eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › PRZEPROWADZENIE KURSÓW NAUKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-20

Szczecin: PRZEPROWADZENIE KURSÓW NAUKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH
Numer ogłoszenia: 23055 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2901 , ul. Metalowa 39, 70-727 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 889 4501, faks 091 889-4508.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5pinz.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE KURSÓW NAUKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja trzech kursów języka angielskiego prowadzonych zgodnie z Ramowym i szczegółowym programem nauczania języka angielskiego w Wojskach Lądowych (WG STANAG 6001) na następujących poziomach nauczania we wskazanych terminach: - kurs na poziomie podstawowym w terminie od 07.02.2011 roku do 1.07.2011 roku; - kurs na poziomie średniozaawansowanym w terminie od 8.02.2011 do 5.07.2011 roku; - kurs na poziomie podstawowym w terminie od 05.09.2011 roku do 27.01.2012 roku. Opis według kodu CPV 80580000-3 - oferowanie kursów językowych. 2. Opis części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych- oferta musi obejmować pełny zakres zamówienia. 3. Wymagania merytoryczne przedmiotu usługi. Program kursów będzie realizowany na podstawie (Ramowych i szczegółowych programów nauczania języka angielskiego w Wojskach Lądowych) dostarczonych przez Zamawiającego, przewidujących po 590 godzin dydaktycznych dla każdego kursu i zakończonych egzaminem prowadzonym przez Komisje wyznaczone przez Dowódcę Wojsk Lądowych. 4. Wymagania metodyczne przedmiotu usługi. Zajęcia z każdą z grup (12-15 osób) prowadzić powinno minimum dwóch lektorów - absolwentów anglistyki lub lingwistyki stosowanej o specjalności nauczycielskiej oraz kolegiów nauczycielskich, posiadających tytuł magistra filologii lub licencjata języka angielskiego. 5. Wymagania organizacyjne przedmiotu usługi. Zamawiający wymaga, aby zajęcia nauki języka angielskiego odbywały się 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach 800-1430, po 6 i 7 godzin lekcyjnych (40-45 min.) z przerwami po 10 minut i jednej przerwie 20 minutowej po 3 godzinie lekcyjnej. Wymagane jest zastosowanie norm zawartych w programach nauczania języka angielskiego w wojsku według STANAG 6001. Zamawiający informuje, że: Wykonawca musi wypełnić postanowienia ramowych programów nauczania języka angielskiego w wojsku wg STANAG 6001, do wglądu u Zamawiającego; Wykonawca będzie podporządkowywał się zaleceniom, kontroli bądź nadzorowi służbowemu przełożonych Jednostki Wojskowej 2901; zajęcia nauki języka angielskiego będą odbywać się w siedzibie Wykonawcy lub w miejscu przez niego wyznaczonym, na terenie miasta Szczecina, wg planu zajęć dostarczonego przez Zamawiającego; Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia bazy dydaktycznej Wykonawcy na trzy dni przed rozpoczęciem każdego kursu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonywał usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Należy podać przedmiot, wartość, datę wykonania usług oraz odbiorców. Jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy niż 3 lata, to należy podać wykaz usług wykonywanych w okresie jego działalności (dotyczy przeprowadzenia kursów wg wymogów STANAG 6001-2 lub 6001-1 w jednostkach wojskowych lub innych instytucjach MON). Lektorzy muszą posiadać minimum tytuł licencjata. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Wykonawca załącza na Załączniku nr 7 opis bazy dydaktycznej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi wykonać zamówienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje min 2 lektorami na grupę. Wykonawca załącza wykaz osób, które będą uczestniczyć w zamówieniu. Załącznik nr 6.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - formularz cenowy Załącznik nr 5 - wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Potencjał kadrowy - 10
  • 3 - Doświadczenie i kwalifikacje wojskowo-specjalistyczne - 15
  • 4 - Baza dydaktyczna - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5pinz.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2901 ul. Metalowa 39 70-727 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2901 ul. Metalowa 39 70-727 Szczecin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.