eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Dostawa kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Głogów: Dostawa kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów
Numer ogłoszenia: 23037 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, fax 076 7265437.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 33 kompletów kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów (99 kontenerów pełnych, 33 kontenery siatkowe) oraz 22 kontenerów siatkowych. 2. Komplet stanowią 4 kontenery do zbiórki: szkła białego, szkła kolorowego, makulatury, plastiku (butelki PET) . Kontenery pełne w kolorach - białym, zielonym (do zbiórki szkła) i niebieskim (zbiór makulatury). Wzór przykładowego kontenera w załączniku. 3. Pojemność kontenerów - 2,5 m3. 4. Kolory : - szkło białe - kontener biały z napisem szkło bezbarwne - szkło kolorowe - kontener zielony z napisem szkło kolorowe - makulatura - kontener niebieski z napisem papier Kontenery należy opatrzyć odpowiednimi napisami wtopionymi na kontenerach pełnych (j.w.) i tabliczką opisową na kontenerach siatkowych. Ponadto oprócz powyższych opisów na kontenerach należy umieścić napis U.M. GŁOGÓW 5. Kontenery należy dostarczyć na teren GPK - SITA, ul. Przemysłowa 7A w Głogowie. 6. Rozliczenie robót nastąpi jednorazowo, na podstawie protokołu odbioru kontenerów.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.30.00 - Pojemniki z utwardzanych tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.00.00 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - zrealizowali w ostatnich trzech latach co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000zł brutto, potwierdzone dokumentami, że wykonali je z należytą starannością. Zamawiając dokona oceny w/w warunków na podstawie dołączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: - wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1), - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2), - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw (min. 1) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane z należytą starannością (załącznik Nr 4), - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia UWAGA !! Powyższe dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Rynek 10, 67-200 Głogów, pokój 314.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 10, 67-200 Głogów, pokój 314.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.