eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi ochrony osób i mienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Lublin: Usługi ochrony osób i mienia
Numer ogłoszenia: 230776 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 47 81 625, faks 81 47 81 625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: 1) usługi ochrony osób i mienia, świadczone na rzecz Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie realizowane w formie: a) bezpośredniej ochrony fizycznej: stałej, polegającej na stałym dozorze sygnałów alarmowych, b) zabezpieczenia technicznego, polegającego na konserwacji systemów alarmowych; 2) usługi obsługi szatni. 2. Ochrona będzie świadczona przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, będące w dyspozycji Wykonawcy posiadającego koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099). 3. Mając na uwadze społeczne warunki realizacji zamówienia, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy p.z.p., Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i/lub podwykonawca przy wykonywaniu umowy przez cały okres jej realizacji, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, spośród wszystkich osób zajmujących się bezpośrednią ochroną fizyczną wynikającą z przedmiotu zamówienia, wskazaną w ofercie liczbę osób. Zamawiający wymaga zatrudnienia co najmniej jednej takiej osoby. Zamawiający informuje, że liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę, o których mowa powyżej, stanowi kryterium oceny ofert opisane szczegółowo w § 13 s.i.w.z. Zamawiający opisywane wymaganie dotyczące zatrudnienia odniósł do osób wykonujących bezpośrednią ochroną fizyczną, ponieważ powierzone tym osobom obowiązki stanowią największy zakres zamówienia, a wykonywanie czynności w ramach obowiązków pracowniczych przekłada się na poziom jakości świadczonych usług. Czynności z zakresu bezpośredniej ochrony fizycznej świadczone na rzecz Zamawiającego winny być realizowane przez takich pracowników przez pełen wymiar ich czasu pracy. 4.Stała, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia powinna być świadczona w niżej wymienionych budynkach (obiektach) i terenie przyległym (parkingi, obszar wokół budynków): 1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie, 2) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie, 3) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie, 4) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie. 5. Liczba osób ochraniających poszczególne obiekty oraz ich czas przebywania w ochranianym obiekcie nie powinny być mniejsze od poniżej podanych: a) w budynku przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie - minimum 2 osoby, w tym: posterunek portierni (jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu), posterunek bramki (jedna osoba, w godzinach od 7.00 do 18.30 w poniedziałek i od 7.00 do 16.00 od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego), b) w budynku przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie - minimum 2 osoby, w tym: posterunek portierni (jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu), posterunek bramki (jedna osoba, w godzinach od 7.00 do 18.30 w poniedziałek i od 7.00 do 16.00 od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego), c) w budynku przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie - minimum 3 osoby, w tym: posterunek portierni (jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu), posterunek bramki (jedna osoba, w godzinach od 7.00 do 18.30 w poniedziałek i od 7.00 do 16.00 od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego), posterunek międzystrefowy (jedna osoba, w godzinach od 8.00 do 18.00 w poniedziałek i od 8.00 do 15.00 od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego), d) w budynku przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie - minimum 1 osoba na posterunku portierni (całodobowo, 7 dni w tygodniu). Dodatkowo, na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zwiększenia liczby osób ochraniających w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu i czasie w celu tzw. wzmocnienia ochrony. Zamawiający poinformuje, z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem, o konieczności zwiększenia ilości osób ochraniających podając miejsce, datę i godzinę rozpoczęcia, i zakończenia wzmocnienia ochrony oraz liczby wymaganych osób. Czas wzmocnienia ochrony, w trakcie trwania umowy, nie przekroczy 500 osobogodzin. 6. Wykonawcy powierzony zostanie obowiązek połączenia, z wykorzystaniem urządzeń Wykonawcy, systemów sygnalizacji pożaru z obiektem komendy Państwowej Straży Pożarnej lub obiektem, wskazanym przez właściwego miejscowo komendanta miejskiego Państwowej Straży Pożarnej, zgodnie z Ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (t.j. Dz.U. z 2009 r. Nr 178, poz. 1380 ze zm.). Monitorowanie sygnałów z systemów sygnalizacji pożaru powinno być realizowane z budynków Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie, położonych w Lublinie przy ulicach: 1) Krakowskie Przedmieście 76, 2) Krakowskie Przedmieście 78, 3) Konrada Wallenroda 4d, 4) Boczna Lubomelskiej 13. Wykonawcy powierzony zostanie obowiązek monitorowania i rejestracji pracy systemów sygnalizacji włamania i napadu. Całodobowa usługa w formie monitorowania sygnałów z systemów sygnalizacji włamania i napadu powinna być świadczona w niżej wymienionych obiektach: 1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie, 2) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie, 3) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie, 4) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie, 5) Budynek przy ulicy M. Koryznowej 2b w Lublinie (Ośrodek Kuratorski), 6) Budynek przy ulicy Radości 13 w Lublinie (Ośrodek Kuratorski). 7. Wykonawca zobowiązany będzie do dwukrotnego przeprowadzenia konserwacji systemów i urządzeń wyszczególnionych poniżej: 1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie: a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oparty na centrali SATEL Integra, b) system monitorowania wizyjnego (CCTV) oparty na rejestratorach BOSCH DVR 670, c) system sygnalizacji pożaru (SSP) oparty na centralach: FP1216C-18 - UTC FIRE & SECURITY (ilość czujek:177), IGNIS 1520 - POLON-ALFA (ilość czujek: 2), d) system kontroli dostępu (KD) oparty na centrali SATEL Integra e) bramkowy detektor metali GARRET PD 6500i, f) ręczny detektor metali GARRET SUPER SCANNER, g) prześwietlarka do bagażu ASTROPHYSICS INC.: XIS-5335. 2) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie: a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oparty na centrali SATEL Integra, b) system monitorowania wizyjnego (CCTV) oparty na rejestratorach BOSCH DVR 670, c) system sygnalizacji pożaru (SSP) oparty na centrali POLON 4000 - POLON-ALFA (ilość czujek:184), d) system kontroli dostępu (KD) indywidualny oraz oparty na centrali ROGER CPR32, e) bramkowy detektor metali SCDM3/PZ, f) ręczny detektor metali GARRET SUPER SCANNER, g) prześwietlarka do bagażu SMITHS- HEIMANN: HI-SCAN PS 5030-S. 3) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie: a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oparty na centrali SATEL Integra, b) system monitorowania wizyjnego (CCTV) oparty na rejestratorach BOSCH DVR 670, c) system sygnalizacji pożaru (SSP) oparty na centrali GE INTERLOGIX FP2864N (ilość czujek:576), d) system kontroli dostępu (KD) oparty na centrali ROGER CPR32, e) bramkowy detektor metali PMD2/ENZ, f) ręczny detektor metali GARRET SUPER SCANNER, g) prześwietlarka do bagażu CONTROL SCREENING USA: AutoClear 5335. 4) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie: a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oparty na centrali SATEL Integra, b) system sygnalizacji pożaru (SSP) oparty na centrali POLON-ALFA: CSP-35A (ilość jonizacyjnych czujek dymu (DIO-31A-2): 19), c) system kontroli dostępu (KD) oparty na centrali ROGER CPR32, d) ręczny detektor metali GARRET SUPER SCANNER, 5) Budynek przy ulicy Koryznowej 2b w Lublinie (Ośrodek Kuratorski): system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oparty na centrali SATEL, 6) Budynek przy ulicy Radości 13 w Lublinie (Ośrodek Kuratorski): a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oparty na centrali SATEL. Konserwacje powinny być przeprowadzane przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego i polegać między innymi na oględzinach zewnętrznych oraz sprawdzeniu poprawności i skuteczności działania. Pierwsza konserwacja powinna być przeprowadzona w listopadzie 2015 r., druga - w maju 2016 r. Pierwsza konserwacja, poza czynnościami wymienionymi w ust. 2 powyżej, powinna obejmować swoim zakresem: 1) Czynności konserwacyjne i sprawdzenie poprawności działania wszystkich elementów systemów sygnalizacji pożaru, w każdym z obiektów wymienionych w § 3 ust. 2, 2) Badanie szczelności 19 szt. izotopowych czujek dymu DIO-31A-2, zainstalowanych w budynku przy ul. Boczna Lubomelskiej 13, 3) Badanie promieniowania i konserwację trzech urządzeń służących do prześwietlania bagaży. Konserwacja urządzeń rentgenowskich nie może naruszać warunków gwarancji i powinna obejmować przede wszystkim: a) oczyszczenie urządzeń, b) sprawdzenie poprawności działania, c) sprawdzenie urządzenia pod kątem zewnętrznych uszkodzeń mechanicznych, d) przeprowadzenie testu zasilania rezerwowego, e) sprawdzenie poprawności działania sygnalizatorów alarmowych, f) weryfikację funkcjonalności oraz ustawień, g) regulację urządzeń. 8. Do zadań Wykonawcy należała będzie obsługa szatni zlokalizowanych w budynkach przy ul. Krakowskie Przedmieście 76, Krakowskie Przedmieście 78 oraz Konrada Wallenroda 4d. Usługa obsługi szatni powinna być świadczona od października do kwietnia (włącznie), tj. przez siedem miesięcy. Usługa obsługi szatni świadczona będzie w godzinach pracy Sądu tj. od 7.30 do 18.00 w poniedziałek i od 7.30 do 15.30 od wtorku do piątku. Obowiązek wydania mienia po wskazanych powyżej godzinach (odpowiednio po godz. 18:00 i po godz. 15:30 ) należeć będzie do osób świadczących usługi ochrony w danym budynku..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przesłać na adres Zamawiającego (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy ZP-2401-6/15) albo złożyć w kasie Sądu - pok. nr 5 (ul. Krakowskie Przedmieście 76, Lublin) (uwaga: dokumentu wadialnego nie powinno się spinać z dokumentami stanowiącymi ofertę) Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwić Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/odwołania/bezskuteczności ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 6. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podpisem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, przyrzeczenie zapłaty pełnej kwoty wadium w przypadku jego zatrzymania przez Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin obowiązywania gwarancji (poręczenia) nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania ww. uprawnień Zamawiający oceni jako spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ważnej koncesji na wykonywanie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1099). (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten uznany zostanie za spełniony, gdy uprawnienie (koncesję) będzie posiadał Wykonawca (Wykonawcy), który będzie realizował tę cześć zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania uprawnień). Z uwagi na to, że Zamawiający nie znajduje się w ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie, Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca posiadał koncesję na ochronę osób i mienia w zakresie zabezpieczenia technicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postepowaniu dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający oceni jako spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał/wykonuje co najmniej dwie główne usługi rozumiane jako dwie umowy/dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez główną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć świadczenie usług ochrony osób i mienia o wartości co najmniej 400 000,00 zł (brutto) w odniesieniu do jednej umowy/jednego zamówienia. Zamawiający uwzględni usługę (umowę/zamówienie) zrealizowaną tj. zakończoną przed upływem terminu składania ofert, a także usługę (umowę/zamówienie) trwającą nadal, pod warunkiem, że przed terminem składania ofert została ona zrealizowana na wartość co namniej 400 000,00 zł (brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca powinien złożyć: a) wypełniony Formularz ofertowy, b) wypełniony Formularz cenowy, c) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (wymóg dotyczący pełnomocnictwa dotyczy również innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy), d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (uwaga: w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Składany dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może zażądać (w trakcie badania dokumentów złożonych w toku postępowania) przedstawienia stosownych dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) ewentualnego zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Do złożenia powyższych dokumentów Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie udowodnią Zamawiającemu w sposób wystarczający (odpowiedni) dysponowania zasobami podmiotu trzeciego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie: a) terminu rozpoczęcia świadczenia usług ochrony osób i mienia w przypadku, jeśli Umowa zostanie zawarta po 30 września 2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie wówczas do rozpoczęcia świadczenia usług stanowiących przedmiot Umowy od godz. 0:00 dnia następującego po dniu zawarcia Umowy; b) zmniejszenia zakresu usług pod warunkiem wyrażenia zgody na to zmniejszenie przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku zaprzestania działalności Sądu w określonej lokalizacji; c) zmiany wartości brutto Umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne; d) zmniejszenia zakresu usług obsługi szatni w jednym z budynków - w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prowadzenia szatni w tym budynku lub powierzenia jej prowadzenia innemu podmiotowi; e) zakresu godzin rozpoczęcia i zakończenia usług na posterunkach, o których mowa w § 2 ust.2 pkt 1) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do s.i.w.z.) stanowiącego załącznik nr 1 do Umowy - w przypadku zmiany godzin pracy pracowników Sądu. 2. W uzasadnionych przypadkach, możliwe jest zastąpienie osoby lub osób, o których mowa w § 2 ust. 4 Umowy inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie wymagania (co do kategorii osoby/osób, co do zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy, w oparciu o umowę o pracę). 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu opierał się na zasobach podwykonawcy, zmiana podwykonawcy/ów biorących udział w postępowaniu będzie dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym, niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca. 4. Zamawiającemu, oprócz prawa odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w przepisach prawa, przysługuje prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym z ważnych powodów w przypadku: a) umyślnego wyrządzenia szkody przez osobę wykonującą przedmiot Umowy w imieniu Wykonawcy lub współdziałania z osobą wyrządzającą szkodę, b) użycia środków przymusu bezpośredniego z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa, c) rażącego naruszania postanowień Umowy, przez które rozumie się w szczególności dopuszczenie się przez Wykonawcę dwukrotnie niewykonania albo nienależytego wykonania Umowy określonego w § 10 ust. 1. 5. Zamawiającemu przysługuje prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym także w przypadku niewywiązywania się przez Wykonawcę z obowiązków, o których mowa w § 1 ust. 3 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do Umowy). 6. Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy lub ją wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym także w przypadku, gdy przeciwko Wykonawcy zostanie wszczęte postępowanie egzekucyjne, naprawcze lub upadłościowe, a także w razie pozbawienia Wykonawcy wymaganej koncesji na prowadzenie usług stanowiących przedmiot Umowy. Prawo do odstąpienia od Umowy na tej podstawie Zamawiający może zrealizować w terminie 30 dni od dnia, w którym dowiedział się o przyczynie uzasadniającej odstąpienie. 2. Strony mogą rozwiązać Umowę w każdym czasie z zachowaniem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia. 3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy i o wypowiedzeniu Umowy powinno być złożone drugiej stronie na piśmie. 4. Umowa ulega rozwiązaniu, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń woli w tym zakresie, w przypadku, gdy wartość przedmiotu Umowy w trakcie jej realizacji osiągnie kwotę wskazaną w § 14 ust.1 Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76 (I piętro, pokój nr 131)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2015 godzina 13:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu: Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 78 (pokój nr 1) albo przesłać na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował kryterium - cena brutto i kryterium - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 2. Ocena w kryterium cena brutto dokonana zostanie w następujący sposób: a) ocenie zostanie poddana cena ofertowa, czyli cena brutto za realizację całego zamówienia wynikająca ze złożonego Formularza cenowego, b) liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru: Kx = (Cmin ÷ Cx) . 90 pkt, gdzie: Kx - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium cena brutt za realizację całego zamówienia, Cmin - najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację zamówienia, Cx - cena brutto oferty ocenianej złożonej na realizację zamówienia. 3. Ocena w kryterium zatrudnienie na podstawie umowy o pracę dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad: a) ocenie podlegać będzie wskazana w Formularzu ofertowym liczba osób - spośród wszystkich zajmujących się bezpośrednią ochroną fizyczną wynikającą z przedmiotu zamówienia - zatrudnionych przy wykonywaniu umowy przez cały okres jej realizacji w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę, b) minimalna możliwa do zaoferowania liczba osób, o których mowa w lit a) powyżej wynosi: 1, c) maksymalna liczba osób, o których mowa w lit a) powyżej, za którą Wykonawca może otrzymać punkty wynosi: 10. W związku z tym w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje więcej niż 10 osób, Zamawiający do wyliczeń przyjmie, że Wykonawca zaoferował 10 osób, natomiast w umowie wpisana zostanie liczba osób podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, d) brak wskazania w Formularzu ofertowym liczby osób o których mowa w lit a) powyżej skutkuje odrzuceniem oferty, e) liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru: Dx = (Zx ÷ Zmax) . 10 pkt gdzie: Dx - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, Zx - wskazana w ocenianej ofercie liczba osób, o których mowa w lit a) powyżej, z zastrzeżeniem informacji podanych w lit. c) powyżej, Zmax - największa wskazana w ofertach liczba osób, o których mowa w lit a) powyżej, z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy, w którejkolwiek z ofert zaoferowanych zostanie więcej niż 10 osób, o których mowa w lit a) powyżej, za największą wskazaną w ofertach liczbę osób przyjęta zostanie liczba 10. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która w ocenie końcowej otrzyma najwyższą punktację. Ocena końcowa zostanie dokonana przez zsumowanie punktacji przyznanej ofercie w kryterium cena brutto i zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 5. Wyniki punktowe dokonywanych obliczeń w poszczególnych kryteriach podawane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia będą dokonywane w sposób następujący: uzyskane punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku tak, że trzecie miejsce po przecinku poniżej 5 pominie się, natomiast równe 5 i wyższe spowoduje zaokrąglenie cyfry znajdującej się na drugim miejscu po przecinku o 1 wyżej. 6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.