eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Konserwacja, przeglądy oraz obsługa w przypadku wystąpienia wezbrań w odbiorniku, urządzeń przeciwpowodziowych (klap zwrotnych i zasuw) na terenie miasta Wrocławia w roku 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Wrocław: Konserwacja, przeglądy oraz obsługa w przypadku wystąpienia wezbrań w odbiorniku, urządzeń przeciwpowodziowych (klap zwrotnych i zasuw) na terenie miasta Wrocławia w roku 2010
Numer ogłoszenia: 230613 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, przeglądy oraz obsługa w przypadku wystąpienia wezbrań w odbiorniku, urządzeń przeciwpowodziowych (klap zwrotnych i zasuw) na terenie miasta Wrocławia w roku 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy prac obejmuje: 1) Konserwację urządzeń przeciwpowodziowych: a) dwukrotne, ręczne wykoszenie porostów ze skarp na odpływach z rowów i kanałów; b) dwukrotne, wygrabienie wykoszonych porostów; c) jednokrotne, ręczne usuwanie namułu z cieków; d) jednokrotne, oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci w rejonie bezpośrednio przyległym do wylotów z rowów i kanałów do cieków otwartych z wywozem zanieczyszczeń; e) dwukrotne, oczyszczenie, smarowanie mechanizmów klap zwrotnych i zasuw kanałowych łącznie z ewentualnymi drobnymi naprawami (wymiana kalamitek, nakrętek, zawleczek, itp.). 2) Przegląd urządzeń przeciwpowodziowych i urządzeń hydrotechnicznych na fosie miejskiej (sprawdzenie sprawności urządzeń)- raz na kwartał. 3) Obsługę (zamknięcie i otwarcie) zasuw w przypadku wystąpienia wezbrań w odbiorniku, oraz regulację urządzeń hydrotechnicznych (szandory) na fosie miejskiej - w zależności od potrzeb. 4) Jednokrotne czyszczenie oraz malowanie farbą olejną klap zwrotnych i zasuw. 5) Ręczne czyszczenie kanału, syfonu i studzienek rewizyjnych pod przejściem podziemnym pl. Jana Pawła II- w zależności od potrzeb. 2. Roboty objęte zamówieniem dotyczą urządzeń przeciwpowodziowych, których wykaz stanowi zał. nr 7 do specyfikacji. 3. Podstawą realizacji prac wyszczególnionych w ust. 1 pkt 3 i 5 stanowić będzie każdorazowo zlecenie wystawione przez Zamawiającego. W zleceniu zostanie określone: 1) miejsce realizacji, 2) termin jego realizacji, 3) wartość. 4. Zamawiający przekaże wykonawcy na okres wykonywania prac zestaw kluczy do zasuw w dniu przekazania terenu. 5. Obowiązki Wykonawcy 1) W przypadkach zagrożenia powodziowego Wykonawca przystąpi niezwłocznie do działania od chwili powiadomienia przez Zamawiającego. 2) W obecności przedstawiciela Zamawiającego, wykonawca przeprowadzi przegląd urządzeń przeciwpowodziowych wymienionych w wykazie (zał. nr 7), z którego spisany zostanie protokół o stanie technicznym urządzeń. 3) We własnym zakresie urządzi zaplecze socjalne dla pracowników o ile zajdzie taka konieczność. 4) W trakcie prowadzonych prac w ramach niniejszego zamówienia zabezpieczy oraz uniemożliwi dostęp na teren prowadzonych prac osobom trzecim. 5) Wykonawca zobowiązany jest do stałego utrzymania porządku na terenie prowadzonych prac oraz zapleczu. 6) Zawiadomi inspektora nadzoru z 2 - dniowym wyprzedzeniem o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest, na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na swój koszt. 7) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji zadania ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt. 8) Zagospodaruje odpady zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, objętych niniejszym zamówieniem. 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie): - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonać usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości minimum niż 60 000 zł brutto, 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Wykonawca występujący, jako podmiot spółka cywilna, musi złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdego wspólnika. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie jako konsorcjum należy załączyć odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdej z firm. 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości i przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp. ), sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji. 3) Oświadczenia, że Wykonawca: - spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do specyfikacji); - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do specyfikacji);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.