eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Terespol › Zimowe i letnie utrzymanie dróg w Terespolu w roku 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Terespol: Zimowe i letnie utrzymanie dróg w Terespolu w roku 2010
Numer ogłoszenia: 230335 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Terespol , ul. Wojska Polskiego 130, 21-550 Terespol, woj. lubelskie, tel. 083 3752036, faks 083 3752327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.terespol-m.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe i letnie utrzymanie dróg w Terespolu w roku 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - utrzymanie zimowe dróg. - odśnieżanie ulic pługiem średnim 60 godzin - odśnieżanie ulic i chodników pługiem lekkim 120 godzin - posypywanie skrzyżowań ulic mieszanką solno-piaskową i chodników piaskiem 48 godzin - wywóz zalegającego śniegu 48 godzin - ładowarka 48 godzin - mieszanka piaskowo solna 150 ton Zadanie II - usługi w zakresie oczyszczania miasta - zamiatanie ulic kat. I - 4,71 km, - kat. II - 5,59 km, - opróżnianie koszy ulicznych 107 szt. Zadanie III - usługi w zakresie utrzymania zieleni miejskiej - koszenie trawników ulicznych i pozostałych terenów zielonych - 98.048 m2, - koszenie płyty stadionu - 7.125 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00 - 90.31.51.00 90.21.00.00 - 90.21.00.00 90.21.10.00 - 90.21.10.00 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.12.13.20 - 90.12.13.20 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach oraz informacjach zawartych w treści tych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wypełniony formularz ceny ofertowej wraz z n/w załącznikami. 2. Do wypełnionego formularzu oferty zał. Nr 1 należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające ważność i odpowiedniość oferty. Wypełniony załącznik Nr 1 oferty cenowej, 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec zakazu ubiegania się o zamówienie , nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, złożonym przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 8. Wykonawcy wspólnie mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. art.23. ust.1 - Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. , albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie wspólnie zamówienia musi spełnić wymogi formalne. Do wykonawców o których mowa w art. 23 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przed podpisaniem umowy zamawiający będzie żądał od wykonawców występujących wspólnie, umowy regulującej współpracę tych podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.terespol-m.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Terespol Ul. Wojska Polskiego 130 21-550 Terespol pokój 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Terespol Ul. Wojska Polskiego 130 21-550 Terespol pokój 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - utrzymanie zimowe dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odśnieżanie ulic pługiem średnim 60 godzin - odśnieżanie ulic i chodników pługiem lekkim 120 godzin - posypywanie skrzyżowań ulic mieszanką solno-piaskową i chodników piaskiem 48 godzin - wywóz zalegającego śniegu 48 godzin - ładowarka 48 godzin - mieszanka piaskowo solna 150 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9, 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - usługi w zakresie oczyszczania miasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zamiatanie ulic kat. I - 4,71 km, - kat. II - 5,59 km, - opróżnianie koszy ulicznych 107 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9, 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.12.13.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - usługi w zakresie utrzymania zieleni miejskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - koszenie trawników ulicznych i pozostałych terenów zielonych - 98.048 m2, - koszenie płyty stadionu - 7.125 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9, 77.31.41.00-5, 77.31.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.