eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Roboty budowlane obejmujące remont podłogi sportowej (wykonanie nowej podłogi), wymianę barierki ochronnej wzdłuż boiska i wykonanie nowej barierki - w sali gimnastycznej, na parterze budynku Domu Sportu i rehabilitacji w Dębicy przy ul. Sportowej 26, na

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Dębica: Roboty budowlane obejmujące remont podłogi sportowej (wykonanie nowej podłogi), wymianę barierki ochronnej wzdłuż boiska i wykonanie nowej barierki - w sali gimnastycznej, na parterze budynku Domu Sportu i rehabilitacji w Dębicy przy ul. Sportowej 26, na działce nr 166/68, obręb 1.
Numer ogłoszenia: 230966 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Dębicy , ul. Sportowa 26, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 677 61 40, faks 014 677 61 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir-debica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane obejmujące remont podłogi sportowej (wykonanie nowej podłogi), wymianę barierki ochronnej wzdłuż boiska i wykonanie nowej barierki - w sali gimnastycznej, na parterze budynku Domu Sportu i rehabilitacji w Dębicy przy ul. Sportowej 26, na działce nr 166/68, obręb 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych objętych projektem budowlanym tj. ułożenie nowej podłogi sportowej na całej powierzchni sali, wymiana barierki ochronnej wzdłuż boiska i wykonanie nowej barierki. Zakres robót do wykonania: - ułożenie nowej podłogi sportowej na całej powierzchni sali, - wymiana barierki ochronnej wzdłuż boiska i wykonanie nowej barierki, Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie obejmuje: a) dokonanie wizji lokalnej terenu budowy będącego przedmiotem umowy, b) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, warunkami wykonania i odbiorów oraz aktualnie obowiązującymi polskimi normami, polskim prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami, c) wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, d) utrzymanie porządku na terenie objętym pracami w czasie ich realizacji oraz ponoszenie kosztów wywozu nieczystości stałych, e) przywrócenie placu budowy do stanu sprzed rozpoczęcia robót. Wykonawca uporządkuje teren placu budowy usuwając śmieci, gruz, kurz itp. oraz obiekty zaplecza budowy, f) oznakowanie, zabezpieczenie ternu robót. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Wykonawca przedłoży w tym celu stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją). Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi z materiałów Wykonawcy, które muszą być dopuszczone do obrotu w budownictwie oraz w budynkach przeznaczonych na zajęcia sportowe. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, pożarowymi, aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie. Za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno - prawną. Ponadto, Wykonawca zabezpieczy i oznakuje a po zakończeniu robót uporządkuje teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i bez datkowego wynagrodzenia. Wykonawca zabezpieczy teren robót. Szkody wynikłe z braku zabezpieczeń Wykonawca pokryje na własny koszt. Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu końcowego robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; - zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu przez Wykonawcę ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego , że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki, w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty, której przedmiotem jest budowa, przebudowa lub remont budynku o wartości co najmniej 150 000,00 zł W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, podane wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ łącznie z wykazaniem funkcji kierownika robót w zakresie konstrukcyjno - budowlanym - co najmniej 1 osoba, - potwierdzoną kopię uprawnień kierownika robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, - potwierdzoną kopię zaświadczenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki ,w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku: - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia min. 150 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty i wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605 ze zm. Dz. U. 2008, nr 188, poz. 1155. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia,nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przystępujący do wykonania niniejszego zamówienia publicznego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty Wykonawcy sporządzony zgodnie z formularzem wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorys ofertowy Wykonawcy w układzie uproszczonym wg poniższego wzoru sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy musi być wykonany wg wzoru: Lp. Podstawa wyceny Opis robót Jednostka obmiarowa Ilość jednostek obmiarowych Cena jednostkowa netto zł Wartość robót netto zł Razem wartość robót: Podatek VAT X % Ogółem wartość robót z podatkiem VAT Kwoty w kosztorysie należy podać w PLN walucie polskiej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferent, który wygra przetarg jest zobowiązany dołączyć do umowy kosztorys szczegółowy zgodny z uproszczonym kosztorysem ofertowym. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oryginał lub kserokopia świadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu przez Wykonawcę ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, podane wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ, Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r. ze zmianami Dz. U. Nr 188, poz. 1155 z 2008 r., 8. Potwierdzoną kopię uprawnień kierownika robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, 9. Potwierdzoną kopię zaświadczenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty, której przedmiotem jest budowa, przebudowa lub remont budynku o wartości co najmniej 150 000,00 zł stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, 11. Dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu wykonanych robót zostały wykonane należycie, 12. Stosowne Pełnomocnictwo-a - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 14. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia min. 150 000,00 zł., 15. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom wraz z wskazaniem tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie o braku podwykonawców - sporządzone wg wzoru załącznika Nr 5 do SIWZ, 16. Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia jako akceptacja zapisów umownych stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ, 17. Oświadczenie o przedłużeniu rękojmi - sporządzone wg wzoru załącznika Nr 7 do SIWZ, 18. Inne dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednie dokumenty zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. ,Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605 ze zm. Dz. U. 2008, nr 188, poz. 1155. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę pomiędzy nimi..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir-debica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 26 39-200 Dębica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 26 39-200 Dębica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.