eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Strzebielino w roku 2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-25

Luzino: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Strzebielino w roku 2010.
Numer ogłoszenia: 230711 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Strzebielino z/s w Luzinie , ul. Ofiar Stuthoffu 43, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782077 w. 116, faks 058 6782077 w. 100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzebielino.gdansk.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Strzebielino w roku 2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 4 części, stanowiących pakiety. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia z podziałem na 4 pakiety zawierają załączniki od nr 3/1 do nr 3/4 do SIWZ. Część zamówienia Nr 3/1 - Leśnictwo Góra Pomorska zakres zamówienia: Prace z hodowli lasu Część zamówienia Nr 3/2 - Leśnictwo Luzino zakres zamówienia: pozyskanie i zrywka drewna Część zamówienia Nr 3/3 - Leśnictwo Strzebielino zakres zamówienia: ochrona lasu Część zamówienia Nr 3/4 - Leśnictwo Godętowo zakres zamówienia: pozyskanie i zrywka drewna Wartość szacunkowa poniżej równowartości 125 tys. euro w trybie przetargu nieograniczonego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: a) Część zamówienia nr 3/1 200zł b) Część zamówienia nr 3/2 400zł c) Część zamówienia nr 3/3 0 zł d) Część zamówienia nr 3/4 800 zł Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). Wymaga się, aby dokument wniesienia wadium wskazywał część lub części zamówienia, których dotyczy wniesione wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uznaje się za wniesione w terminie jeśli wpłynie na konto Zamawiającego do dnia 08 września 2010 do godz. 900. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ o/w Gdańsku 34203000451110000000139270. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Kopię wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy złożyć w ofercie. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca w okolicznościach przewidzianych w ustawie wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium po terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: wykonanie w okresie 3 ostatnich lat tj. w latach 2007-2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług z zakresu gospodarki leśnej, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000zł w jednym roku Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o treść oferty Prace należy wykonać zgodnie z normami zawartymi w : a) Zasady Hodowli Lasu - zarządzenie nr 99 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 24 grudnia 2002r, http://www.lp.gov.pl/media/biblioteka/hodowla/ZHL.pdf b) Instrukcja Ochrony Lasu - zarządzenie nr 43 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 26 czerwca 2004r, http://www.lp.gov.pl/media/biblioteka/ochrona_lasu c) Instrukcja bhp przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gosp odarki leśnej - zarządzenie nr 19 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 14lipca 1997r, d) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006r w sprawie bhp przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej Dz U nr 161 poz 1141 e) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006r w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów Dz U nr 58 poz. 405 f) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów z dnia 7 czerwca 2010 DZ.U nr 109 poz. 219 g) Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC - http:/www/fsc.pl h) Zarządzenie 11A Dyrektora Generalnego LP z 1999 r. w sprawie doskonalenia gospodarki leśnej na podstawach ekologicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia w częściach zamówienia dysponują: pilarkami spalinowymi w ilości nie mniejszej niż 2 szt. na każdą z części zamówienia, na którą składana jest oferta, gdy w pakiecie występuje pozyskanie drewna sprzętem do zrywki drewna stosowego (o długości do 3 mb) w ilości nie mniejszej niż 1 zestaw składający się z jednostki napędowej zagregowanej z urządzeniem pozwalającym na wykonanie zrywki metodą nasiębierną (bez styku surowca z podłożem), gdy w pakiecie występuje zrywka drewna przegubowym ciągnikiem specjalistycznym do zrywki drewna dłużycowego metodą pół podwieszoną lub nasiębierną w ilości min 1 szt. na 3 części zamówienia, gdy występuje zrywka drewna Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o treść oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia w częściach zamówienia w zakresie pozyskania drewna dysponują co najmniej 2 osobami na każdą z części zamówienia, z kwalifikacjami drwala-motorniczego uprawnionego do pracy pilarką spalinową, jeśli występuje w pakiecie pozyskanie drewna Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o treść oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 pln przez cały okres obowiązywania umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kopia wadium potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_strzebielino/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Strzebielino ul. Ofiar Stutthofu 43 84-242 Luzino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Strzebielino ul. Ofiar Stutthofu 43 84-242 Luzino sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część zamówienia Nr 3/1 - Leśnictwo Góra Pomorska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia: prace z hodowli lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część zamówienia Nr 3/2 - Leśnictwo Luzino.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia: pozyskanie i zrywka drewna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część zamówienia Nr 3/3 - Leśnictwo Strzebielino zakres zamówienia: ochrona lasu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia: ochrona lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część zamówienia Nr 3/4 - Leśnictwo Godętowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia: pozyskanie i zrywka drewna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.