eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie centralnej instalacji gazów medycznych (tlen, podtlenek azotu, sprężone powietrze, próżnia) z elementami posadowienia zbiornika ciekłego tlenu, , oraz dostosowanie sześciu sal operacyjnych Centralnego Bloku Operacyjnego na II i III piętrze w budynku B wraz z przynależnymi pomieszczeniami do wymogów obowiązujących przepisów które realizowane będzie w dwóch etapach i w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową w ramach zadania pt. Wykonanie centralnej instalacji gazów medycznych ...

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Warszawa: Wykonanie centralnej instalacji gazów medycznych (tlen, podtlenek azotu, sprężone powietrze, próżnia) z elementami posadowienia zbiornika ciekłego tlenu, , oraz dostosowanie sześciu sal operacyjnych Centralnego Bloku Operacyjnego na II i III piętrze w budynku B wraz z przynależnymi pomieszczeniami do wymogów obowiązujących przepisów które realizowane będzie w dwóch etapach i w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową w ramach zadania pt. Wykonanie centralnej instalacji gazów medycznych ...
Numer ogłoszenia: 230958 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP , ul. Czerniakowska 231, 00-416 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5841110, faks 022 5841109.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orlowskiego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie centralnej instalacji gazów medycznych (tlen, podtlenek azotu, sprężone powietrze, próżnia) z elementami posadowienia zbiornika ciekłego tlenu, , oraz dostosowanie sześciu sal operacyjnych Centralnego Bloku Operacyjnego na II i III piętrze w budynku B wraz z przynależnymi pomieszczeniami do wymogów obowiązujących przepisów które realizowane będzie w dwóch etapach i w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową w ramach zadania pt. Wykonanie centralnej instalacji gazów medycznych ....

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie centralnej instalacji gazów medycznych (tlen, podtlenek azotu, sprężone powietrze, próżnia) z elementami posadowienia zbiornika ciekłego tlenu, oraz dostosowanie sześciu sal operacyjnych Centralnego Bloku Operacyjnego na II i III piętrze w budynku B wraz z przynależnymi pomieszczeniami do wymogów obowiązujących przepisów które realizowane będzie w dwóch etapach i w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową w ramach zadania pt. Wykonanie centralnej instalacji gazów medycznych (tlen, podtlenek azotu, sprężone powietrze, próżnia) z posadowieniem zbiornika ciekłego tlenu, wraz z wykonaniem wymaganej kompleksowej dokumentacji projektowej dla uzyskania pozwoleń na budowę na terenie szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP w Warszawie - etap pierwszy i etap drugi zg. z zał. nr 1-4 do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-0, 44.16.00.00-0, 45.31.54.00-0, 45.31.56.00-0, 45.22.32.00-0, 45.11.13.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ - dotyczy etapu pierwszego i etapu drugiego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie - dotyczy etapu pierwszego O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ), oraz udokumentuje, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną przez którą zamawiający będzie rozumiał prace budowlane o wartości min 3.000.000,00 . PLN brutto polegającą na wykonaniu w obiektach służby zdrowia instalacji gazów medycznych, które uzyskały certyfikat wyrobu medycznego (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 13 do SIWZ ), Do przeliczenia na PLN wartość zrealizowanych robót budowlanych wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia składania ofert. Wiedza i doświadczenie - dotyczy etapu drugiego O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ), oraz udokumentuje, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną przez którą zamawiający będzie rozumiał robotę budowlaną o wartości min 3.000.000,00..PLN brutto polegającą na wykonaniu lub remoncie w obiektach służby zdrowia bloku operacyjnego wraz z wentylacją i klimatyzacją, gazami medycznymi i wyposażeniem w sprzęt medyczny i dla instalacji gazów medycznych uzyskano certyfikat wyrobu medycznego- (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 14 do SIWZ), Do przeliczenia na PLN wartość zrealizowanych robót budowlanych wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał techniczny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ - dla etapu pierwszego i etapu drugiego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia do kierowania robotami osoby, które: 1) Dla robót budowlanych dla etapu pierwszego posiadają co najmniej wykształcenie wyższe w specjalności budownictwo ogólne lub równorzędne dla uzyskania uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności i w wyniku ukończenia studiów wyższych uzyskały uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej w zakresie kierowania i nadzorowania robót i posiadają je co najmniej 5 lat i w tym czasie kierowali wykonywaniem robót ogólnobudowlanych w obiektach służby zdrowia, oraz aktualnie przynależą do izby inżynierów budownictwa, 2) Dla robót sanitarnych dla etapu pierwszego posiadają wykształcenie wyższe sanitarne lub uprawniające do uzyskania uprawnień budowlanych w specjalności wewnętrznych instalacji sanitarnych w tym instalacji gazowych i w wyniku ukończenia studiów wyższych uzyskały takie uprawnienia budowlane i posiadają je co najmniej 5 lat i w tym czasie kierowali wykonywaniem robót instalacji gazów medycznych w obiektach służby zdrowia i instalacja ta uzyskała status wyrobu medycznego, oraz aktualnie przynależą do izby inżynierów budownictwa; 3) Dla robót elektrycznych dla etapu pierwszego posiadają wykształcenie wyższe w specjalności elektrycznej lub równorzędne dla uzyskania uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności i posiadają uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych w zakresie kierowania robotami i nadzorowania i w wyniku ukończenia studiów wyższych uzyskały takie uprawnienia budowlane i posiadają je co najmniej 5 lat i w tym czasie kierowali wykonywaniem robót elektrycznych w obiektach służby zdrowia, posiadają aktualne uprawnienia dozorowe (grupa D) i eksploatacyjne (grupa E) dla urządzeń energetycznych, oraz aktualnie przynależą do izby inżynierów budownictwa; O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla etapu pierwszego i etapu drugiego Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7. do SIWZ - , oraz: informację o posiadanym wykształceniu, uprawnieniach budowlanych, posiadanym doświadczeniu, przynależności do izby budowlanej oraz innych wymaganych j/w. (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 15. dla etapu pierwszego) i (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 16. dla etapu drugiego).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja ekonomiczna i finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ- etap pierwszy i etap drugi oraz wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia- odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową z sumą gwarancyjną nie niższą niż 2 000 000, na wszystkie wypadki ubezpieczeniowe i 500 000 na jeden wypadek ubezpieczeniowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ dla etapu pierwszego i załącznik nr 6 do SIWZ dla etapu drugiego 2 Zobowiązanie Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie, o którym jest mowa w zdaniu poprzedzającym powinno uwzględniać następujące informacje dotyczące: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z inny podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 5) solidarnej odpowiedzialności Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 7.2 ppkt. 1-2 (dla etapu pierwszego i etapu drugiego) niniejszego rozdziału SIWZ. 3 Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwa), o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty 4 Specyfikacje i wymogi dla urządzeń i materiałów (etap pierwszy) - załącznik nr 9 do SIWZ 5 Specyfikacje i wymogi dla urządzeń i materiałów (etap drugi) - załącznik nr 10 do SIWZ 6 Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 12 do SIWZ 7 Oświadczenie Wykonawcy dot. materiałów, urządzeń itp. (etap pierwszy/etap drugi)- zał. nr 19 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 92
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji - 8

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) wydłużenie gwarancji, 2) każdą zmianę w stosunku do treści oferty, która przyczyni się do obniżenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia (w szczególności związaną z rozwiązaniami technologicznymi, technicznymi i materiałowymi) z zachowaniem ogólnego rodzaju zamówienia i jego celu i charakteru, 3) zmianę terminu wykonania (rozpoczęcia lub zakończenia) Umowy lub terminów w harmonogramie robót w przypadku: a) wystąpienia okoliczności o obiektywnym charakterze, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy i nie są one zawinione po stronie Wykonawcy, na przykład: w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamówienia dodatkowego, b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany - wywołanej okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy - w dokumentacji projektowej, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot Umowy, c) wstrzymania realizacji przedmiotu Umowy przez Zamawiającego nie wynikającej z winy Wykonawcy, d) zmiany terminu wykonania (rozpoczęcia lub zakończenia) Umowy lub terminów w harmonogramie robót w wyniku zaistnienia okoliczności będących następstwem siły wyższej, e) gdy zmiana w sposób obiektywny jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego, które poparte są interesem publicznym, f) w przypadku wystąpienia robót zamiennych, których czas wykonania jest dłuższy w stosunku do robót podlegających zamianie. 4) zmianę osób pełniących funkcje kierowników budów z zachowaniem wymagań określonych w postępowaniu, 5) zmianę podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia - zgodnie z zasadami określonymi w Kodeksie cywilnym - lub wyłączenie podwykonawcy z udziału w realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca polegał na wiedzy i doświadczeniu podwykonawców (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) i uczestniczyli oni w wykonaniu zamówienia, nowy podwykonawca powinien spełniać co najmniej te same warunki uczestnictwa określone w postępowaniu na wykonanie zamówienia, co podwykonawca odstępujący od realizacji zamówienia. 6) w przypadku samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający przewiduje możliwość przystąpienia podwykonawców do zobowiązania. Wykonawca zobowiązany będzie do podania zakresu udziału podwykonawców i powodów włączenia ich do realizacji Umowy. 7) rozszerzenia dokumentacji projektowej o roboty dodatkowe, których konieczność wykonania została stwierdzona przez przedstawicieli Stron w drodze protokołu konieczności, 8) wprowadzenia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego - zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami - wykonania przedmiotu umowy. 9) rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego - zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami - wykonania przedmiotu umowy i odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia. 10. ewentualne roboty nieprzewidziane dokumentacją (w tym roboty zamienne, dodatkowe i zamówienia dodatkowe), które wynikną w trakcie realizacji przedmiotu umowy, będą wycenione odrębnie na podstawie danych wyjściowych do kosztorysowania ujętych w ofercie- w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego protokół konieczności 11. Strony przewidują zmiany do umowy w okolicznościach, o których mowa w § 1 ust. 3 oraz § 5 umowy wówczas zmiany będą uzgadniane między Stronami umowy zgodnie z rzeczywistymi potrzebami i możliwościami, w tym finansowymi Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orlowskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSK im. prof. W. Orłowskiego CMKP, ul. Czerniakowska 231, 00-416 Warszawa pokój nr D001 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (parter - budynek D-szpitala).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 10:00, miejsce: SPSK im. prof. W. Orłowskiego CMKP, ul. Czerniakowska 231, 00-416 Warszawa pokój nr D002 Kancelaria Szpitala (parter - budynek D-szpitala).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Etap pierwszy: realizowany ma być w latach 2015/17 z cyklem realizacyjnym nie dłuższym niż 15 miesięcy 2. Etap drugi: realizowany ma być w latach 2016/17 z cyklem realizacyjnym nie dłuższym niż 11 miesięcy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie centralnej instalacji gazów medycznych (tlen, podtlenek azotu, sprężone powietrze, próżnia) z posadowieniem zbiornika ciekłego tlenu. Etap ten obejmuje wykonanie instalacji gazów medycznych w pomieszczeniach dla chorych i gabinetach zabiegowych wraz ze stacjami sprężonego powietrza, próżni, elementów dla posadowienia zbiornika tlenu, magazynu i rozprężni gazów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie centralnej instalacji gazów medycznych (tlen, podtlenek azotu, sprężone powietrze, próżnia) z posadowieniem zbiornika ciekłego tlenu. Etap ten obejmuje wykonanie instalacji gazów medycznych w pomieszczeniach dla chorych i gabinetach zabiegowych wraz ze stacjami sprężonego powietrza, próżni, elementów dla posadowienia zbiornika tlenu, magazynu i rozprężni gazów - zg z zał nr 1 i 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-0, 44.16.00.00-0, 45.31.54.00-0, 45.31.56.00-0, 45.22.32.00-0, 45.11.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 92
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 8

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie centralnej instalacji gazów medycznych (tlen, podtlenek azotu, sprężone powietrze, próżnia) z posadowieniem zbiornika ciekłego tlenu. Etap ten obejmuje przebudowę sześciu sal operacyjnych Centralnego Bloku Operacyjnego (CBO) z pomieszczeniami towarzyszącymi z nowym układem wentylacji i klimatyzacji, gazami medycznymi i wyposażeniem w sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie centralnej instalacji gazów medycznych (tlen, podtlenek azotu, sprężone powietrze, próżnia) z posadowieniem zbiornika ciekłego tlenu. Etap ten obejmuje przebudowę sześciu sal operacyjnych Centralnego Bloku Operacyjnego (CBO) z pomieszczeniami towarzyszącymi z nowym układem wentylacji i klimatyzacji, gazami medycznymi i wyposażeniem w sprzęt medyczny- zg z zał 2 i 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-0, 44.16.00.00-0, 45.31.54.00-0, 45.31.56.00-0, 45.22.32.00-0, 45.11.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 92
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.