eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Rozbudowa budynku dydaktycznego DWSPiT w Polkowicach - etap IV - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - część G, K, I, J, K, L.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-03

Polkowice: Rozbudowa budynku dydaktycznego DWSPiT w Polkowicach - etap IV - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - część G, K, I, J, K, L.
Numer ogłoszenia: 230705 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Techniki w polkowicach , ul. Skalników 6b, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 746 53 53, faks 0-76 746 53 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwspit.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: niepubliczna uczelnia wyższa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku dydaktycznego DWSPiT w Polkowicach - etap IV - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - część G, K, I, J, K, L..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Część G zamówienia : CPV 32550000-3 Sprzęt telefoniczny Przedmiotem części G zamówienia jest dostawa następującego sprzętu telefonicznego : G1Telefon analogowy- 36 szt. G2Telefon systemowy z przystawką - 5 szt. Wymagany okres gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części G znajduje się w Rozdziale C SIWZ. 2 Część H zamówienia : CPV 48322000-1 Pakiety oprogramowania graficznego, 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy Przedmiotem części H zamówienia jest dostawa następującego oprogramowania graficznego i sprzętu komputerowego : H1 Oprogramowanie graficzne CorelDRAW Graphics Suite X7 Edu lub inne równoważne - 17 licencji H2 Oprogramowanie graficzne Adobe Creative Suite 6 Design and Web Premium PL WIN/MAC EDU lub inne równoważne - 7 licencji H3 Oprogramowanie do projektowania płytek drukowanych PCB Eagle Standard Layout lub inne równoważne - 15 licencji H4 Listwa zasilająca - 15 sztuk H5 Listwa zasilająca - 15 sztuk H6 Listwa zasilająca - 15 sztuk H7 Router bezprzewodowy - 3 sztuki H8 Przełącznik niezarządzalny - 10 sztuk Wymagany okres gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części H znajduje się w Rozdziale C SIWZ. 3 Część I zamówienia : CPV 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa następującego sprzętu laboratoryjnego : I1 Kompletny zestaw eksperymentalny - ultradźwiękowy interferometr Michelsona - 1 komplet Wymagany okres gwarancji, szczegółowy opis i składowe kompletu stanowiącego przedmiot zamówienia części I znajduje się w Rozdziale C SIWZ. 4 Część J zamówienia : CPV 30232100-5 Drukarki i plotery Przedmiotem części J zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego : J1 Drukarka 3D - 1 sztuka Wymagany okres gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części J znajduje się w Rozdziale C SIWZ. 5 Część K zamówienia : CPV 38513200-6 Mikroskopy metalurgiczne, 38515100-9 Mikroskopy polaryzacyjne Przedmiotem części K zamówienia jest dostawa następującego sprzętu laboratoryjnego : K1 Mikroskop metalograficzny z kamerą cyfrową - 1 komplet Wymagany okres gwarancji, szczegółowy opis i składowe kompletu stanowiącego przedmiot zamówienia części K znajduje się w Rozdziale C SIWZ. 6 Część L zamówienia : CPV 48100000-9 Przemysłowe, specyficzne pakiety oprogramowania, 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Przedmiotem części L zamówienia jest dostawa stanowiska dydaktyczne do projektowania, symulacji i montażu układów automatyki : L1 Stanowisko do montażu układów pneumatycznych i elektropneumatycznych - 1 komplet L2 Stanowisko programowania sterowników PLC - 1 komplet Wymagany okres gwarancji, szczegółowy opis i składowe kompletu stanowiącego przedmiot zamówienia części L znajduje się w Rozdziale C SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonym do niej rozdziału C SIWZ-Opisie przedmiotu zamówienia. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty parametrów technicznych nie gorszych niż wskazane w SIWZ. Inne wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć sterowniki do urządzeń stanowiących wyposażenie urządzeń i kompletów wraz z instrukcjami ich obsługi. 2.Oprogramowanie wyszczególnione w części H1, H2, H3, zostanie dostarczone w pakiecie edukacyjnym z licencją wystawioną na Dolnośląską Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Techniki w Polkowicach. Adres e-mail dla licencji: admin@dwspit.pl. 3.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najlepszą jest zobowiązany do ustalenia z przedstawicielem Zamawiającego sposobu, miejsca i terminu dostarczenia poszczególnej części przedmiotu zamówienia, w szczególności terminu wykonania zamówienia (przystąpienia do czynności zdawczo - odbiorczych) . 4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt do obiektu Zamawiającego: 59-101 Polkowice, ul. Skalników 6b, w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania, montażu, ustawienia i uruchomienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. 5. Dostawca na zrealizowany przedmiot zamówienia dla wszystkich jego części udzieli 24 - miesięcznej rękojmi za wady i gwarancji jakości (od 2 do 5 lat wg wymagań rozdziału C SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia). Termin obowiązywania rękojmi i gwarancji, rozpoczyna swój bieg licząc od daty podpisania przez Strony protokołu zdawczo - odbiorczego. Wymogi formalne: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na część G, H, I, J, K lub L zamówienia 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. 6.Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 7.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10.Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.10.00.00-9, 48.00.00.00-8, 38.51.32.00-6, 38.51.51.00-9, 30.23.21.00-5, 38.00.00.00-5, 48.32.20.00-1, 30.23.60.00-2, 32.55.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymage

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie : a)dla części G - co najmniej dwóch dostaw obejmujących minimum 15 szt. telefonów analogowych b)dla części H - co najmniej dwóch dostaw obejmujących minimum 15 licencji programu graficznego. c)dla części I - co najmniej jednej dostawy 1 sztuki ultradźwiękowego interferometru Michelsona . d)dla części J - co najmniej jednej dostawy 1 sztuki drukarki 3D e)dla części K - co najmniej jednej dostawy 1 sztuki mikroskopu metalograficznego z kamerą cyfrową f)dla części L - co najmniej jednej dostawy 1 stanowiska do montażu układów pneumatycznych i elektropneumatycznych lub 1 stanowiska programowania sterowników PLC.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    jak wskazano w pkt. III ppkt. 2, głównymi dostawami są dostawy wskazane w poszczególnej części zamówienia, na którą ofertę składa Wykonawca.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    W ramach dokumentów wskazanych w lit. a) należy przedłożyć: a)dla części G zamówienia : -G1 Telefon analogowy: producent i model -G2 Telefon systemowy z przystawką: producent i model b)dla części H zamówienia : -H1 Oprogramowanie graficzne CorelDRAW Graphics Suite X7 Edu lub inne równoważne : producent i nazwa -H2 Oprogramowanie graficzne Adobe Creative Suite 6 Design and Web Premium PL WIN/MAC EDU lub inne równoważne : producent i nazwa -H3 Oprogramowanie do projektowania płytek drukowanych PCB Eagle Standard Layout lub inne równoważne : producent i nazwa -H4 Listwa zasilająca : producent i model -H5 Listwa zasilająca : producent i model -H6 Listwa zasilająca : producent i model -H7 Router bezprzewodowy : producent i model -H8 Przełącznik niezarządzalny : producent i model c)dla części I zamówienia : -I1 Ultradźwiękowy interferometr Michelsona : producent d)dla części J zamówienia : -J1 Drukarka 3D : producent i model e)dla części K zamówienia : -K1 Mikroskop metalograficzny z kamerą cyfrową : producent i model f)dla części L zamówienia : -L1 Stanowisko do montażu układów pneumatycznych i elektropneumatycznych : producent i nazwa -L2 Stanowisko programowania sterowników PLC : producent i nazwa W ramach dokumentów wskazanych w lit. b) należy przedłożyć zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, w szczególności: a) certyfikaty CE lub deklarację zgodności potwierdzającą oznakowanie urządzeń G1, G2, H4, H5, H6, H7, H8,I1, J1, K1 znakiem CE, b) certyfikat kompatybilności z Microsoft Windows 8 (64-bit) i Microsoft Windows 7 (64-bit) dla części H1, H2, H3.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Dowodami, o których mowa w pkt IV.1.1.1a, są: 1)poświadczenie; 2)Oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1). b)Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; c)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika; d)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w punkcie 1.2 lit. b muszą być złożone przez każdy podmiot; e)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy; f)W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki; UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy Pzp, podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.97
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji na przedmiot dostawy - 0.03

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany asortymentu w zakresie sprzętu wyspecyfikowanego w załączniku do umowy pod warunkiem, że sprzęt zaproponowany w ofercie i wskazany w załączniku do umowy jest niedostępny, a Dostawca udowodni ten fakt Zamawiającemu, oraz sprzęt zaoferowany w zamian spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ i jest o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaproponowany przez Dostawcę w ofercie. 2.Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności. 3.Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy. 4.Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie oczywistej omyłki. 5.Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron zgodnie z §5 ust.2.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwspit.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Techniki w Polkowicach, w siedzibie przy ul. Skalników 6b w Polkowicach - w sekretariacie uczelni..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Techniki w Polkowicach, w siedzibie przy ul. Skalników 6b w Polkowicach - w sekretariacie uczelni..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część G zamówienia - dostawa sprzętu telefonicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części G zamówienia jest dostawa następującego sprzętu telefonicznego : G1 Telefon analogowy - 36 szt. G2 Telefon systemowy z przystawką - 5 szt. Wymagany okres gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części G znajduje się w Rozdziale C SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot dostawy - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część H zamówienia - dostawa oprogramowania graficznego i sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części H zamówienia jest dostawa następującego oprogramowania graficznego i sprzętu komputerowego : H1 Oprogramowanie graficzne CorelDRAW Graphics Suite X7 Edu lub inne równoważne - 17 licencji H2 Oprogramowanie graficzne Adobe Creative Suite 6 Design and Web Premium PL WIN/MAC EDU lub inne równoważne - 7 licencji H3 Oprogramowanie do projektowania płytek drukowanych PCB Eagle Standard Layout lub inne równoważne - 15 licencji H4 Listwa zasilająca - 15 sztuk H5 Listwa zasilająca - 15 sztuk H6 Listwa zasilająca - 15 sztuk H7 Router bezprzewodowy - 3 sztuki H8 Przełącznik niezarządzalny - 10 sztuk Wymagany okres gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części H znajduje się w Rozdziale C SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot dostawy - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część I zamówienia - dostawa sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa następującego sprzętu laboratoryjnego : I1 Kompletny zestaw eksperymentalny - ultradźwiękowy interferometr Michelsona - 1 komplet Wymagany okres gwarancji, szczegółowy opis i składowe kompletu stanowiącego przedmiot zamówienia części I znajduje się w Rozdziale C SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot dostawy - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część J zamówienia - dostawa drukarki 3D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części J zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego : J1 Drukarka 3D - 1 sztuka Wymagany okres gwarancji i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części J znajduje się w Rozdziale C SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot dostawy - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część K zamówienia - dostawa sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części K zamówienia jest dostawa następującego sprzętu laboratoryjnego : K1 Mikroskop metalograficzny z kamerą cyfrową - 1 komplet Wymagany okres gwarancji, szczegółowy opis i składowe kompletu stanowiącego przedmiot zamówienia części K znajduje się w Rozdziale C SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.32.00-6, 38.51.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot dostawy - 0.03

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część L zamówienia - dostawa stanowiska dydaktycznego do projektowania, symulacji i montażu układów automatyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części L zamówienia jest dostawa stanowiska dydaktycznego do projektowania, symulacji i montażu układów automatyki : L1 Stanowisko do montażu układów pneumatycznych i elektropneumatycznych - 1 komplet L2 Stanowisko programowania sterowników PLC - 1 komplet Wymagany okres gwarancji, szczegółowy opis i składowe kompletu stanowiącego przedmiot zamówienia części L znajduje się w Rozdziale C niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.10.00.00-9, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.97
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot dostawy - 0.03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.