eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Interwencyjne usuwanie i utylizacja martwych zwierząt z dróg krajowych nr 45, 46, 88, 94 i A-4 będących w administracji GDDKiA O/Opole Rejon w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Opole: Interwencyjne usuwanie i utylizacja martwych zwierząt z dróg krajowych nr 45, 46, 88, 94 i A-4 będących w administracji GDDKiA O/Opole Rejon w Opolu
Numer ogłoszenia: 230716 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne usuwanie i utylizacja martwych zwierząt z dróg krajowych nr 45, 46, 88, 94 i A-4 będących w administracji GDDKiA O/Opole Rejon w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest interwencyjne usuwanie i utylizacja martwych zwierząt z dróg krajowych nr 45, 46, 88, 94 i A-4 będących w administracji GDDKiA O. Opole Rejon w Opolu. Wykaz odcinków dróg, które obejmuje niniejsze zamówienie podany został w rozdziale nr 4. Inne istotne elementy zamówienia -zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu umowy i wezwań wyłącznie do ilości niezbędnej przy bieżącym utrzymaniu dróg. -każdorazowa interwencja i wyjazd związany z realizacją zamówienia będzie zgłoszony przez Zamawiającego (pisemnie bądź telefonicznie), oraz potwierdzony z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego tj. drogomistrzem terenowo odpowiedzialnym za dany odcinek drogi na którym wystąpiło zdarzenie, każde wykonanie usługi winno być udokumentowane fotograficznie -w przypadku wystąpienia konieczności zebrania kilku martwych zwierząt (do ilości nie przekraczającej 100 kg) w ciągu jednego odcinka drogi - wezwanie takie będzie traktowane jako wezwanie jednokrotne do najdalszego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na danym odcinku. Czas realizacji: 12 godziny od powiadomienia telefonicznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.20.00 - Usługi uzdatniania odpadów specjalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, w tym spełniają n/w warunki: -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp -posiadają wszelkie niezbędne dokumenty i zezwolenia potrzebne do prowadzenia działalności w zakresie transportu, zbierania i utylizacji martwych zwierząt zgodnie z Ustawą z dnia 1 lutego 2007 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z dnia 5 marca 2007 r.) -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50 000,00 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków , na zasadzie spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych (formalnych) Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): -Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Załącznika nr 1 -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych (merytorycznych) opisanych w pkt V niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl ---> oddział w Opolu ---> zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46 020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 13:00, miejsce: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46 020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: JEDNOSTKA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46 020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.