Konstancin-Jeziorna: Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia dróg na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w 2015r - II etap:
1) Zadanie nr 1-- Kontynuowanie oświetlenia sołectwa Kępa Oborska.
2) Zadanie nr 2 - Budowa oświetlenia drogowego w Kępie Oborskiej.
3) Zadanie nr 3- Projekt i wykonanie oświetlenia na ulicy Ściennej w Bielawie.
Numer ogłoszenia: 230610 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia dróg na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w 2015r - II etap: 1) Zadanie nr 1-- Kontynuowanie oświetlenia sołectwa Kępa Oborska. 2) Zadanie nr 2 - Budowa oświetlenia drogowego w Kępie Oborskiej. 3) Zadanie nr 3- Projekt i wykonanie oświetlenia na ulicy Ściennej w Bielawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest, w stosunku do każdego z zadań odrębnie: - wykonanie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych, - uzgodnienie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych z Zamawiającym oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - skuteczne przeprowadzenie w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych oświetlenia, - uruchomienie linii oświetlenia drogowego i przekazanie ich do eksploatacji Zamawiającemu, oraz wykonanie pozostałych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, opisanych w programach funkcjonalno- użytkowych. Należy także, w kosztach ogólnych każdego zadania przewidzieć wykonanie innych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, wymaganych przez przepisy obowiązującego prawa (w tym wytyczenia geodezyjnego i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót) oraz zasady techniczne. W szczególności przedmiotem zamówienia jest: 1) W ramach zadania nr 1 i 2 - zaprojektowanie i budowa oświetlenia ulicznego w Kępie Oborskiej. W ramach zadania nr 1 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 2 słupy, 2 oprawy oświetleniowe, połączone około 100 metrami przewodu. W ramach zadania nr 2 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 6 słupów, 7 opraw oświetleniowych, połączone około 300 metrami przewodu. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji tych zadań określa jeden program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako: PFU). 2) W ramach zadania nr 3 - zaprojektowanie i budowa oświetlenia ulicznego na odcinku ulicy Ściennej w Bielawie. Długość odcinka, na którym budowane będzie oświetlenie określa PFU. W ramach zadania nr 3 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 2 słupy, 2 oprawy oświetleniowe, połączone około 100 metrami przewodu. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji tych zadań określa jeden program funkcjonalno-użytkowy. Prace należy zrealizować zgodnie z odrębnymi dla każdego zadania programami funkcjonalno-użytkowymi, na ulicach (drogach) w m. Kępa Oborska i Bielawa. Zadania 1 i 2 są objęte jednym programem..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamówień uzupełniających - został określony w rozdziale II niniejszej SIWZ. Zakres zamówień uzupełniających będzie wynosić do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3). Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3) oraz wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, lub remoncie oświetlenia ulicznego wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, o wartości brutto minimum dla: zadania nr 1 - 11 000,00 zł, zadania nr 2 - 46 000,00 zł, zadanie nr 3 - 13 000,00 zł,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3) oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby wykonania zamówienia co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: jeden podnośnik koszowy, jeden dźwig samojezdny, jedna koparka, jeden samochód samowyładowczy oraz jedna zagęszczarka;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3) oraz wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, tj. minimum: - jedną osobą, która będzie kierować robotami budowlanymi oraz która będzie posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. - jedną osobą, projektantem, która będzie posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do projektowania w zakresie specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3). Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 2. 3. Jeżeli uprawnienia do reprezentacji osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonego dokumentu wyszczególnionego w ust. 6, do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4. 6. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany przedstawić dokument/dokumenty wykazujące, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiany w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, uzasadnione zaistnieniem zdarzenia o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenia, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy i sposobu jego realizacji, w przypadku: a) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) wprowadzenia z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy nowych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych, które pojawiły się na rynku, o ile zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego, c) konieczności wprowadzenia nowych rozwiązań technicznych, technologicznych, lub materiałowych z uwagi na wycofanie z rynku starych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych; 3) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego; 4) zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w Kodeksie cywilnym i ustawie Pzp; 5) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że: a) realizacja części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, b) realizacja części przedmiotu umowy nie jest zasadna na skutek zmiany lub planowanej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub c) realizacja części przedmiotu umowy nie jest możliwa, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, - przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 6) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) jeśli pojawiły się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych, b) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wprowadzenia przez Zamawiającego zmiany do dokumentacji, na podstawie której Wykonawca realizuje przedmiot umowy, c) wstrzymania przez Zamawiającego realizacji przedmiotu umowy, nie wynikającego z winy Wykonawcy, d) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, e) opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, f) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, g) wystąpienia anomalii pogodowych h) nie załatwienia w terminie przez organy administracji publicznej sprawy administracyjnej związanej z wykonaniem przedmiotu umowy 7) roboty zamienne, jeśli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 23, 05-520 Konstancin-Jeziorna, Biuro Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, pok. nr 4 - kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Zadanie nr 1 - Kontynuowanie oświetlenia sołectwa Kępa Oborska..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest, w stosunku do każdego z zadań odrębnie: - wykonanie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych, - uzgodnienie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych z Zamawiającym oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - skuteczne przeprowadzenie w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych oświetlenia, - uruchomienie linii oświetlenia drogowego i przekazanie ich do eksploatacji Zamawiającemu, oraz wykonanie pozostałych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, opisanych w programach funkcjonalno- użytkowych. Należy także, w kosztach ogólnych każdego zadania przewidzieć wykonanie innych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, wymaganych przez przepisy obowiązującego prawa (w tym wytyczenia geodezyjnego i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót) oraz zasady techniczne. W szczególności przedmiotem zamówienia jest: 1) W ramach zadania nr 1 i 2 - zaprojektowanie i budowa oświetlenia ulicznego w Kępie Oborskiej. W ramach zadania nr 1 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 2 słupy, 2 oprawy oświetleniowe, połączone około 100 metrami przewodu. W ramach zadania nr 2 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 6 słupów, 7 opraw oświetleniowych, połączone około 300 metrami przewodu. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji tych zadań określa jeden program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako: PFU)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Zadanie nr 2 - Budowa oświetlenia drogowego w Kępie Oborskiej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest, w stosunku do każdego z zadań odrębnie: - wykonanie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych, - uzgodnienie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych z Zamawiającym oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - skuteczne przeprowadzenie w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych oświetlenia, - uruchomienie linii oświetlenia drogowego i przekazanie ich do eksploatacji Zamawiającemu, oraz wykonanie pozostałych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, opisanych w programach funkcjonalno- użytkowych. Należy także, w kosztach ogólnych każdego zadania przewidzieć wykonanie innych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, wymaganych przez przepisy obowiązującego prawa (w tym wytyczenia geodezyjnego i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót) oraz zasady techniczne. W szczególności przedmiotem zamówienia jest: 1) W ramach zadania nr 1 i 2 - zaprojektowanie i budowa oświetlenia ulicznego w Kępie Oborskiej. W ramach zadania nr 1 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 2 słupy, 2 oprawy oświetleniowe, połączone około 100 metrami przewodu. W ramach zadania nr 2 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 6 słupów, 7 opraw oświetleniowych, połączone około 300 metrami przewodu. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji tych zadań określa jeden program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako: PFU)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Zadanie nr 3 - Projekt i wykonanie oświetlenia na ulicy Ściennej w Bielawie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest, w stosunku do każdego z zadań odrębnie: - wykonanie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych, - uzgodnienie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych z Zamawiającym oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - skuteczne przeprowadzenie w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych oświetlenia, - uruchomienie linii oświetlenia drogowego i przekazanie ich do eksploatacji Zamawiającemu, oraz wykonanie pozostałych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, opisanych w programach funkcjonalno- użytkowych. Należy także, w kosztach ogólnych każdego zadania przewidzieć wykonanie innych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, wymaganych przez przepisy obowiązującego prawa (w tym wytyczenia geodezyjnego i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót) oraz zasady techniczne. W szczególności przedmiotem zamówienia jest: W ramach zadania nr 3 - zaprojektowanie i budowa oświetlenia ulicznego na odcinku ulicy Ściennej w Bielawie. Długość odcinka, na którym budowane będzie oświetlenie określa PFU. W ramach zadania nr 3 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 2 słupy, 2 oprawy oświetleniowe, połączone około 100 metrami przewodu. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji tych zadań określa jeden program funkcjonalno-użytkowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- "Adaptacja pomieszczenia na potrzeby gabinetu diagnostyczno-zabiegowego w Mazowieckim Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o. przy ul. Wierzejewskiego 12 w Konstancinie -Jeziornie"
- Sprzedaż i dostawa zamiatarki elewatorowej ciągnionej, jednoosiowej
- "Przebudowa sali konferencyjnej wraz z zapleczem na potrzeby Oddziału Rehabilitacji oraz rozwiązanie układu komunikacyjnego na terenie Szpitala im. prof. M. Weissa w Konstancinie-Jeziornie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Boisko dla Siedlec przy VIII LO im. Komisji Edukacji Narodowej" Budżet Obywatelski 2024
- Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Krakowskiej na terenie Miasta i Gminy Połaniec
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.