Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-02
Elbląg: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Numer ogłoszenia: 230354 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Winna 9, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 2306000, faks 055 2306002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) zorganizowanie i przeprowadzenie edukacji nieformalnej animującej grupę uczestników - szkolenie w dziedzinie rozwoju osobistego, Aktywność przez animację zwane dalej szkoleniem łącznie dla 40 osób w wieku od 18 do 24 lat, podzielonych na dwie grupy wyjazdowe liczące po 20 osób w grupie, w formie dwóch wyjazdów poza miasto Elbląg, podnoszących kompetencje i umiejętności społeczno-zawodowe oraz animujące uczestników szkolenia, przy czym jedna grupa wyjazdowa licząca 20 osób będzie podzielona na 2 grupy liczące po 10 osób w grupie Zamawiający wymaga, by wszystkie zajęcia w ramach szkolenia odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 20 lipca 2012 r. do dnia 14 sierpnia 2012 r., przy czym: a) zajęcia w ramach szkolenia winny odbywać się podczas dwóch wyjazdów poza miasto Elbląg, w których łącznie weźmie udział 40 osób, przy czym w jednym wyjeździe weźmie udział 20 osób, podzielonych na 2 grupy liczące po 10 osób w grupie. łącznie 24 godziny zajęć/1 grupę 10 osobową, łącznie 96 godzin zajęć dla wszystkich 4 grup 10 osobowych. b) zajęcia w ramach szkolenia winny odbywać się z każdą grupą w dni robocze, również w soboty i niedziele. Jedna godzina zajęć winna liczyć 60 minut; c) Zamawiający wymaga, aby zajęcia w ramach szkolenia były prowadzone przez: - osoby, które posiadają wykształcenie wyższe oraz posiadają doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa. 2) Każdy wyjazd, o którym mowa w pkt. 1 siwz, winien trwać 5 dni (4 noclegi). 3) Wykonawca podczas wyjazdu winien zapewnić: a) noclegi i całodobowe wyżywienie dla uczestników i kadry, b) transport uczestników i kadry w obie strony pojazdem wyposażonym w klimatyzację, c) ubezpieczenie NW uczestników i kadry na czas wyjazdu. Przy czym Zamawiający informuje, że ze strony Zamawiającego kadra liczyć będzie cztery osoby (dwie osoby na wyjazd) 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas szkolenia zorganizował oraz przeprowadził ognisko oraz dyskotekę dla uczestników szkolenia, przy czym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił odpowiednią ilość kiełbasek, pieczywa, musztardy, ketchapu dla wszystkich uczestników szkolenia oraz kadry. Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności i kompetencji społecznych oraz animacja grupy, poprzez które uczestnicy mają zdobyć doświadczenia w innym, nowym środowisku, nauczyć się omawiać te doświadczenia oraz wyciągać z nich wnioski, a także wprowadzać je w życie. Zatem szkolenie ma na celu pobudzenie ich potencjału, energii oraz wyzwolenie zapału do pracy dla siebie, rówieśników oraz na rzecz swojego otoczenia. Zamawiający wymaga, aby szkolenie zakończyło się prezentacją przygotowaną przez uczestników, pokazującą zdobyte umiejętności podczas tego szkolenia. Każda grupa 10 osobowa winna przygotować taką prezentacją, zatem prezentacji będzie cztery. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom (każdemu uczestnikowi) pamięć USB lub inny nośnik danych, który będzie zawierał nagrany materiał filmowy z prezentacji wszystkich grup przygotowanych przez uczestników, pokazujących zdobyte umiejętności podczas tego szkolenia, przy czym jeden materiał filmowy ma zawierać 2 prezentacje (łącznie 2 materiały filmowe). Zamawiający wymaga, aby każda grupa wyjazdowa (20 osobowa) otrzymała materiał filmowy zawierający nagrane dwie prezentacje 10 osobowych grup, które uczestniczyły odpowiednio w wyjeździe nr 1 i nr 2. Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu łącznie 41 sztuk pamięci USB lub innych nośników danych zawierających (40 dla uczestników oraz 1 dla Zamawiającego) nagrany materiał filmowy z wszystkich prezentacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - osoby, które posiadają wykształcenie wyższe oraz posiadają doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa. a)potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz, - oraz dokumentów wymienionych w ust. IV pkt. A ppkt. 2 siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2.Upoważnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) powinny być dołączone do oferty, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - lokalizacja - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Zamawiający wskazuje dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określa warunki tych zmian: Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy za zgodą obu stron w następujących przypadkach: a) zmiany w terminach realizacji usługi, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także na wniosek Wykonawcy, b) zmiany dotyczące osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wynikających z sytuacji losowych wskazane przez Wykonawcę osoby nie mogą realizować usługi, pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z co najmniej takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami, c) zmiany harmonogramu zajęć na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego. d) w przypadku urzędowej zmiany stawki Vat strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość Vat, i tym samym zmiany wynagrodzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mops.elblag.pl lub w siedzibie Zamawiającego MOPS ul. Winna 9 82-300 Elbląg w pokoju nr 507.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego MOPS ul. Winna 9 82-300 Elbląg pokój nr 317 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Od wykluczenia do usamodzielnienia EFS POKL Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie: 16 01 03 - zużyte opony oraz 19 12 04 - tworzywa sztuczne i guma
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę sprzętu kuchennego
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bielnik Drugi, gmina Elbląg
- Remont instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Elblągu.
- Przebudowa przepustu w ciągu drogi leśnej nr inw. 220/222 oddz. 183 Leśnictwo Górki w miejscowości Kadyny
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 (18 części).
- Świadczenie usług wspierających rozwój dla dzieci i młodzieży oraz usamodzielnianych wychowanków przebywających w pieczy zastępczej a także dla rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze (..)
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zajęcia z psychologiem
- Organizacja i realizacja usług szkoleniowych oraz prowadzenie zajęć z coachingu, doradztwa zawodowego oraz psychologicznego
- Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.