eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Zimowe utrzymanie chodników - świadczenie usług w zakresie odśnieżania ( rejon X, XI ).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Wojnicz: Zimowe utrzymanie chodników - świadczenie usług w zakresie odśnieżania ( rejon X, XI ).
Numer ogłoszenia: 231000 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz, Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, fax 014 6790100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników - świadczenie usług w zakresie odśnieżania ( rejon X, XI )..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczenia usług zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania chodników, ponieważ uprzednie postępowanie, które było prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Gminy Wojnicz w sezonie zimowym 2007/2008 - świadczenie usług w zakresie odśnieżania ( dla rejonu X i XI ) - zostało unieważnione. 2. Zamówienie objęte powtórzonym postępowaniem zostało podzielone na 2 części - rejony. Oferty można składać na poszczególne części, które obejmują następujące rejony: REJON X - W swoim zakresie obejmuje usługę zimowego utrzymania chodników na terenie miasta Wojnicza. REJON XI - W swoim zakresie obejmuje usługę zimowego utrzymania chodników przy drodze wojewódzkiej nr 975 w następujących miejscowościach: Olszyny, Sukmanie, Wielka Wieś oraz Łopoń. 3. Technika odśnieżania chodników uzależniona jest od ich długości, szerokości oraz rodzaju i ilości śniegu. Do odśnieżania chodników należy używać zarówno pługów jednostronnych, jak i dwustronnych oraz szczotek mechanicznych lub prowadzić odśnieżanie ręczne. Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z chodników na jezdnię. 4. Zamawiający będzie informował wykonawcę o prognozach meteorologicznych i kontrolował wykonanie prac, natomiast organizacja i sposób prowadzenia prac należeć będzie do wybranego w drodze przetargu wykonawcy przy uwzględnieniu ewentualnych zaleceń Zamawiającego nie naruszających warunków przetargu i warunków umownych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity ( test jednolity Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz.1163 z późn. zm. ) tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca musi wykazać, że: a) posiada uprawnienia do wykonania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; b) zrealizował ( rozpoczął i zakończył ) w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego ( usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników ). c) posiada lub ma zapewniony dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. Minimalne wymagania sprzętowe dla rejonu X, XI: 1 mini ciągnik rolniczy - ogrodowy z pługiem zawieszanym z przodu- czołowym. Wyżej wymieniony sprzęt ma być przeznaczony wyłącznie do wykonywania usług objętych przedmiotowym zamówieniem. Nie jest dopuszczalne prowadzenie tym potencjałem prac akcji zimowej dla innych Zamawiających równocześnie. d) ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanych pracowników w celu obsadzenia stanowiska: kierowca nośnika pługa. e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. f) spełnia warunki dodatkowe: Wykonawca musi zapewnić stałą łączność z Zamawiającym poprzez posiadanie telefonu komórkowego, których numery należy wpisać do oferty. 3. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ( konsorcjum) a) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. b) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; c) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje określone w § 6 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty, oświadczenia przedstawione przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania tych warunków, i które zostaną załączone do złożonej oferty. Zamawiający przeprowadzając badanie złożonej oferty stwierdzi, czy załączone do niej dokumenty i oświadczenia są zgodne z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z wymaganych warunków. 6. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wyklu¬czenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zamawiający, na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda od wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Odpis powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm. ). Oświadczenie powinno być złożone zgodnie ze wzorem określonym w dodatku nr 2 do SIWZ; e) oświadczenia, że wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń, zdobył konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania oferty oraz, że zapoznał się z warunkami terenowymi realizacji przedmiotu zamówienia i że zawarty w SIWZ projekt umowy został przez wykonawcę zaakceptowany i zobowiązanie, że w przypadku wyboru jego oferty zostanie zawarta umowa na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. Oświadczenie powinno być złożone zgodnie ze wzorem określonym w dodatku nr 3 do SIWZ; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca, który wykonywał usługi poza terenem Gminy Wojnicz musi do wykazu dołączyć również dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - Wykaz winien być złożony zgodnie ze wzorem określonym w dodatku nr 4 do SIWZ; b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawcy muszą dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia pojazdów wymaganych przez zamawiającego do zrealizowania zamówienia. Wykaz powinien być złożony zgodnie ze wzorem określonym w dodatku nr 5 do SIWZ; c) wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia. Wykaz powinien być złożony zgodnie ze wzorem określonym w dodatku nr 6 do SIWZ; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekono¬micznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: a) polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia¬łalności. Przed podpisaniem umowy Wykonawca musi przedstawić polisę lub inny dokument, który będzie ważny przez cały okres realizacji zamówienia. 4. Potencjalni wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom, wymaganym przez zamawiającego, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r.) 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do złożonej oferty. 6. Gdy oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - będzie żądał przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wojniczu, 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miejski w Wojniczu - Sekretariat ( pokój nr 11 ) 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników - świadczenie usług w zakresie odśnieżania ( rejon X, XI )..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczenia usług zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania chodnikówn na terenie miasta Wojnicza.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników - świadczenie usług w zakresie odśnieżania ( rejon X, XI )..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczenia usług zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania chodników przy drodze wojewódzkiej nr 975 w następujących miejscowościach: Olszyny, Sukmanie, Wielka Wieś oraz Łopoń..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.