eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej dla rodzin zastępczych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej dla rodzin zastępczych.
Numer ogłoszenia: 230912 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183060 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej dla rodzin zastępczych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 8-dniowego wyjazdu szkoleniowego dla 127 osób - uczestników wyjazdu tj. dla 43 uczestników programu i 84 osób pod ich opieką, łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, suchym prowiantem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu do Puław. Uczestnicy programu to osoby dorosłe, rodzice zastępczy w wieku do 64 r.ż. Osoby zależne to: - 82 osoby małoletnie w wieku od 1 do 17lat, w tym 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim, - 2 dorosłe osoby niepełnosprawne (1 osoba o znacznym stopniu niepełnosprawności poruszająca się na wózku inwalidzkim oraz 1 osoba o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności poruszająca się przy pomocy kul). Uczestnicy wyjazdu w wyniku rekrutacji zostali podzieleni przez zamawiającego na 2 grupy wyjazdowe: I grupa wyjazdowa - 63 osoby (22 uczestników programu i 41 osób pod ich opieką) II grupa wyjazdowa - 64 osoby (21 uczestników programu i 43 osób pod ich opieką) Liczba uczestników wyjazdu może ulec zmianie w granicach do 10% in minus. 1) Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia była miejscowość nadmorska położona pomiędzy miastem Świnoujście a miastem Krynica Morska z uwzględnieniem terenu tych miast i z wyłączeniem terenu miasta Jastrzębia Góra - przy czym odległość ośrodka tj. miejsca zakwaterowania uczestników do morza nie może przekraczać 0,5 km. Ośrodek, w którym winien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Dla obydwu grup wyjazdowych zamówienie może być zrealizowane w różnych miejscowościach. 2) Termin realizacji i czas trwania zamówienia: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane w okresie pomiędzy 1 lipca 2013r. a 28 sierpnia 2013r., przy czym czas trwania zamówienia to 8 dni dla każdej grupy wyjazdowej. Zamawiający dopuszcza, aby dla każdej grupy wyjazdowej zamówienie było zrealizowane w innym terminie, jednak w przedziale czasowym określonym w zdaniu wyżej. 3) Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: Podczas wyjazdu szkoleniowego wykonawca ma zrealizować co najmniej poniżej określone zagadnienia tematyczne na następujących zajęciach: a)Poradnictwo specjalistyczne - nerwice i inne zaburzenia odżywiania, anoreksja i bulimia jako problem społeczny, - tatuaż i piercing, a zachowania problemowe młodzieży (subkultury) b) Grupa wsparcia - bieżące trudności wychowawcze, - problemy w kontaktach z rodziną pochodzenia dziecka umieszczonego w rodzinnej pieczy zastępczej, c)Podstawowy kurs dietetyki - związek pomiędzy chorobami XXI wieku a dietą, - przeciwutleniacze - naturalne lekarstwa zatrzymujące czas, - ile kalorii potrzebujemy, - jak stosować suplementy i czy warto po nie sięgać, d) Szkolenie z zakresu założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej - ABC własny biznes od podstaw To szkolenie z zakresu umiejętności podjęcia własnej działalności gospodarczej: - ocena własnych umiejętności, skąd czerpać pomysły na własną działalność, - wybór formy prowadzenia własnej działalności gospodarczej, podatki i ubezpieczenia społeczne, obowiązki rejestracyjne ( jakie formalności należy załatwiać w urzędach m.in. w urzędzie gminy, skarbowym, statystycznym, ZUS) e) Konsultacje z psychologiem Tematyka zajęć ma być dostosowana do indywidualnych potrzeb uczestników w zakresie zgłaszanych przez nie bieżących problemów. 4) Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania poszczególnych zajęć: W zajęciach biorą udział jedynie uczestnicy programu. Podczas zajęć uczestników programu wykonawca ma zapewnić opiekę nad dziećmi oraz osobami zależnymi. a) Poradnictwo specjalistyczne Zajęcia powyższe mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa. b)Grupa wsparcia Zajęcia powyższe mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa. c)Podstawowy kurs dietetyki Szkolenie ma być prowadzone przez minimum 1 osobę, która posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe zawodowe I stopnia o kierunku dietetyka lub o kierunku zdrowie publiczne specjalizacja dietetyka lub co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku medycyna. d) Szkolenie z zakresu założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej - ABC własny biznes od podstaw Szkolenie ma być prowadzone przez minimum 1 osobę, która posiadać ma co najmniej wykształcenie policealne i przeprowadziła minimum 2 szkolenia z zakresu podejmowania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej e)Konsultacje z psychologiem Zajęcia powyższe mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa. 6) Inne wymagania jakie ma spełnić wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt zamówienia dla wszystkich uczestników wyjazdu: 6.1) transport - autokarem ze sprawną klimatyzacją z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, 6.2) transport - w przypadku, gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 0,5km, 6.3) pełne wyżywienie - 3 posiłki dziennie, tj. śniadanie, obiad (zupa, drugie danie, kompot, deser) i kolację dla wszystkich uczestników wyjazdu, przy czym w dniu dowozu uczestników wykonawca ma zapewnić obiad i kolację, a w dniu powrotu śniadanie oraz obiad; wyżywienie ma być dostosowane do potrzeb żywieniowych dzieci; 6.4) bazę noclegową: - zakwaterowanie uczestników wyjazdu w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym lub w więcej budynkach położonych obok siebie, - zakwaterowanie uczestników w pokojach: I grupa wyjazdowa - 17 pokoi 2-osobowych, 7 pokoi 3-osobowych, 2 pokoje 4-osobowe, II grupa wyjazdowa - 11 pokoi 2-osobowych, 10 pokoi 3-osobowych, 3 pokoje 4 - osobowe - wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym (łazienkami i toaletami) oraz wyposażone w ręczniki, w czajnik elektryczny, w szklanki po 1 na osobę, wykonawca ma zapewnić w pokojach dla każdego uczestnika wyjazdu po 0,5 l. wody mineralnej dziennie; Ośrodek miejsca zakwaterowania uczestników ma być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, 6.5) opłatę klimatyczną, miejscową i inną związaną z pobytem uczestników wyjazdu za cały okres pobytu, jeśli jest wymagana, 6.6) materiały biurowe dla 43 uczestników programu tj. po 1 teczce na gumkę, po 1 notatniku A-4, po 1 długopisie i po 1 zakreślaczu, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników. Wszystkie materiały szkoleniowe i biurowe wydawane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy). 6.7) serwis kawowy dla wszystkich uczestników programu podczas trwania zajęć grupowych (tj. co najmniej kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, woda mineralna, ciastka), dla osób zależnych podczas sprawowania nad nimi opieki - napoje (soki owocowe, woda mineralna) oraz ciastka; 6.8) ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania wyjazdu łącznie z podróżą (tj. na okres od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław), 6.9) co najmniej 2 koordynatorów wyjazdu tj. po 1 dla każdej grupy wyjazdowej - do zadań których należeć będzie m.in. nadzór nad prawidłową realizacją Harmonogramu wyjazdu (harmonogram wyjazdu ma zawierać w szczególności plan każdego dnia wyjazdu z uwzględnieniem posiłków, szkoleń, zajęć, imprez o charakterze integracyjnym, a także godzin i czasu podróży), nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, 6.10) sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć a w szczególności stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, 6.11) zapewnienie dostępu do opieki medycznej tzn. zapewnienie przez wykonawcę dowozu uczestnika do przychodni zdrowia, w przypadku wystąpienia potrzeby udzielania pomocy lekarskiej lub pielęgniarskiej, 6.12) organizację po co najmniej 1 wycieczce dla każdej z grup wyjazdowych np. do pobliskiej, atrakcyjnej miejscowości, 6.13) organizację co najmniej 2 spotkań integracyjnych dla każdej z grup wyjazdowych np. na rozpoczęcie i zakończenie pobytu ognisko/grill; 6.14) organizację dla każdej z grup wyjazdowych po 1 zabawie tanecznej przy muzyce dla dzieci, 6.15) zapewnienie uczestnikom wyjazdu dostępu do bazy rekreacyjnej, w tym infrastruktury sportowej, w szczególności boiska do gier zespołowych, jak również placu zabaw dla dzieci, dostępu do Sali/świetlicy wyposażonej w TV; 6.16) zapewnienie na czas zajęć uczestników programu po co najmniej 4 opiekunów osób zależnych na każdą grupę wyjazdową; w każdej grupie wyjazdowej jeden z ww. opiekunów ma przypadać na jedną wskazaną przez zamawiającego osobę niepełnosprawną spośród osób zależnych; każda z osób sprawujących opiekę nad osobami zależnymi ma posiadać co najmniej wykształcenie średnie i uprawnienia wychowawcy kolonijnego; do zakresu obowiązków osób zależnych należeć będzie m.in. organizowanie dla dzieci grupowych i indywidualnych zabaw sportowo-rekreacyjnych, tanecznych, plastycznych, przy czym wykonawca ma zapewnić pomoce, przybory, materiały do prowadzenia ww. zajęć zarówno w budynku, jak i na świeżym powietrzu, a w szczególności: skakanki, badminton, kredki, bloki do rysowania, farby, gry planszowe, sprzęt do odtwarzania muzyki, 6.17) Uczestnicy mają otrzymać zaświadczenia o uczestnictwie odrębne dla każdego rodzaju zajęć (Poradnictwo specjalistyczne. Grupa wsparcia, Podstawowy kurs dietetyki, Szkolenie z zakresu założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej - ABC własny biznes od podstaw, Konsultacje z psychologiem). Wszystkie zaświadczenia mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS, i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logotyp PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Samodzielni - nie sami jest współfinansowany przez UE w ramach Priorytetu VII promocja integracji społecznej Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Kulturalno-Turystyczne Jagielonia, ul. Staszica 1/4, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146220,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130683,00

  • Oferta z najniższą ceną: 130683,00 / Oferta z najwyższą ceną: 205740,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.