Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-25
Jednorożec: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego fabrycznie nowego na potrzeby Ośrodka Zdrowia w Żelaznej Rządowej
Numer ogłoszenia: 231003 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jednorożcu , ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie, tel. 029 7518392, faks 029 7517031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jednorozec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego fabrycznie nowego na potrzeby Ośrodka Zdrowia w Żelaznej Rządowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na pięć części: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w następującym asortymencie: Część I: Aparat do kriostymulacji: - czynnik chłodniczy - ciekły azot (LN2), - objętość zbiornika - min.60 l, - liczba stopni regulacji intensywności nadmuchu - min.4, - min.24 m-ce gwarancji, - 2 szt. zbiorników dodatkowych o poj. min.26l każdy, - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w ciągu min.60-ciu godzin od przyjęcia zgłoszenia. Część II: Łóżko do masażu i rehabilitacji: - dwusegmentowe, - ręczna zmiana wysokości leżyska, - regulowany zagłówek z podłokietnikiem (kąt -600+350) , - opcja ustawienia stołu w poz. Trendelenburga za pomocą sprężyn gazowych (do poz. 5, 7, 9, 15, 17) - min.12 m-cy gwarancji. Część III: Lampa bioptronowa ze statywem podłogowym: - lampa do terapii światłem, - średnica filtra min. 4 cm, - długość fali min.480 do 3400 Nm, - stopień polaryzacji nie mniejszy niż 95% (590 - 1550 nm), - statyw podłogowy, - min.24 m-ce gwarancji. Część IV: Zestaw do terapii laserowej: - możliwość pomiaru mocy pracującej sondy, - sterownik min.3 - gniazdowy, - min.2 sondy punktowe, - światło czerwone min.650 nm, 50 mW (praca ciągła), - światło podczerwone min.810 nm, 400 mW (praca ciągła i impulsowa), - procedury terapeutyczne, - możliwość współpracy z dowolną sondą, - min.2 szt. okularów ochronnych, - min.24 m-ce gwarancji. Część V: Aparat do elektroterapii: - liczba kan. elektroterapii min.2, - wbudowana baza gotowych programów terapeutycznych, - komórki pamięci dla własnych progra??mów terapeutycznych użytkownika, - regulacja natężenia prądu za pomocą gałek, - rodzaje prądów: galwaniczny prądy interferencyjne wg Nemeca: statyczne, dynamiczne, 2-przewodowy oraz przerywany, prądy diadynamiczne wg Bernarda typu DF, MF, RS, MM, CP, LP, CPiso, LPiso (prądy średniej czę?stotliwości z obwiednią prądów diadynamicznych), stymulacja porażeń wiotkich (prądy średniej czę?stotliwości, modulowane w kształcie trójkąta, prostokąta, sinusoidy i trapezu - każdy unipolarny i bipolarny, stymulacja HV, prądy Traeberta, stymulacja wg Kotza (stymulacja rosyjska), elektrogimnastyka, stymulacja Tens, 2-polowa interferencja, 4-polowa interferencja statyczna, 4-polowa interferencja dynamiczna, tonoliza - impulsy trójkątne i sinusoidalne (uni- i bipolarne), elektrodiagnostyka, gotowe parametry zabiegów dla typowych schorzeń (ponad 100 pozycji), własne ustawienia parametrów zabiegu wybranych przez obsługę (50 pozycji), akcesoria standardowe, okres gwarancji min.24 miesiące, instrukcja obsługi w języku polskim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 33.19.21.50 - Łóżka terapeutyczne 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie: - opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji, - zmiany stawek podatku od towarów i usług, - zmiany nazwy zadania, - zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy/Zamawiającego tzn. Kierownika budowy/Inspektora nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - zmiany nr rachunku bankowego Wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie, - koniecznością sprostowania oczywistych omyłek i błędów pisarskich.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jednorozec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jednrożcu
ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec
pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jednrożcu ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
- Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego - oddział stacjonarny oraz oddział dzienny
- Dostawa sprzętu medycznego - zadanie pn. "Podniesienie jakości i dostępności do usług zdrowotnych ..." - dotacja z Ministerstwa Zdrowia
- RZP-25/KS/2024 - "Drobne wyroby i preparaty medyczne"
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- DOSTAWA AMBULANSU RATUNKOWEGO TYPU C powyżej 3,5 tony wraz z wyposażeniem
więcej: Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.