eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabór › Dozór i ochrona obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Zabór: Dozór i ochrona obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze
Numer ogłoszenia: 230559 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze, ul. Zamkowa 1, 66-003 Zabór, woj. lubuskie, tel. 068 3274028, fax 068 3218008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cldim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i ochrona obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na terenie SP ZOZ Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze przy ulicy Zamkowej 1, usługi ochrony i dozoru pomieszczeń pałacu i Oddziału Psychiatrycznego Obserwacyjnego Dla Dzieci i Młodzieży. Celem tych działań powinno być: - zabezpieczenie Zamawiającego przed kradzieżą i dewastacją, - niedopuszczenie do przebywania na terenie chronionym osób nieuprawnionych, - przeciwdziałanie ingerencji osób trzecich uniemożliwiających prawidłowe działanie szpitala, - kontrola przestrzegania przez pacjentów regulaminu porządkowego szpitala. Do wykonania zamówienia przewiduje się dwa, jednoosobowe posterunki obsadzane codziennie, w godzinach: - na terenie pałacu od 18:00 do 24:00, - Pododdział Obserwacyjny Wzmożonej Opieki od 22:00 do 6:00 W razie potrzeby Wykonawca zapewni wsparcie zmotoryzowanej grupy interwencyjnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od ubiegających się o uzyskanie zamówienia wpłacenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki szczegółowe: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień t.j.: posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity - Dz.U. z 2005 roku, Nr 145, poz. 1221); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali ( lub realizują ) co najmniej 3 usługi polegające na fizycznej ochronie osób i mienia świadcząc je w budynkach użyteczności publicznej (przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty tak zdefiniowane w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), o rocznej wartości kontraktu nie mniejszej niż 50 000 zł oraz wykażą, że usługi te zostały wykonane (lub, że są wykonywane) należycie; d) oferent dysponuje osobami posiadającymi licencje pracowników ochrony fizycznej, wydanymi na podstawie rozporządzenia MSWiA z dnia 04.06.1998 r. w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz.U.Nr 78, poz. 511 z późn.zm.), e) dysponuje minimum dwoma zmotoryzowanymi grupami wsparcia; f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j. za ostatnie dwa lata obrachunkowe (2005 i 2006) wykażą się dodatnim wynikiem finansowym netto, g) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, tj.: posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN, h) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wykonawców zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa niżej wymienione wymagane dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy; b) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r.- Kodeks karny (Dz. U. z 1997 r. Nr 88 poz. 553 - jednolity tekst z późniejszymi zmianami) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia; c) oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; d) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych ; e) zaakceptowany projekt umowy; f) informację o wykonywaniu lub wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na fizycznej ochronie osób i mienia, świadczonych w budynkach użyteczności publicznej (przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty tak zdefiniowane w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), o rocznej wartości kontraktu nie mniejszej niż 50 000 zł oraz wykażą (przedstawią stosowne opinie, referencje), że usługi te zostały wykonane (lub, że są wykonywane) należycie, g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) dokumenty potwierdzające pełnomocnictwa osób reprezentujących wykonawcę (jeżeli oferta lub załączniki do oferty nie będą podpisane przez osobę wykazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy), i) aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity - Dz.U. z 2005 roku, Nr 145, poz. 1221), j) sprawozdanie finansowe za lata 2005 i 2006 - bilans i rachunek wyników finansowych. k) dokument potwierdzający posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000zł. l) w przypadku posłużenia się podwykonawcami, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do swej oferty ich wykaz oraz wskazaniem zakresu zadań, które będą oni w ramach zamówienia realizowali - do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez tych podwykonawców właściwych do wykonania zamówienia kwalifikacji i uprawnień .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cldim.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 66-003 Zabór ul. Zamkowa 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze, 66-003 Zabór ul. Zamkowa 1e budynek administracji pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.