eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Dostawa wyposażenia pomieszczeń produkcyjnych oraz stanowisk pracy w Zakładzie Aktywności Zawodowej - Centrum Usług Biurowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Chmielnik: Dostawa wyposażenia pomieszczeń produkcyjnych oraz stanowisk pracy w Zakładzie Aktywności Zawodowej - Centrum Usług Biurowych.
Numer ogłoszenia: 230790 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Przeciwdziałania Uzależnieniom "Trzeźwa -Gmina" w Chmielniku, Chmielnik 146, 36-016 Chmielnik, woj. podkarpackie, tel. 0 17 229 24 38, fax 0 17 229 26 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzezwagmina.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pomieszczeń produkcyjnych oraz stanowisk pracy w Zakładzie Aktywności Zawodowej - Centrum Usług Biurowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa wielofunkcyjnego urządzenia do wysokonakładowego druku cyfrowego (drukarka do druku jednobarwnego) oraz urządzenia - kopiarka, drukarka, skaner według szczegółowego opisu w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ (załącznik ten stanowi równocześnie formularz cenowy oferty), - dostawa maszyn introligatorskich: Gilotyna, oklejarka, bigownica, zszywacz introligatorski wg specyfikacji zawartej w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ (stanowiącym równocześnie formularz cenowy, - dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, aparatu cyfrowego, skanera oraz sprzętu serwerowego wg specyfikacji zawartej w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ (stanowiącym równocześnie formularz cenowy), - oprogramowania wg specyfikacji zawartej w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ (stanowiącym równocześnie formularz cenowy, - mebli biurowych wg specyfikacji zawartej w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji (stanowiącym równocześnie formularz cenowy). Zawarte w opisie przedmiotów zamówienia, w załączniku nr 2, oznaczenia, które mogą być uznane za znaki towarowe, w każdym przypadku wskazują, że przedmioty podlegające zamówieniu mogą być równoważne z opisanymi, przy czym po stronie Wykonawcy leży wykazanie, że zaproponowane w ofercie urządzenia są równoważne z opisanymi. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla wskazanych przez Zamawiającego jednostek dostarczonego sprzętu oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego w jego uruchamianiu i eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia- Formularz cenowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.71.00 - Części komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.00 - Części komputerów Oryginalny kod CPV: 29.56.11.00 - Maszyny introligatorskie Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.11.00 - Maszyny introligatorskie Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o wykonanie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzezwagmina.itl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Przeciwdziałania Uzależnieniom TRZEŹWA GMINA Błędowa Tyczyńska 39 36-017 Błędowa Tyczyńska.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwo Przeciwdziałania Uzależnieniom TRZEŹWA GMINA Błędowa Tyczyńska 39 36-017 Błędowa Tyczyńska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.01.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia pomieszczeń produkcyjnych oraz stanowisk pracy w Zakładzie Aktywności Zawodowej - Centrum Usług Biurowych CZĘŚĆ I - Wielofunkcyjne urządzenie kopiująco -drukujące (czarno- białe) - szt. 1 (o parametrach równoważnych, nie gorszych od urządzenia bizhub 920) - Urządzenie - kopiarka, drukarka, skaner- szt. 1 (o parametrach równoważnych, nie gorszych od urządzenia bizhub C6500.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Wielofunkcyjne urządzenie kopiująco -drukujące (czarno- białe) - szt. 1 (o parametrach równoważnych, nie gorszych od urządzenia bizhub 920) - Urządzenie - kopiarka, drukarka, skaner- szt. 1 (o parametrach równoważnych, nie gorszych od urządzenia bizhub C6500.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9, 30.21.71.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia pomieszczeń produkcyjnych oraz stanowisk pracy w Zakładzie Aktywności Zawodowej - Centrum Usług Biurowych CZĘŚĆ II - Maszyny introligatorskie: - Gilotyna - szt. 1 - Oklejarka - szt 1 - Bigownica - szt. 1 - Zszywacz introligartorski - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - Maszyny introligatorskie: - Gilotyna - szt. 1 - Oklejarka - szt 1 - Bigownica - szt. 1 - Zszywacz introligartorski - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.11.00-0, 30.21.71.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia pomieszczeń produkcyjnych oraz stanowisk pracy w Zakładzie Aktywności Zawodowej - Centrum Usług Biurowych CZĘŚĆ III Sprzęt komputerowy: - zestaw komputerowy - kpl 3 - monitor LCD 19- szt. 3 - zestaw komputerowy - kpl 3 - monitor LCD 20 - szt. 3 - komputer typu notebook - kpl 1 - drukarka laserowa - mono - szt 1 - urządzenie wielofunkcyjne laserowe - mono - szt 1 - skaner - szt. 1 - cyfrowa lustrzanka + obiektyw - szt1 - sprzętowy kalibrator USB do monitorów - s.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III Sprzęt komputerowy: - zestaw komputerowy - kpl 3 - monitor LCD 19- szt. 3 - zestaw komputerowy - kpl 3 - monitor LCD 20 - szt. 3 - komputer typu notebook - kpl 1 - drukarka laserowa - mono - szt 1 - urządzenie wielofunkcyjne laserowe - mono - szt 1 - skaner - szt. 1 - cyfrowa lustrzanka + obiektyw - szt1 - sprzętowy kalibrator USB do monitorów - szt1 - listwa zasilająca - szt. 5 - UPS 400W - szt. 3 - Sprzęt serwerowy - 1 kpl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.50-4, 30.21.72.00-5, 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia pomieszczeń produkcyjnych oraz stanowisk pracy w Zakładzie Aktywności Zawodowej - Centrum Usług Biurowych CZĘŚĆ IV Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV Oprogramowanie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia pomieszczeń produkcyjnych oraz stanowisk pracy w Zakładzie Aktywności Zawodowej - Centrum Usług Biurowych CZĘŚĆ V Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ V Meble biurowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.