eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup, dostawa i montaż 49 tablic interaktywnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-26

Lublin: Zakup, dostawa i montaż 49 tablic interaktywnych.
Numer ogłoszenia: 23079 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Dominikańska 5, 20-111 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5321605, faks 081 5344634.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zagrajmyosukceslubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż 49 tablic interaktywnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postanowienia ogólne: Na przedmiot zamówienia składa się zakup, dostawa i montaż 49 tablic interaktywnych zgodnie z ppkt 2.1., 2.2. i 2.3. SIWZ. 2. Postanowienia szczegółowe: 2.1. Zakup Przedmiotem zamówienia jest zestaw składający się z tablicy interaktywnej wraz z oprogramowaniem oraz podstawą jezdną przeznaczoną dla oferowanej tablicy dla 49 szkół gimnazjalnych w województwie lubelskim, która spełnia warunki konieczne określone ppkt 2.1.1., 2.1.2., 2.1.3., 2.1.4. 2.1.1. Parametry techniczne tablicy: 1. Wymiary powierzchni czynnej tablicy - co najmniej 156 cm na 116 cm. 2. Format tablicy (proporcje boków) 4:3. 3. Część dotykowa tablicy musi stanowić integralną część systemu. Wyklucza się różnego rodzaju przystawki i urządzenia typu (tablica wirtualna). 4. Cała powierzchnia tablicy musi być odporna na uszkodzenia i przystosowana do wyświetlania na niej obrazu z projektora oraz pisania po niej pisakami suchościeralnymi. 5. Musi być możliwa praca na tablicy przy pomocy palca, bez konieczności stosowania elementów aktywnych (elektronicznych, elektromagnetycznych, optycznych i innych). Tablica musi być wyposażona w nieaktywne urządzenia wskazujące (pisak lub pisaki nieaktywne) oraz półkę lub uchwyt do ich przechowywania. 6. Komunikacja pomiędzy komputerem a tablicą oraz zasilanie tablicy musi odbywać się przy pomocy portu USB i przewodu USB (tablica nie wymaga oddzielnego zasilacza). 7. Konstrukcja tablicy musi umożliwiać jej montaż na ścianie lub na bezpiecznym stojaku (wózku) jezdnym zalecanym przez producenta. 8. Tablica musi posiadać certyfikat CE i być wyprodukowana zgodnie z dyrektywą RoHS. 9. Tablica wraz z oprogramowaniem narzędziowym (sterownikiem, klawiatura wirtualna i innym) pozwala na sterowanie komputerem i funkcjonalnie odpowiada sterowaniu przy pomocy myszy i klawiatury. 10. W ofercie producenta tablicy znajduje się produkty dodatkowe poszerzające funkcjonalność tablicy tj.: system do automatycznych odpowiedzi (nazwy angielskie Audience Response System, Personal Response System, Student Response System i podobne) z pilotami bezprzewodowymi oraz tablety bezprzewodowe obsługiwane przez oprogramowanie tablicy. 2.1.2. Parametry techniczne podstawy (stojaka, wózka) jezdnej: 1. Model podstawy jezdnej musi być modelem zalecanym lub produkowanym przez producenta tablicy. 2. Podstawa jezdna musi mieć możliwość regulowania wysokości umieszczenia tablicy w stosunku do podłogi bez konieczności demontażu podstawy lub samej tablicy. Regulacja wysokości musi być co najmniej sześciostopniowa. 3. Podstawa musi być wyposażona w co najmniej cztery kółka jezdne o średnicy 10 cm lub więcej. Każde kółko musi być wyposażone w blokadę. 2.1.3. Dokumentacja, oprogramowanie oraz zasoby dostarczane wraz z tablicą 1. Wraz z tablica musi być dostarczona instrukcja (podręcznik) użytkowania tablicy w języku polskim 2. Wraz z tablicą musi być dostarczona instrukcja metodyczna przeznaczona dla nauczycieli wszystkich przedmiotów, napisana w języku polskim, która opisuje możliwości i podaje przykłady wykorzystania urządzenia na zajęciach w szkole. 3. Wraz z tablica musi być dostarczone oprogramowanie narzędziowe (sterowniki, klawiatura wirtualna i inne programy narzędziowe) oraz użytkowe (tj. program pozwalający na tworzenie prezentacji - lekcji interaktywnych) w języku polskim, pochodzące w całości od producenta tablicy i przeznaczone dla systemu operacyjnego MS Windows (XP, Vista, 7) i MAC OS. 4. Oprogramowanie użytkowe (program do tworzenia prezentacji - lekcji interaktywnych) musi mieć: - narzędzia rysunkowe do tworzenia obiektów graficznych typu pióro i lub pędzel, narzędzia do rysowania linii prostych, kształtów, oraz narzędzia do edycji (zmiany właściwości, położenia, rozmiaru) różnych obiektów, - narzędzia do tworzenia i edycji obiektów tekstowych przy pomocy klawiatury konwencjonalnej lub klawiatury wirtualnej wyświetlanej na tablicy, - lokalną bazę obiektów (galerie) obejmującą obiekty multimedialne (graficzne, video, typu flash, animacje i inne) pogrupowane tematycznie, z możliwością ich wyszukiwania i możliwością dodawania do bazy obiektów utworzonych przez użytkownika, - możliwość wstawiania do dokumentu obiektów własnych użytkownika (spoza lokalnej bazy obiektów), - mechanizm porządkowania (sortowania) utworzonych stron slajdów prezentacji przy pomocy techniki (przeciągnij i upuść), - możliwość grupowania i rozgrupowania obiektów, - możliwość blokowania obiektów: całkowitego (zakaz edycji i zakaz przemieszczania) i częściowego (zakaz edycji), - możliwość utworzenia dla każdego obiektu łącza do innego obiektu (pliku) lokalnego lub do strony WWW, - możliwość zapisywania działań wykonywanych na tablicy w postaci pliku video z dźwiękiem pochodzącym z mikrofonu, - możliwość zapisywania dokumentu utworzonego przy pomocy tablicy (prezentacji składającej się ze slajdów) w formacie własnym tablicy oraz zapisywania (eksportowania) w formatach: strony WWW (html), prezentacji MS Power Paint, plików graficznych (jpg, png), dokumentu pdf oraz dokumentów w formacie Whiteboard Common File Format (CFF). - pomoc w języku polskim dostępną z poziomu oprogramowania użytkowego. 5. Oprogramowanie użytkowe dostarczone wraz z tablicą (tj. program pozwalający na tworzenie prezentacji - lekcji interaktywnych) musi posiadać licencje, która pozwala na instalowanie tego oprogramowania na dowolnej liczbie komputerów w szkole oraz na prywatnych komputerach nauczycieli i uczniów bez ograniczeń ilościowych i czasowych. Licencja na oprogramowanie musi umożliwiać pobieranie aktualizacji i nowych wersji programu bezpłatnie i w sposób nieograniczony czasem. 6. Producent tablicy musi zapewnić bezpłatny dostęp do zasobów w liczbie min. 100 gotowych lekcji - prezentacji w języku polskim umieszczonych na portalu społecznościowym udostępnianym przez producenta 2.1.4. Warunki gwarancji i serwisu oraz dostawy 1. Oferowana tablica musi posiadać gwarancję producenta na co najmniej 60 miesięcy. 2. Dostawca zapewni znajdującą się w Polsce obsługę serwisową gwarancyjną i pogwarancyjną realizowaną przez serwis autoryzowany przez producenta tablicy i certyfikowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych. 3. Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia tj. tablicę wraz z oprogramowaniem i podstawą jezdną do 49 szkół województwa lubelskiego wg dołączonego do SIWZ wykazu określonego w ppkt 2.2.. 4. Dostawca zamontuje tablicę na podstawie jezdnej w pomieszczeniu na terenie szkoły wskazanym przez odbiorcę (szkołę). 2.2. Dostawa wyżej wymienionego przedmiotu zamówienia zgodnie z niżej wymienionymi odbiorcami 1. Publiczne Gimnazjum w Trzydniku Dużym, 23-230 Trzydnik Duży 2. Gimnazjum im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Księżpolu, 23-415 Księżpol 3. Gimnazjum im. Jana Pawła II w Miączynie, 22-455 Miączyn 4. Gimnazjum w Wierzbicy ul. Pogodna 8, 22-150 Wierzbica 5. Gminne Gimnazjum w Lisznie, 22-171 Kanie 6. Gimnazjum w Rudzie-Hucie, 22-110 Ruda Huta 7. Gminne Gimnazjum w Moniatyczach, 22-500 Hrubieszów 8. Gimnazjum im. Polskich Noblistów ul. Jana Pawła II 17, 22-550 Werbkowice 9. Gminne Gimnazjum im. Bolesława Chrobrego w Kozodawach, 22-500 Hrubieszów, Kozodawy 83 10. Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Trzeszczanach, Trzeszczany 199, 22-554 Trzeszczany 11. Gimnazjum im. Jana III Sobieskiego w Żółkiewce, 22-335 Żółkiewka 12. Gimnazjum Publiczne w Siennicy Różanej, 22-304 Siennica Różana 13. Publiczne Gimnazjum im. Św. Jadwigi Królowej w Annopolu, ul. Kościuszki 8, 23-235 Annopol 14. Publiczne Gimnazjum w Wólce Gościeradowskiej, 23-275 Gościeradów 15. Publicznym Gimnazjum nr 1 im. Szarych Szeregów w Kraśniku ul. Ks. J. Popiełuszki 1, 23-204 Kraśnik 16. Gimnazjum w Uścimowie, 21-109 Uścimów 17. Gimnazjum nr 2 im. H. Sienkiewicza ul. Lubelska 68, 21-100 Lubartów 18. Gimnazjum w Ostrówku, 21-102 Ostrówek 19. Gimnazjum w Borzechowie, Borzechów Kolonia 227, 24-224 Borzechów 20. Publiczne Gimnazjum im. Bolesława Prusa w Przybysławicach, 21-080 Garbów 21. Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Garbowie, 21-080 Garbów 22. Publiczne Gimnazjum w Jabłonnie, 23-114 Jabłonna 23. Gimnazjum nr 1 im. Obrońców Ojczyzny w Bychawie ul. Szkolna 8, 23-100 Bychawa 24. Gimnazjum nr 1 w Bełżycach ul. Wilczyńskiego 62, 24-200 Bełżyce 25. Gimnazjum w Wysokiem, 23-145 Wysokie 26. Gimnazjum nr 2 w Bełżycach ul. Kościuszki 148, 24-200 Bełżyce 27. Gimnazjum w Wojciechowie, 24-204 Wojciechów 28. Gimnazjum nr 2, 21-003 Ciecierzyn 121 29. Gimnazjum w Milejowie, ul. Szkolna 1, 21-020 Milejów 30. Gimnazjum im. Jana Pawła II ul. Mickiewicza 19, 21-013 Puchaczów 31. Publiczne Gimnazjum w Cycowie, 21-070 Cyców 32. Gimnazjum nr 3 w Okrzei, 21-470 Krzywda 33. Gimnazjum nr 1 w Hucie Dąbrowie ul. Hutnicza 30, 21-470 Krzywda 34. Gimnazjum nr 2 w Radoryżu Kościelnym, 21-470 Krzywda 35. Gimnazjum im. Jana Pawła II w Poniatowej ul. Szkolna 8, 24-320 Poniatowa 36. Gimnazjum im. Jana Kochanowskiego w Łaziskach, 24-335 Łaziska 37. Gimnazjum im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Milanowie, ul. Szkolna 12, 21-210 Milanów 38. Gimnazjum nr 1 w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5, 24-300 Opole Lubelskie 39. Gimnazjum w Zespole Szkół w Wyrykach, 22-205 Wyryki 40. Gimnazjum w Siemieniu, ul. Kościelna 1, 21-220 Siemień 41. Gimnazjum w Borkach ul. II Armii Wojska Polskiego 25, 21-345 Borki 42. Gimnazjum nr 2 im. Lotników Polskich ul. Wojska Polskiego 27, 21-040 Świdnik 43. Gimnazjum w Krasnobrodzie ul. Lelewela 37, 22-440 Krasnobród 44. Publiczne Gimnazjum im. Dzieci Zamojszczyzny ul. Zamojska 8, 22-420 Skierbieszów 45. Publiczne Gimnazjum w Komarowie-Osadzie, ul. Kościuszki 2, 22-435 Komarówka Osada 46. Gimnazjum im. Dzieci Zamojszczyzny w Bodaczowie 501, 22-452 Bodaczów 47. Gimnazjum Publicznym im. Róży Zamoyskiej w Zwierzyńcu ul. Armii Krajowej 36, 22-470 Zwierzyniec 48. Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Szczebrzeszynie ul. Ogrodowa 16, 22-460 Szczebrzeszyn 49. Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Unitów Drelowskich w Drelowie, ul. Szkolna 11, 21-570 Drelów 2.3. Montaż tablicy na podstawie jezdnej na terenie wyżej wymienionych szkół zgodnie ze wskazaniem odbiorcy (szkoły).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.25.43.10 - 30.25.43.10 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    6.1. instrukcję (podręcznik) użytkowania tablicy w języku polskim, 6.2. instrukcję metodyczną przeznaczoną dla nauczycieli wszystkich przedmiotów, napisaną w języku polskim.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/31/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LSCDN ul. Dominikańska 5, 20-111 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2012 godzina 10:00, miejsce: LSCDN ul. Dominikańska 5, 20-111 Lublin pokój nr 12 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż 49 sztuk tablic interaktywnych w ramach projektu systemowego pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Zagrajmy o sukces, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.