eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Zakup piasku i soli drogowej do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w 2010r. sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, z dostawą na place składowe Służb Drogowo-Mostowych w Mińsku Mazowieckim, w Stanisławowie i bazę SKR w Halinowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Mińsk Mazowiecki: Zakup piasku i soli drogowej do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w 2010r. sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, z dostawą na place składowe Służb Drogowo-Mostowych w Mińsku Mazowieckim, w Stanisławowie i bazę SKR w Halinowie
Numer ogłoszenia: 230363 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup piasku i soli drogowej do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w 2010r. sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, z dostawą na place składowe Służb Drogowo-Mostowych w Mińsku Mazowieckim, w Stanisławowie i bazę SKR w Halinowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Zakup 300 Mg soli drogowej do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w 2010r. sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, z dostawą na place składowe Służb Drogowo-Mostowych w Mińsku Mazowieckim, w Stanisławowie i bazę SKR w Halinowie. Część II. Zakup 2500 Mg piasku do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w 2010r. sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, z dostawą na place składowe Służb Drogowo-Mostowych w Mińsku Mazowieckim, w Stanisławowie i bazę SKR w Halinowie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa 14.21.10.00 - Piasek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4 ustawy Pzp. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3. Sól drogowa musi odpowiadać wymaganiom zawartym w Polskiej Normie PN-86/C-84081/02 o parametrach soli typu DR. Na potwierdzenie Wykonawca załączy do oferty świadectwo jakości (aktualna opinia techniczna) oferowanej soli, wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów potwierdzające przydatność soli do zwalczania śliskości. 4. Piasek musi być należytej jakości i być przydatnym do zwalczania śliskości w zimowym utrzymaniu dróg oraz spełniać wymagania normy PN-B-11113:1996[4]. Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że kopalnia z której pochodzi dostarczany piasek posiada koncesję na powyższe oraz dokument stwierdzający przydatność piasku do zwalczania śliskości, tj. badania laboratoryjne przeprowadzone w 2009r. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie przyszłej umowy zgodnie z jej postanowieniami. Do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, o którym mowa wyżej. Powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, skład konsorcjum oraz zakres umocowania pełnomocnika. Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: -reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, -zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, -złożenie oferty wspólnie, -prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnik i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania na Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, jak na załączonym DRUKU ZP-17..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk oferty na Część I i/lub Część II, oraz następujące dokumenty poświadczające i niezbędne informacje: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 pkt 1 do 10 oraz ust. 2, pkt 1 do 4 ustawy. 5. Na potwierdzenie, że sól drogowa odpowiada wymaganiom zawartym w Polskiej Normie PN-86/C-84081/02 o parametrach soli typu DR, Wykonawca załączy do oferty świadectwo jakości (aktualna opinia techniczna) oferowanej soli, wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów potwierdzające przydatność soli do zwalczania śliskości. 6. Na potwierdzenie, że piasek spełnia wymagania normy PN-B-11113:1996[4] oraz jest należytej jakości i jest przydatny do zwalczania śliskości w zimowym utrzymaniu dróg, Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający, że kopalnia z której pochodzi dostarczany piasek posiada koncesję na powyższe oraz dokument stwierdzający przydatność piasku do zwalczania śliskości, tj. badania laboratoryjne przeprowadzone w 2009r. 7. Dane dotyczące Konsorcjum (jeśli dotyczy). 8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatminski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój: Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój: Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I. Zakup 300 Mg soli drogowej do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w 2010r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Zakup 300 Mg soli drogowej do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w 2010r. sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, z dostawą na place składowe Służb Drogowo-Mostowych w Mińsku Mazowieckim, w Stanisławowie i bazę SKR w Halinowie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II. Zakup 2500 Mg piasku do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w 2010r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II. Zakup 2500 Mg piasku do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w 2010r. sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, z dostawą na place składowe Służb Drogowo-Mostowych w Mińsku Mazowieckim, w Stanisławowie i bazę SKR w Halinowie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.