eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty remontowe Urzędu Pocztowego Olkusz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Kraków: Roboty remontowe Urzędu Pocztowego Olkusz
Numer ogłoszenia: 230920 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6190516, 6190537, faks 012 6190573.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta.polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Poczta Polska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe Urzędu Pocztowego Olkusz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w Urzędzie Pocztowym Olkusz 1 ul. Kazimierza Wielkiego 58a. Zakres robót będących przedmiotem zamówienia obejmuje roboty i prace budowlane: - dekarskie, - wymianę muru attyki: rozbiórka uszkodzonego muru attyki, roboty murarskie nowego muru attyki, - tynkarskie, - wymiana instalacji odgromowej, - remont kominów ponad połacią dachową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania ich oceny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 p.z.p. 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą się zrealizowaniem minimum 2 robót dotyczących budowy bądź remontu obiektów obejmujących roboty (dekarskie + murarskie lub dekarskie + ogólnobudowlane) odpowiadających wartości minimum 150 tys. zł brutto każdej z nich oraz wskażą osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienia oraz udokumentują ich kwalifikacje 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, p.z.p., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy p.z.p. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.5. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca do oferty załącza: 3.1 Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty dotyczące budowy bądź remontu obiektów obejmujących roboty (dekarskie + murarskie lub dekarskie + ogólnobudowlane) odpowiadających wartości minimum 150 tys. zł brutto każdej z nich W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz robót wg poniższego schematu oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. LP Przedmiot roboty i miejsce wykonania (umowy) Data wykonania roboty Wartość wykonanej/zrealizowanejroboty (umowy) Podmiot na rzecz którego świadczona była robota Rodzaj załączonego dokumentu, potwierdzającego należyte wykonanie roboty Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót określonych w wykazie, Zamawiający uzna np. referencje lub protokoły końcowego bezusterkowego odbioru robót (dla co najmniej 2 robót). Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać roboty wykazane w wykazie tj. bezsprzecznie odnosić się do informacji zawartych w wykazie w tym obejmować m.in. - miejsce wykonania robót - zakres robót i ich wartość - okres w którym roboty wykonano - potwierdzać ich należyte wykonanie. 3.2 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, pełniących funkcje techniczne na budowie w zakresie budowlanym i elektrycznym, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg poniższego wzoru. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie : - Kierownika Budowy ( z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno -budowlanej) - kierownika robót elektrycznych (z uprawnieniami w specjalności elektrycznej - do nadzoru wymiany instalacji odgromowej) Lp Imię i nazwisko Zakres wykonywanych prac Posiadane kwalifikacje Dysponuje/ będzie dysponował 3 Należy udokumentować kwalifikacje osób wskazanych w wykazie osób, poprzez załączenie odpowiednich uprawnień (art. 12 ustawy Prawo Budowlane) oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3.4 W przypadku udostępnienia wykonawcy osób określonych w p-kcie 3.2 (wskazanych w wykazie, którymi będzie dysponował wykonawca), należy załączyć w ofercie pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tych osób przy realizacji zamówienia, z udokumentowaniem ich kwalifikacji zgodnie z p-ktem 3.3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków II piętro pokój nr 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 09:30, miejsce: ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków II piętro pokój nr 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.09.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.