eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jednorożec › Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego fabrycznie nowego na potrzeby Ośrodka Zdrowia w Żelaznej Rządowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-25

Jednorożec: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego fabrycznie nowego na potrzeby Ośrodka Zdrowia w Żelaznej Rządowej
Numer ogłoszenia: 231003 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jednorożcu , ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie, tel. 029 7518392, faks 029 7517031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jednorozec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego fabrycznie nowego na potrzeby Ośrodka Zdrowia w Żelaznej Rządowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na pięć części: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w następującym asortymencie: Część I: Aparat do kriostymulacji: - czynnik chłodniczy - ciekły azot (LN2), - objętość zbiornika - min.60 l, - liczba stopni regulacji intensywności nadmuchu - min.4, - min.24 m-ce gwarancji, - 2 szt. zbiorników dodatkowych o poj. min.26l każdy, - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w ciągu min.60-ciu godzin od przyjęcia zgłoszenia. Część II: Łóżko do masażu i rehabilitacji: - dwusegmentowe, - ręczna zmiana wysokości leżyska, - regulowany zagłówek z podłokietnikiem (kąt -600+350) , - opcja ustawienia stołu w poz. Trendelenburga za pomocą sprężyn gazowych (do poz. 5, 7, 9, 15, 17) - min.12 m-cy gwarancji. Część III: Lampa bioptronowa ze statywem podłogowym: - lampa do terapii światłem, - średnica filtra min. 4 cm, - długość fali min.480 do 3400 Nm, - stopień polaryzacji nie mniejszy niż 95% (590 - 1550 nm), - statyw podłogowy, - min.24 m-ce gwarancji. Część IV: Zestaw do terapii laserowej: - możliwość pomiaru mocy pracującej sondy, - sterownik min.3 - gniazdowy, - min.2 sondy punktowe, - światło czerwone min.650 nm, 50 mW (praca ciągła), - światło podczerwone min.810 nm, 400 mW (praca ciągła i impulsowa), - procedury terapeutyczne, - możliwość współpracy z dowolną sondą, - min.2 szt. okularów ochronnych, - min.24 m-ce gwarancji. Część V: Aparat do elektroterapii: - liczba kan. elektroterapii min.2, - wbudowana baza gotowych programów terapeutycznych, - komórki pamięci dla własnych progra??mów terapeutycznych użytkownika, - regulacja natężenia prądu za pomocą gałek, - rodzaje prądów: galwaniczny prądy interferencyjne wg Nemeca: statyczne, dynamiczne, 2-przewodowy oraz przerywany, prądy diadynamiczne wg Bernarda typu DF, MF, RS, MM, CP, LP, CPiso, LPiso (prądy średniej czę?stotliwości z obwiednią prądów diadynamicznych), stymulacja porażeń wiotkich (prądy średniej czę?stotliwości, modulowane w kształcie trójkąta, prostokąta, sinusoidy i trapezu - każdy unipolarny i bipolarny, stymulacja HV, prądy Traeberta, stymulacja wg Kotza (stymulacja rosyjska), elektrogimnastyka, stymulacja Tens, 2-polowa interferencja, 4-polowa interferencja statyczna, 4-polowa interferencja dynamiczna, tonoliza - impulsy trójkątne i sinusoidalne (uni- i bipolarne), elektrodiagnostyka, gotowe parametry zabiegów dla typowych schorzeń (ponad 100 pozycji), własne ustawienia parametrów zabiegu wybranych przez obsługę (50 pozycji), akcesoria standardowe, okres gwarancji min.24 miesiące, instrukcja obsługi w języku polskim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 33.19.21.50 - Łóżka terapeutyczne 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie: - opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji, - zmiany stawek podatku od towarów i usług, - zmiany nazwy zadania, - zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy/Zamawiającego tzn. Kierownika budowy/Inspektora nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - zmiany nr rachunku bankowego Wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie, - koniecznością sprostowania oczywistych omyłek i błędów pisarskich.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jednorozec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jednrożcu ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jednrożcu ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.