eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia dróg na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w 2015r - II etap1) Zadanie nr 1-- Kontynuowanie oświetlenia sołectwa Kępa Oborska. 2) Zadanie nr 2 - Budowa oświetlenia drogowego w Kępie Oborskiej. 3) Zadanie nr 3- Projekt i wykonanie oświetlenia na ulicy Ściennej w Bielawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Konstancin-Jeziorna: Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia dróg na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w 2015r - II etap: 1) Zadanie nr 1-- Kontynuowanie oświetlenia sołectwa Kępa Oborska. 2) Zadanie nr 2 - Budowa oświetlenia drogowego w Kępie Oborskiej. 3) Zadanie nr 3- Projekt i wykonanie oświetlenia na ulicy Ściennej w Bielawie.
Numer ogłoszenia: 230610 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia dróg na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w 2015r - II etap: 1) Zadanie nr 1-- Kontynuowanie oświetlenia sołectwa Kępa Oborska. 2) Zadanie nr 2 - Budowa oświetlenia drogowego w Kępie Oborskiej. 3) Zadanie nr 3- Projekt i wykonanie oświetlenia na ulicy Ściennej w Bielawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest, w stosunku do każdego z zadań odrębnie: - wykonanie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych, - uzgodnienie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych z Zamawiającym oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - skuteczne przeprowadzenie w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych oświetlenia, - uruchomienie linii oświetlenia drogowego i przekazanie ich do eksploatacji Zamawiającemu, oraz wykonanie pozostałych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, opisanych w programach funkcjonalno- użytkowych. Należy także, w kosztach ogólnych każdego zadania przewidzieć wykonanie innych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, wymaganych przez przepisy obowiązującego prawa (w tym wytyczenia geodezyjnego i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót) oraz zasady techniczne. W szczególności przedmiotem zamówienia jest: 1) W ramach zadania nr 1 i 2 - zaprojektowanie i budowa oświetlenia ulicznego w Kępie Oborskiej. W ramach zadania nr 1 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 2 słupy, 2 oprawy oświetleniowe, połączone około 100 metrami przewodu. W ramach zadania nr 2 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 6 słupów, 7 opraw oświetleniowych, połączone około 300 metrami przewodu. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji tych zadań określa jeden program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako: PFU). 2) W ramach zadania nr 3 - zaprojektowanie i budowa oświetlenia ulicznego na odcinku ulicy Ściennej w Bielawie. Długość odcinka, na którym budowane będzie oświetlenie określa PFU. W ramach zadania nr 3 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 2 słupy, 2 oprawy oświetleniowe, połączone około 100 metrami przewodu. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji tych zadań określa jeden program funkcjonalno-użytkowy. Prace należy zrealizować zgodnie z odrębnymi dla każdego zadania programami funkcjonalno-użytkowymi, na ulicach (drogach) w m. Kępa Oborska i Bielawa. Zadania 1 i 2 są objęte jednym programem..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówień uzupełniających - został określony w rozdziale II niniejszej SIWZ. Zakres zamówień uzupełniających będzie wynosić do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3). Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3) oraz wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, lub remoncie oświetlenia ulicznego wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, o wartości brutto minimum dla: zadania nr 1 - 11 000,00 zł, zadania nr 2 - 46 000,00 zł, zadanie nr 3 - 13 000,00 zł,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3) oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby wykonania zamówienia co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: jeden podnośnik koszowy, jeden dźwig samojezdny, jedna koparka, jeden samochód samowyładowczy oraz jedna zagęszczarka;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3) oraz wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, tj. minimum: - jedną osobą, która będzie kierować robotami budowlanymi oraz która będzie posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. - jedną osobą, projektantem, która będzie posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do projektowania w zakresie specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3). Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 2. 3. Jeżeli uprawnienia do reprezentacji osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonego dokumentu wyszczególnionego w ust. 6, do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4. 6. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany przedstawić dokument/dokumenty wykazujące, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, uzasadnione zaistnieniem zdarzenia o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenia, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy i sposobu jego realizacji, w przypadku: a) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) wprowadzenia z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy nowych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych, które pojawiły się na rynku, o ile zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego, c) konieczności wprowadzenia nowych rozwiązań technicznych, technologicznych, lub materiałowych z uwagi na wycofanie z rynku starych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych; 3) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego; 4) zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w Kodeksie cywilnym i ustawie Pzp; 5) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że: a) realizacja części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, b) realizacja części przedmiotu umowy nie jest zasadna na skutek zmiany lub planowanej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub c) realizacja części przedmiotu umowy nie jest możliwa, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, - przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 6) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) jeśli pojawiły się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych, b) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wprowadzenia przez Zamawiającego zmiany do dokumentacji, na podstawie której Wykonawca realizuje przedmiot umowy, c) wstrzymania przez Zamawiającego realizacji przedmiotu umowy, nie wynikającego z winy Wykonawcy, d) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, e) opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, f) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, g) wystąpienia anomalii pogodowych h) nie załatwienia w terminie przez organy administracji publicznej sprawy administracyjnej związanej z wykonaniem przedmiotu umowy 7) roboty zamienne, jeśli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 23, 05-520 Konstancin-Jeziorna, Biuro Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, pok. nr 4 - kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Zadanie nr 1 - Kontynuowanie oświetlenia sołectwa Kępa Oborska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest, w stosunku do każdego z zadań odrębnie: - wykonanie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych, - uzgodnienie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych z Zamawiającym oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - skuteczne przeprowadzenie w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych oświetlenia, - uruchomienie linii oświetlenia drogowego i przekazanie ich do eksploatacji Zamawiającemu, oraz wykonanie pozostałych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, opisanych w programach funkcjonalno- użytkowych. Należy także, w kosztach ogólnych każdego zadania przewidzieć wykonanie innych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, wymaganych przez przepisy obowiązującego prawa (w tym wytyczenia geodezyjnego i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót) oraz zasady techniczne. W szczególności przedmiotem zamówienia jest: 1) W ramach zadania nr 1 i 2 - zaprojektowanie i budowa oświetlenia ulicznego w Kępie Oborskiej. W ramach zadania nr 1 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 2 słupy, 2 oprawy oświetleniowe, połączone około 100 metrami przewodu. W ramach zadania nr 2 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 6 słupów, 7 opraw oświetleniowych, połączone około 300 metrami przewodu. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji tych zadań określa jeden program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako: PFU)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Zadanie nr 2 - Budowa oświetlenia drogowego w Kępie Oborskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest, w stosunku do każdego z zadań odrębnie: - wykonanie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych, - uzgodnienie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych z Zamawiającym oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - skuteczne przeprowadzenie w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych oświetlenia, - uruchomienie linii oświetlenia drogowego i przekazanie ich do eksploatacji Zamawiającemu, oraz wykonanie pozostałych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, opisanych w programach funkcjonalno- użytkowych. Należy także, w kosztach ogólnych każdego zadania przewidzieć wykonanie innych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, wymaganych przez przepisy obowiązującego prawa (w tym wytyczenia geodezyjnego i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót) oraz zasady techniczne. W szczególności przedmiotem zamówienia jest: 1) W ramach zadania nr 1 i 2 - zaprojektowanie i budowa oświetlenia ulicznego w Kępie Oborskiej. W ramach zadania nr 1 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 2 słupy, 2 oprawy oświetleniowe, połączone około 100 metrami przewodu. W ramach zadania nr 2 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 6 słupów, 7 opraw oświetleniowych, połączone około 300 metrami przewodu. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji tych zadań określa jeden program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako: PFU)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Zadanie nr 3 - Projekt i wykonanie oświetlenia na ulicy Ściennej w Bielawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest, w stosunku do każdego z zadań odrębnie: - wykonanie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych, - uzgodnienie projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych z Zamawiającym oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - skuteczne przeprowadzenie w organie administracji architektoniczno-budowlanej czynności poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, - wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych oświetlenia, - uruchomienie linii oświetlenia drogowego i przekazanie ich do eksploatacji Zamawiającemu, oraz wykonanie pozostałych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, opisanych w programach funkcjonalno- użytkowych. Należy także, w kosztach ogólnych każdego zadania przewidzieć wykonanie innych czynności, niezbędnych do osiągnięcia celu, wymaganych przez przepisy obowiązującego prawa (w tym wytyczenia geodezyjnego i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót) oraz zasady techniczne. W szczególności przedmiotem zamówienia jest: W ramach zadania nr 3 - zaprojektowanie i budowa oświetlenia ulicznego na odcinku ulicy Ściennej w Bielawie. Długość odcinka, na którym budowane będzie oświetlenie określa PFU. W ramach zadania nr 3 przypuszczalnie zaprojektowane będą a następnie wykonane 2 słupy, 2 oprawy oświetleniowe, połączone około 100 metrami przewodu. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji tych zadań określa jeden program funkcjonalno-użytkowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.