To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-17
Inowrocław: Remont zespołu dworskiego w Domu Pomocy Społecznej
w Ludzisku, w tym wymiana pokryć dachowych wraz
z dociepleniem oraz naprawą i malowaniem elewacji w obiektach służącym osobom niepełnosprawnym (pałac, wozownia, spichrz).
Numer ogłoszenia: 230918 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175428 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zespołu dworskiego w Domu Pomocy Społecznej w Ludzisku, w tym wymiana pokryć dachowych wraz z dociepleniem oraz naprawą i malowaniem elewacji w obiektach służącym osobom niepełnosprawnym (pałac, wozownia, spichrz)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont zespołu dworskiego w Domu Pomocy Społecznej w Ludzisku, w tym wymiana pokryć dachowych wraz z dociepleniem oraz naprawą i malowaniem elewacji w obiektach służącym osobom niepełnosprawnym (pałac, wozownia, spichrz). Zakres przedmiotu zamówienia będzie obejmował w szczególności: - wymianę pokrycia dachowego na wszystkich trzech budynkach: a) pałac - 1300 m2, b) spichrz - 272 m2, c) wozownia - 910 m2, wraz z wymianą instalacji odgromowej, obróbki blacharskie i orynnowanie budynków, - docieplenie dachów pałacu i wozowni, - naprawę i malowanie elewacji wszystkich trzech budynków, - naprawę tarasu w pałacu, - naprawę elementów małej architektury, będących częścią remontowanych budynków. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz zapisami SIWZ. Wykonawca wykona roboty budowlane w sposób zachowujący historyczne detale architektury (opaski okienne, gzymsy itp.). Roboty malarskie obiektu muszą być wykonane zgodnie z kolorystyką zatwierdzoną przez Urząd Ochrony Zabytków ( tj. brąz i jego odcienie oraz kolor biały). Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz.U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126) , w tym względzie kierownik budowy opracowuje plan BIOZ. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszystkie prace, które są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Miejsce wykonania prac musi być zabezpieczone i oznakowane. Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy przy uwzględnieniu założeń Zamawiającego dotyczących terminów, zakresu wykonywanych prac i formy ich rozliczenia, który przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa i higieny pracy na terenie budowy w tym za zabezpieczenie terenu budowy przed negatywnym oddziaływaniem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia na warunki bhp w Domu Pomocy Społecznej w tym na bezpieczeństwo osób przebywających pod opieką Domu. Należy systematycznie utrzymywać porządek na terenie prowadzonych robót, składować materiały i sprzęt w należytym porządku i w wyznaczonym miejscu, a po zakończeniu prac uporządkować teren budowy. Wykonawca na własny koszt zamontuje podliczniki na pobór wody i energii elektrycznej. Wykonawca będzie ponosił opłaty, z tytułu zużytej wody i energii elektrycznej oraz będzie dysponował własnym kontenerem na składowanie odpadów powstałych w trakcie robót zapewniając na własny koszt ich wywóz. Termin płatności za media będzie następował w okresach miesięcznych. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów. Na żądanie Zamawiającego, przed zawarciem umów z podwykonawca/ami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawcy/ów. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za działania bądź zaniechania podwykonawcy jak za własne działania bądź zaniechania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił trzyletniej gwarancji jakości za wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca ubezpieczy miejsce prac na okres od dnia rozpoczęcia prac do dnia ich odbioru końcowego. Wykonawca na własny koszt zapewni ubezpieczenie budowy obejmujące między innymi: 1) ubezpieczenie od zdarzeń losowych, zniszczenia mienia spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub nienależytą starannością Wykonawcy, 2) ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub nienależytą starannością wykonawcy w stosunku do osób upoważnionych i nieupoważnionych do przebywania w miejscu wykonywanych prac. Roboty budowlane będą wykonywane na obiekcie czynnym całodobowo, w którym przebywają na stałe osoby niepełnosprawne. Na terenie obiektu przemieszczają się zarówno mieszkańcy jak i pracownicy oraz dostawcy. Wykonawca złoży polisę ubezpieczeniową NNW (od następstw nieszczęśliwych wypadków) obejmująca odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu szkód na osobie, w tym w szczególności z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków w wyniku, których doszło do śmierci lub kalectwa, spowodowanych działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy zarówno w odniesieniu do osób upoważnionych do przebywania na terenie robót jak i do osób trzecich, które nie są upoważnione do przebywania na terenie robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia NNW (opłacona polisa, certyfikat) potwierdzony za zgodność z oryginałem. Minimalna kwota ubezpieczenia: - 10.000,00 zł na każde ze zdarzeń. Przekazanie placu budowy będzie uzależnione od dopełnienia wszystkich obowiązków związanych z przejęciem placu budowy oraz przedłożeniem dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia (NNW). Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących wysoką jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w Projekcie budowlanym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz Przedmiarze robót. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy, Wykonawca ma obowiązek posiadać, w stosunku do użytych materiałów, dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ze zm.). W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno-użytkowe, co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Zobowiązuje się Wykonawców do przeprowadzenia szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i miejsca wykonywanych prac. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 14.05.2013 r. od godziny 09:00 do 13:00. Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr. tel. 52 351 34 72. W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu jednak nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert. ROZLICZENIE WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe po wykonaniu robót budowlanych, przy czym dopuszcza się możliwość złożenia faktur za wykonanie części robót, zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym opracowanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający zapłaci należności w terminie do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury VAT przez inspektora nadzoru. Do rozliczeń za wykonanie przedmiotu umowy mają zastosowanie przepisy art. 632 Kodeksu cywilnego. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane prawidłowo, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i spełniał będzie warunki jego przeznaczenia. Prace należy wykonać w warunkach atmosferycznych odpowiednich do rodzaju prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBIGNIEW MAZUR PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BETA"
jakie przetargi wygrała firma
ZBIGNIEW MAZUR PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BETA"
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BETA Zbigniew Mazur, ul. Przy Stadionie 4, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 647906,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 722856,09
Oferta z najniższą ceną: 722856,09 / Oferta z najwyższą ceną: 929248,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Leasing używanego wozidła przegubowego.
- Usługa ochrony (SOC) stacji roboczych i serwerów w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Dostawę odczynników do wykonywania badań koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów automatycznych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kwidzyn
- Remont dachu budynku hali wraz z zapleczem biurowym przy ul. Legnickiej 65 we Wrocławiu.
- Remonty budynków mieszkalnych na terenie Nadleśnictwa Człopa w 2024 roku
- "Wymiana pokrycia dachu w segmencie A, budynku Sądu Okręgowego w Legnicy, przy ul. Złotoryjskiej 40".
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Starościnie
- Modernizacja budynku Gminnego Domu Kultury w Turobinie
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.