eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchowola › Unieszkodliwienie eternitu zerwanego z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych w wyniku huraganu, który wystąpił na terenie Gminy Suchowola w dniu 11.05.2007r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Suchowola: Unieszkodliwienie eternitu zerwanego z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych w wyniku huraganu, który wystąpił na terenie Gminy Suchowola w dniu 11.05.2007r.
Numer ogłoszenia: 231067 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchowola, pl. Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, woj. podlaskie, tel. (085) 7229400, fax (085) 7229419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Unieszkodliwienie eternitu zerwanego z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych w wyniku huraganu, który wystąpił na terenie Gminy Suchowola w dniu 11.05.2007r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Płyty azbestowo - cementowe (dachówka eternitowa) zawierające azbest w ilości ok. 100 ton zgromadzone są na tymczasowo wydzielonym do tego miejscu na składowisku odpadów w Poświętnem, Gmina Suchowola. Do Wykonawcy w ramach zamówienia należy: - szczelne zapakowanie zgromadzonych odpadów azbestowych w folię polietylenową o grubości nie mniejszej niż 0,22 mm, - zważenie azbestu na składowisku, - załadunek na samochód specjalistyczny przeznaczony do przewozu odpadów niebezpiecznych, - transport na składowisko odpadów niebezpiecznych, - składowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów azbestowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.23.00.00 - Usługi usuwania azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a) spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych c) posiadają niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia : - umowa na składowanie odpadów niebezpiecznych, - koncesja, zezwolenie lub licencja. d) posiadają kadrę pracowniczą przygotowaną do usuwania azbestu, przeszkoloną pod względem BHP. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową, na podstawie wymaganych dokumentów, zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawa zamówień publicznych (oświadczenia w załączeniu - zał. nr 2 i 3). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osoby uprawnione . 3) Podpisane oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. (oświadczenie w załączeniu - zał. nr 4) 4) Aktualna umowa z wysypiskiem zezwalającym na deponowanie odpadów niebezpiecznych tj. azbest. 5) Koncesja , zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W tym przypadku chodzi o zezwolenie na zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. 6) Wykaz osób z kwalifikacjami oraz sprzętu do realizacji zamówienia. Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy - prawo zamówień publicznych .W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie wspólnie zamówienia musi spełnić wymogi formalne. Do wykonawców o których mowa w art.23 ust. 1 Ustawy - prawo zamówień publicznych stosuje się art. 141 Ustawy - prawo zamówień publicznych. Przed podpisaniem umowy zamawiający będzie żądał od wykonawców występujących wspólnie, umowy regulującej pracę tych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um-suchowola.pbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pokój nr 2..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach usuwania skutków huraganu, który wystąpił na terenie Gminy Suchowola w dniu 11.05.2007r

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.