eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › Remont Szkoły Podstawowej w Jaworznie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Rudniki: Remont Szkoły Podstawowej w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 230904 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204768 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 034 35-95-072, faks 034 3595013.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Szkoły Podstawowej w Jaworznie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont Szkoły Podstawowej w Jaworznie. Zakres robót remontowych przewiduje wykonanie m.in. następujących robót: - demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych, 30szt - wymiana stalowych drzwiczek szafek elektrycznych 9szt - skrobanie, zmycie starej farby, przygotowanie podłoża ze ścian powyżej lamperii i sufitów, 1055m2 - uzupełnienie drobnych ubytków, w ścianach lekkim tynkiem gipsowym ręcznym ścian powyżej lamperii i sufitów, - uzupełnienie gipsem drobnych ubytków i odprysków farby olejnej na ścianach lamperia - gipsowanie, zagruntowanie, malowanie ścian powyżej lamperii i sufitów 904m2 - zagruntowanie, 2-krotne malowanie ścian powyżej lamperii i sufitów, 1055m2 - szlifowanie lamperii papierem ściernym wraz z malowaniem farba olejną, 517m2 - malowanie cokolika farbą olejną, - malowanie balustrady schodowej farbą olejną, - malowanie instalacji hydrantowej i wodociągowej farbą olejną, -uzupełnienie fugi w posadzce z lastrico (miejscowo ok. 60mb) oraz podklejenie odspojonych płytek posadzkowych ok. 2-3m2 - wymiana drzwi drewnianych 38szt oraz drzwi aluminiowych 2 szt. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera opis techniczny remontu, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Dokumentacje te są dostępne na stronie internetowej zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sprzątania terenu budowy oraz usuwania wszelkiego rodzaju odpadów. Ponadto Wykonawca usunie wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzenia prac w obiekcie i w jego otoczeniu, w szczególności uprzątnięcie i naprawę zniszczonych nawierzchni, trawników itp. W trakcie prac konieczne są dodatkowe zabezpieczenia pod względem bezpieczeństwa Po codziennym zakończeniu prac na budowie Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć budynek w taki sposób aby zminimalizować wtargnięcie osób niepożądanych. Do obowiązku Wykonawcy należy utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórek. Zamawiający zastrzega sobie możliwość częściowego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórek. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować w cenie oferty koszty: koszty utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórek, koszty zużytej wody i energii elektrycznej i inne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wycena oferty winna być poprzedzona wizja lokalną i powinna uwzględniać wszelkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczna. Na wykonane prace i dostarczone materiały Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU-Import, Export AL-WOJ, ul. Wieluńska 93, Kowale, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230085,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 156500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 193500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.