eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych i korytarzach Izby Skarbowej w Opolu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Opole: Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych i korytarzach Izby Skarbowej w Opolu
Numer ogłoszenia: 230619 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357514 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, woj. opolskie, tel. 077 453 68 86, faks 077 456 43 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych i korytarzach Izby Skarbowej w Opolu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych i korytarzach Izby Skarbowej w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych i korytarzach Izby Skarbowej w Opolu (dalej SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB) stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.Zakres robót obejmuje:przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, w tym zabezpieczenie wyposażenia: sprzętu komputerowego, biurowego, mebli itp. przed zakurzeniem, uszkodzeniem mechanicznym,dostawę materiałów i urządzeń niezbędnych do należytej realizacji zamówienia,wymianę wyłączników lub przycisków, demontaż istniejących opraw oświetleniowych,przygotowanie podłoża pod nowe oprawy oświetleniowe, montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw, pomiary natężenia światła, sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu technicznej dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w dwóch egzemplarzach i w formie elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF, uporządkowanie terenu, na którym wykonywano prace oraz wywiezienie i utylizacja odpadów, do dnia zakończenia realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania placu budowy oraz do dostarczenia materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia na Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu, na którym wykonywano roboty budowlane. Każde pomieszczenie, po zakończonych robotach, winno być odkurzone i umyte. Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji odpadów demontażowych i gruzu na własny koszt. Wykonawca może w tym celu zabezpieczyć kontener na odpady po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym miejsca umieszczenia kontenera na posesji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia z zachowaniem należytej staranności, w oparciu o obowiązujące przepisy, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową. Przedmiot zamówienia wraz z użytymi do jego realizacji materiałami winien być objęty gwarancją lub rękojmią nie krótszą niż 60 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENERGOSYSTEM Sp. z o.o., ul. Niepierzyńska 2, 54-014 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164748,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109695,69

  • Oferta z najniższą ceną: 96833,69 / Oferta z najwyższą ceną: 201778,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.