eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poniatowa › Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego autobusu o 20+1 miejscach przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Poniatowa: Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego autobusu o 20+1 miejscach przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 230859 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną , ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 0-81 8204236, fax. 0-81 8204236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lfoon.lublin.pl/~soni5.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie posiadające status organizacji pożytku publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego autobusu o 20+1 miejscach przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego autobusu o 20+1 miejscach przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewozu 4 osób na wózkach inwalidzkich wraz z najazdami wózków z tyłu samochodu i wyposażonego w dodatkowe uchwyty ułatwiające wsiadanie i wysiadanie z samochodu z silnikiem turbo diesel o pojemności co najmniej 2148 cm3 do 2500 cm3 i mocy 150 KM, 3800/min w wersji Euro 4. Rozstaw osi 4325 mm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 prawa zamówień publicznych; 5) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. 31-03-2008 r.; b) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ; c) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; - Wykonawca musi wykazać, że dokonał przynajmniej trzech dostaw autobusów o wartości każdej dostawy nie mniejszej niż 200 tys. zł. Do wykazu dołączyć referencję lub inny dokument poprzedniego zamawiającego potwierdzający, że dostawa została dokonana należycie. d) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje zapleczem serwisowym do świadczenia obsługi gwarancyjnej autobusów w odległości 150 km od siedziby zamawiającego. e) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.. - Wykonawca musi wykazać, że zatrudnia przynajmniej dwóch mechaników posiadających umiejętności dokonywania napraw i przeglądów gwarancyjnych autobusów o doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż 5 lat. Należy opisać kwalifikacje mechaników. f) Podpisany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. kopie nie poświadczone za zgodność z oryginałem, bądź podpisanie oferty lub oświadczeń przez osobę nie mającą odpowiedniego umocowania prawnego) spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ustawy. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określonych w cz. III SIWZ Komisja Przetargowa będzie oceniała według zasady spełnia / nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lfoon.lublin.pl/~soni5.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 15:00, miejsce: Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach programu PFRON - Wyrównywanie różnic między regionami..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.