eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na cztery rejony.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-26

Kalisz: Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na cztery rejony.
Numer ogłoszenia: 231073 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 59 85 200, faks 62 59 85 201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na cztery rejony..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 4.2.1. zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kalisza na podstawowym układzie ulic z podziałem na cztery rejony. Powierzchnia ulic objętych zimowym utrzymaniem na podstawowym układzie ulic - zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy zawierającym wykaz ulic wynosi: Rejon I - ogółem : 194.703 m2 w tym: I standard 125.006 m2 II standard 69.697 m2 Rejon II - ogółem: 292.071 m2 w tym: I standard 132.711 m2 II standard 159.360 m2 Rejon III ogółem : 213.681 m2 w tym: I standard 165.598 m2 II standard 48.083 m2 Rejon IV - ogółem : 320.137 m2 w tym: I standard 212.652 m2 II standard 107.485 m2 4.2.2 Zimowe utrzymanie ulic poza podstawowym układem ulic określonym w punkcie 4.2.1. odbywać się będzie w sporadycznych przypadkach spowodowanych trudnymi warunkami stanu zimowego dróg. 4.3. Opis przedmiotu zamówienia. 1/ przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości zimowej wraz z ich zakupem i transportem 2/ przygotowanie sprzętu do odśnieżania i zwalczania śliskości oraz załadunek materiałów 3/ przygotowanie składowisk, pomieszczeń do kierowania akcją i systemu łączności 4/ odtwarzanie na bieżąco zapasów materiałów pod kątem zabezpieczenia w trakcie trwania sezonu zimowego 2010/2011 5/ przygotowanie i wyposażenie mikrostacji meteorologicznej oraz zapewnienie łączności telefonicznej 6/ kierowanie akcją zimową w zakresie odśnieżania, zwalczanie śliskości zimowej przy pomocy solanki lub w szczególnych sytuacjach mieszaniną soli z piaskiem zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg. 4.4. Ustalenia dotyczące realizacji zamówienia: 1/ Zimowe utrzymanie ulic realizowane będzie przez Wykonawcę poprzez wyznaczonego z jego strony Dyżurnego. 2/ Zimowe utrzymanie dróg zgodnie z ustalonym zakresem i standardami spoczywa na Wykonawcy i ponosi on pełną odpowiedzialność. 3/ Decyzje dotyczące rozpoczęcia i zakończenia akcji zimowej czynnej podejmuje Dyżurny wyznaczony ze strony Wykonawcy po uprzednim uzyskaniu zgody Dyżurnego wyznaczonego przez Zamawiającego. Odpowiedzialność Wykonawcy o której mowa w pkt-cie 2 nie ma zastosowania w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę potrzeby podjęcia akcji zimowej i nie uzyskania akceptacji dyżurnego ze strony Zamawiającego. 4/ Zwalczanie śliskości zimowej odbywać się będzie przez posypywanie jezdni solą ze wstępnym zwilżaniem, a także odśnieżaniem przy użyciu pługów odśnieżnych. 5/ W szczególnie uzasadnionych przypadkach, kiedy zastosowanie solanki staje się nieefektywne (np. w temp. otoczenia poniżej -10 C ), Wykonawca może zastosować mieszaninę piasku z solą. Zastosowanie mieszaniny piasku z solą wymaga zgody Dyżurnego wyznaczonego przez Zamawiającego. 6/ W dniu podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić do akceptacji ZDM sposób gromadzenia danych o prowadzeniu akcji zimowej. 7/ Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia łączności pomiędzy dyżurnym, a jednostkami bezpośrednio uczestniczącymi w prowadzeniu zimowego utrzymania. 8/ Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje codziennie meldunki o przebiegu Akcji zimowej wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru (załącznik nr 3 do siwz) do godz. 830 w sekretariacie Zarządu Dróg Miejskich ul. Złota 43, 62-800 Kalisz. 9/ Meldunki za dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta) Wykonawca składa pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu wolnym w siedzibie ZDM do godz. 8.30. 10/ Wykonawca prowadzi dziennik dyżurów, pracy sprzętu i dziennika pogody oraz przyjmuje i odnotowuje zgłaszane interwencje. 4.5. Wymagania w zakresie realizacji zimowego utrzymania. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej dróg objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie zgodnie z założonymi standardami: Opis stanu Dopuszczalne odstępstwa od standardu Standard Utrzymania drogi dla danego standardu Po ustaniu opadów śniegu Od stwierdzenia występowania zjawisk śliskości zimowej I jezdnia odśnieżona i posypana na całej długości i szerokości Śnieg luźny - do 4 godz. Błoto pośniegowe - do 6 godz. Śnieg zajeżdżony - nie dopuszcza się Zaspy - nie dopuszcza się Gołoledź:- do 3 godz. Szron: do 3 godz. Szadź: do 3 godz. Śliskość pośniegowa: do 4 godz. Lodowica: do 4 godz. II jezdnia odśnieżona i posypana na całej długości i szerokości Śnieg luźny: do 5 godz. błoto pośniegowe do 7 godz. Śnieg zajeżdżony,występuje (cienka warstwa nie utrudniająca ruchu) Gołoledź: do 3 godz. Szron: do 3 godz. Szadź: do 3 godz. Śliskość pośniegowa do 5 godz. Lodowica: do 4 godz. 1/ Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia akcji czynnej w ciągu 30 minut od momentu wystąpienia danego zjawiska (np. opady śniegu, gołoledź, szron, itp.) z uwzględnienim zapisu w pkt. 4.4.3/. 2/ Spodardyczne przypadki spowodowane trudnymi warunkami zimowymi wymagające rozszerzenia akcji zimowej poza podstawowy zakres, nie będą wymagać uzyskania standardów zimowego utrzymania o których mowa wyżej. Zakres zimowego utrzymania w tych przypadkach ograniczać się będzie do odśnieżania z ewentualnym uszorstnieniem nawierzchni. 4.5.2. Materiały Materiałami stosowanymi przy zwalczaniu śliskości zimowej są: - solanka - roztwór soli z wodą o stężeniu 20% - mieszanina piasku z solą o stężeniu soli w ilości 10 %. Zamawiający dopuszcza użycie mieszanki piasku z solą, w przypadku wystąpienia warunków niekorzystnych (przy tem. Pon. - 10 0C w których użycie solanki staje się nieefektywne.Zastosowanie mieszaniny piasku z solą, wymaga zgody dyżurnego ze strony Zamawiającego. 4.5.3. Sprzęt. 1/ Wykonawca powinien mieć lub dysponować sprzętem zapewniającym transport materiałów i szybkiego odtworzenia zapasów na składowisku . Sól powinna być transportowana pod plandekami. 2/ Ilość potrzebnego sprzętu powinna zapewnić utrzymanie ilości m2 dróg (pkt. 2 Instrukcji dla oferentów), zgodnie z założonymi standardami . W przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej realizację usługi, wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego na własny koszt. 3/ Wykonawca zobowiązany jest do posiadania prawidłowo oznakowanego sprzętu, zapewniającego bezpieczeństwo innym użytkownikom drogi i ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia na drodze wynikające z niewłaściwej eksploatacji lub oznakowania sprzętu. 4/ Sprzęt do zimowego utrzymania, Wykonawca wyposaży w łańcuchy przeciwpoślizgowe w sytuacjach, w których zajdzie konieczność ich zastosowania. 4.5.4. Określenia podstawowe. 1/ Śliskość zimowa - powstaje na skutek tworzenia się na jezdni warstw lodu lub zlodowaciałego śniegu. 2/ Gołoledź - warstwa lodu grubości do 1 mm, powstała na skutek opadu na nawierzchnię o temperaturze ujemnej mgły roszącej, mżawki lub deszczu. 3/ Lodowica - warstwa kilku milimetrów lodu powstała z zamarznięcia nie usuniętej z nawierzchni wody pochodzącej ze stopienia śniegu lub lodu, bądź opadu deszczu występującej gdy po odwilży lub opadzie deszczu przy temperaturze dodatniej następuje raptowne obniżenie temperatury poniżej 0oC. 4/ Zlodowaciały lub ubity śnieg - warstwa kilku milimetrów do znacznej jej grubości, powstałą przez ubicie i przymarznięcie śniegu do nawierzchni 5/ Standard zimowego utrzymania - opis stanu na jezdni przy różnych zjawiskach atmosferycznych zgodnie z pktem 4.5. 6/ Zwalczanie śliskości zimowej - posypywanie jezdni środkami chemicznymi i uszorstniającymi. 7/ Rozsypywarka - nośnik sprzętu (samochód ciężarowy) wraz z zespołem do dozowania i rozsypywania materiałów, montowanych wraz z pojemnikiem na materiał na wspónej ramie. 8/ Składowisko - miejsce składowania materiałów do zwalczania śliskości zimowej o odpowiednio przygotowanym podłożu i systemie odwodnienia z możliwością ich zabezpieczenia przed wpływem warunków atmosferycznych. 9/ Pług - konstrukcja składająca się z lemiesza i zawiesia montowana na nośniku zgarniająca śnieg z nawierzchni i usuwającą go poza krawędź jezdni. 10/ Pług lekki - montowany na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności ok. 6 t i napędzie na jedną oś - największa grubość odśnieżania do 20 cm. 11/ Pług średni - montowany na samochodach o ładowności powyżej 6 t i napędzie na 1 lub 2 osie - grubość warstwy odśnieżania do 30 cm. 12/ Solanka - roztwór soli z wodą o stężeniu 20 %. 13/ Dyżurny - - dyżurny ze strony Wykonawcy: osoba wyznaczona ze strony Wykonawcy do kierowania i kontroli przebiegu akcji zimowej, zgodnie z zakresem określonym w punkcie 4. - dyżurny ze stony Zamawiającego: osoba wyznaczona przez Zamawiającego uprawniona do podejmowania decyzji o prowadzeniu akcji zimowej czynnej oraz decyzji do rozpoczęcia i zakończenia akcji zimowej po otrzymaniu zgłoszenia dyżurnego ze strony Wykonawcy a także nadzorująca cały przebieg akcji zimowej. 4.6. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 4.7. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2007 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 4.8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości j.n.: REJON I - 4.000,00 PLN REJON II - 6.000,00 PLN REJON III - 4.500,00 PLN REJON IV - 6.800,00 PLN 12.2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług związanych z kierowaniem i prowadzeniem przynajmniej jeden raz zimowego utrzymania w zakresie uszarstniania i odśnieżania na drogach publicznych. Warunek powyższy nie oznacza prowadzenia i kierowania zimowym utrzymaniem dróg w okresie całego sezonu zimowego, może to być miesiąc, tydzień, 1 dzień.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykażą , że posiadają lub mają zapewniony dostęp ( udokumentowany umową najmu, dzierżawy, użyczenia itp.) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia j.n.: Minimalny potencjał techniczny do obsługi jednego rejonu : a) solarki 1 szt. b) pługi lekkie 2 szt. c) pługi średnie 1 szt. d) piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem 1 szt. e) urządzenie do wytwarzania solanki wraz ze zbiornikami magazynowymi 1 szt. Minimalny potencjał techniczny do obsługi dwóch rejonów : a) solarki 2 szt. b) pługi lekkie 3 szt. c) pługi średnie 2 szt d) piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem 1 szt. e) urządzenie do wytwarzania solanki wraz ze zbiornikami magazynowymi 1 szt. Minimalny potencjał techniczny do obsługi trzech rejonów : a) solarki 3 szt. b) pługi lekkie 5 szt. c) pługi średnie 3 szt d) piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem 1 szt. e) urządzenie do wytwarzania solanki wraz ze zbiornikami magazynowymi 1 szt. Minimalny potencjał techniczny do obsługi czterech rejonów : a) solarki 4 szt. b) pługi lekkie 6 szt. c) pługi średnie 4 szt. d) piaskarka lub ciągnik z rozrzutnikiem 1 szt. e) urządzenie do wytwarzania solanki wraz ze zbiornikami magazynowymi 1 szt. b/ Posiadają składowisko materiałów oraz urządzenia do wytwarzania solanki. W przypadku prowadzenia zimowego utrzymania w więcej niż 1 rejonie, wystarczy 1 składowisko i 1 urządzenie do wytwarzania solanki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że posiadają (aktualne i opłacone przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin realizacji zamówienia: od 01 listopada 2010r. do 31.03.2011r. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszego rozpoczęcia a także późniejszego zakończenia prowadzenia zimowego utrzymania ulic A/z w przypadku wystapienia niekorzystnych warunków atmosferycznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na cztery rejony..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon I - ogółem : 194.703 m2 w tym: I standard 125.006 m2 II standard 69.697 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na cztery rejony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon II - ogółem: 292.071 m2 w tym: I standard 132.711 m2 II standard 159.360 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na cztery rejony..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon III ogółem : 213.681 m2 w tym: I standard 165.598 m2 II standard 48.083 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na cztery rejony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon IV - ogółem : 320.137 m2 w tym: I standard 212.652 m2 II standard 107.485 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.