płatności: płatne w okresach miesięcznych, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury wraz z dołączonymi protokołami utylizacji- 30 dni od daty jej wystawienia. 6. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usługi utylizacji odpadów medycznych zakaźnych podwykonawcom. Szacunkowa wielkość zamówienia netto wynosi 165.888,00 PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.00 - 90.12.22.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się uprawnieniami lub czynnościami potwierdzonymi dokumentami wydanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w §1, ust. 1 oraz w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: -zrealizowali należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, gdy Wykonawca przedstawi w wykazie minimum jedną zrealizowaną umowę w zakresie przedmiotu zamówienia z podaniem dat wykonania , nazwy Zamawiającego oraz załączy referencje wskazującymi na należyte wykonanie umowy, której wartość jest co najmniej tożsama ze średniorocznym zamówieniem wg oferty Wykonawcy. 2.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a. kierownikiem spalarni posiadającym odpowiednie kwalifikacje w zakresie gospodarowania odpadami zgodnie z art. 49 ustawy o odpadach. b. kierowcami z odpowiednim zaświadczeniem ADR, którzy będą brać udział w realizacji umowy 2.3. Dysponują potencjałem technicznym tj.: - dysponują zakładami termicznej utylizacji odpadów medycznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna Wykonawcę ubezpieczonego od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna Wykonawcę, który złoży stosowne oświadczenie w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy P.z.p. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 1-10, ust 2 Ustawy P.z.p., 3) Wykonawcy, których oferta została wybrana, przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1.) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Zezwolenia lub zezwolenie właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (t.j. - Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251, ze zm.). 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 5. Świadectwo kwalifikacyjne w zakresie gospodarowania odpadami wydane przez właściwego wojewodę spełniające wymagania art. 49 ustawy o odpadach - dotyczy kierownika spalarni w której utylizowane będą odpady stanowiące przedmiot zamówienia. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że kierowcy, którzy będą brali udział w realizacji umowy, posiadają szkolenie w zakresie ADR dla kierowców. 7. Wykaz zakładów termicznej utylizacji odpadów medycznych jakimi dysponuje Wykonawca. 8. W sytuacji, gdy Wykonawca powierzy odbiór i transport odpadów medycznych podwykonawcy, to najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany złożyć dokumenty dotyczące tego podwykonawcy, tj. przedstawić uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami do wykonywania tych czynności zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r o odpadach. (. Dz. U. t.j z 2007 r., Nr 39, poz. 251, ze zm.) i ustawą z dnia 28.10.2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002, nr 199, poz. 1671, ze zm.). 9. Polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot zamówienia. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: A. pkt 2, 3 i 5 w.w. rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; B. pkt 4 w.w. rozporządzenia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 10.1. Dokumenty, o których mowa w § 2, ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 w.w. rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 2, ust. 1 pkt 1 lit. b w.w. rozporządzenia , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2, ust. 1 w.w. rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt.10.1. stosuje się odpowiednio. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty niżej wymienione dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) procedury odbioru i utylizacji odpadów medycznych zakaźnych oraz b) procedury pozbywania się popiołu powstałego w wyniku tej utylizacji. W.w. dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95.00
  • 2 - Odległość od miejsca wytwarzania do miejsca utylizacji odpadów - 5.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-wroclaw.rckik.com.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, 50-345 Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9 - w Dziale Administracyjno-Gospodarczym, III piętro, pokój nr S.4.05, fax: 071 / 328 17 13..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, 50-345 Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9 - w sekretariacie, II piętro, pokój nr S.3.07A..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.