eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dragacz › Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie zimowym 2013/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Dragacz: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie zimowym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 230809 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206357 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dragacz, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 332 49 69, faks 52 332 49 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie zimowym 2013/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie zimowym 2013/2014, polegające na odśnieżaniu oraz usuwaniu gołoledzi przy użyciu pojazdów mechanicznych wyposażonych w pług czołowy i piaskarko - solarkę: dróg gminnych o łącznej długości 36,5 km, dróg wewnętrznych o łącznej długości 84 km oraz dróg powiatowych w ramach porozumienia zawartego pomiędzy Zarządem Powiatu Świeckiego a Gminą Dragacz o łącznej długości 25,4 km, w łącznej ilości około 500 godzin. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1/odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, poboczy i zatok autobusowych, 2/ likwidację błota pośniegowego, gołoledzi i oblodzenia dróg na całej szerokości jezdni, poboczy i zatok autobusowych 3/ zabezpieczenie i rozmieszczenie na terenie gminy wszelkich potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów uszorstniających i chemicznych (piasek, sól, mieszanki) dozwolonych do stosowania wg obowiązujących w tym zakresie przepisów, 4/ usuniecie i wywiezienie nadmiaru zalegającego śniegu, 5/ utrzymanie w pełnej gotowości sprzętu i środków transportu wraz z obsługą przewidzianą do zimowego utrzymania dróg oraz pełnienie dyżurów, 6/ informowanie Zamawiającego na bieżąco o problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość usługi, 7/ uzyskanie potwierdzenia wykonania prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, 8/ uprzątnięcie zalegających nieczystości (piasek, liście, gałęzie itp.) na całej szerokości jezdni, zatok autobusowych i poboczy po zakończeniu sezonu zimowego. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami przekazywanymi telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca będzie prowadził raporty dzienne pracy sprzętu uwzględniające faktycznie ilości przepracowanych godzin oraz zużytych materiałów uszorstniających i chemicznych do zwalczania gołoledzi. Sprzęt, który będzie brał udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia musi być oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wyposażony w środki łączności. Do odśnieżania i usunięcia gołoledzi Wykonawca jest zobowiązany przystąpić niezwłocznie po ustąpieniu zjawisk atmosferycznych nie później jednak niż w ciągu 2 godzin od wydania dyspozycji telefonicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania dróg wg wskazań Zamawiającego. Zakres usług jest ściśle uzależniony jest od warunków atmosferycznych. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie lub w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy i rozmieści na terenie gminy Dragacz wszelkie potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia i materiały uszorstniające i chemiczne (piasek, sól, mieszanki)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ŻANA Usługi Przewozowe Kamil Gburczyk, ul. Domy Kolejowe 8, 86-160 Warlubie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113652,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.