To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-04
Częstochowa: DOSTAWA OBUWIA STRAŻACKIEGO DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 230364 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160616 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OBUWIA STRAŻACKIEGO DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia strażackiego w następujących ilościach: lp. oznaczenie zadania przedmiot zamówienia Ilość Zamówienie zasadnicze (minimalna ilość) Zamówienie prawo opcji Maksymalna ilość (zamówienie zasadnicze z zamówieniem w ramach prawa opcji) 1 ZADANIE I Obuwie koszarowe 150 par 20 par 170 par 2 ZADANIE II Botki zimowe 100 par 20 par 120 par 3 ZADANIE III Półbuty służbowe męskie 100 par 20 par 120 par Półbuty damskie 1 para nie dotyczy nie dotyczy 4 ZADANIE IV Buty dla kadry dowódczo-sztabowej 13 par nie dotyczy nie dotyczy 2. Rozmiary butów: obuwia koszarowego, botków zimowych, półbutów służbowych męskich zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do dnia 01.08.2015 r. 3. Rozmiar półbutów damskich zawiera załącznik nr 1.III. 4. Rozmiary butów dla kadry dowódczo-sztabowej zawiera załącznik nr 1.IV 5. Postępowanie podzielone jest na 4 zadania oznaczone liczbami rzymskimi od I do IV. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego zadania stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczone odpowiednio numerami od 1.I do 1.IV (opis przedmiotu zamówienia) 7. Zamawiająca przewiduje możliwość zwiększenia minimalnej ilości towarów wymienionych w tabeli z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia w okresie realizacji umowy minimalnej ilości towarów do maksymalnej ilości wskazanej w tabeli. 8. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającej z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającą z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. 9. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4, poz. 25 ze zm.) 10. Obuwie koszarowe, botki zimowe, półbuty służbowe i buty dla kadry dowódczo-sztabowej winny być zgodne z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.) 11. Wymagany okres rękojmi: 12 miesięcy, gwarancji: minimum 12 miesięcy, maksymalnie 36 miesięcy (kryterium oceniane) 12. Oznaczenie wg CPV: 18800000 - 7 13. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby zamawiającej tj. Centralna Szkoła PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64. 14. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każde zrealizowane zadanie. 15. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w poszczególnych zadaniach w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze. 16. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., (Dz. U. 2011 Nr 177, poz. 1054 ze zm.). 17. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 18. Każda para obuwia zapakowana w tekturowe pudełku oznakowane nazwą producenta oraz rozmiarem. 19. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obuwie koszarowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.U.H. SUPRON 3 Spólka z o.o., ul. Czachowskiego 4, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15606,00
Oferta z najniższą ceną: 15606,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15973,20
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Botki zimowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY WYROBÓW SKÓRZANYCH IM. JANA KILIŃSKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY WYROBÓW SKÓRZANYCH IM. JANA KILIŃSKIEGO
- Spółdzielnia Pracy Wyrobów Skórzanych im. Jana Kilińskiego, ul. Hutnicza 47, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12052,80
Oferta z najniższą ceną: 12052,80 / Oferta z najwyższą ceną: 12052,80
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Półbuty służbowe męskie, półbuty damskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY WYROBÓW SKÓRZANYCH IM. JANA KILIŃSKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY WYROBÓW SKÓRZANYCH IM. JANA KILIŃSKIEGO
- Spółdzielnia Pracy Wyrobów Skórzanych im. Jana Kilińskiego, ul. Hutnicza 47, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11530,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10062,36
Oferta z najniższą ceną: 10062,36 / Oferta z najwyższą ceną: 10062,36
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: buty dla kadry dowódczo-sztabowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY WYROBÓW SKÓRZANYCH IM. JANA KILIŃSKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY WYROBÓW SKÓRZANYCH IM. JANA KILIŃSKIEGO
- Spółdzielnia Pracy Wyrobów Skórzanych im. Jana Kilińskiego, ul. Hutnicza 47, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2210,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1965,60
Oferta z najniższą ceną: 1965,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1965,60
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa materiałów i środków do sprzątania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
- Budowa miejsc postojowych oraz przebudowa drogi dojazdowej w sąsiedztwie budynku przy ul. Botanicznej 23 - etap 2
- Dostawa, montaż i uruchomienie generatora prądotwórczego zasilania awaryjnego do Oczyszczalni Ścieków Dźbów w Częstochowie dla Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A.
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Budowa boiska sportowego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 6 przy ul. Przestrzennej 68/70 w Częstochowie".
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych Specjalnych przy ulicy Krótkiej 22 w Częstochowie.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Zamawiającego
- Dostawa obuwia służbowego, wyjściowego oraz roboczego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
więcej: Obuwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.