eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korczew › Budowa mikroinstalacji prosumenckich na potrzeby obiektów gospodarstw domowycjh w gminie Korczew

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Korczew: Budowa mikroinstalacji prosumenckich na potrzeby obiektów gospodarstw domowycjh w gminie Korczew
Numer ogłoszenia: 230334 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205562 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Ks. Brzóski 20a, 08-108 Korczew, woj. mazowieckie, tel. 025 6312078, faks 025 6312089.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa mikroinstalacji prosumenckich na potrzeby obiektów gospodarstw domowycjh w gminie Korczew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej oraz kompleksowe wykonanie robót budowlanych, dotyczących zadania inwestycyjnego pt. Budowa mikroinstalacji na potrzeby obiektów użyteczności publicznej oraz gospodarstw domowych w Gminie Korczew. 2.Zakres przedmiotowej inwestycji obejmować będzie: a)Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 2 kW na dachach budynków, z systemem zapobiegającym sprzedaży energii b)Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 3 kW na dachach budynków, z systemem zapobiegającym sprzedaży energii elektrycznej do sieci elektroenergetycznej - 10 kpl. c)Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 5 kW na dachach budynków, z systemem zapobiegającym sprzedaży energii elektrycznej do sieci elektroenergetycznej - 1 kpl. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. Oferta dostarczona przez Wykonawcę powinna obejmować całość dostaw, usług i robót budowlanych koniecznych do przeprowadzenia przedsięwzięcia aż do momentu przekazania Zamawiającemu do użytkowania. Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania. 4.O ile w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określenie pochodzenia produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów lub rozwiązań technologicznych, należy rozumieć je jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe, a oznaczeniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważny. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu rozwiązań równoważnych wraz z podaniem ich parametrów i przedstawienia dowodów równoważności w postaci odpowiednich kart katalogowych. Brak wskazania w ofercie rozwiązań równoważnych wraz z wykazaniem ich równoważności będzie traktowane jako zobowiązanie Wykonawcy do zastosowania przez niego materiałów i urządzeń, o których mowa w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik nr 9 do SIWZ) oraz w tabelach dotyczących parametrów technicznych (Załączniki 10, 11 do SIWZ). 5.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, będących wyrobami budowlanymi wprowadzonymi do obrotu lub udostępniania na rynku krajowym na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2014, poz. 883). 7.W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej oraz uzyskać wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca, aby przed przystąpieniem do wykonania instalacji Wykonawca zapoznał się ze stanem dachów oraz wykonał ich niezbędne sprawdzenia i ekspertyzy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody spowodowane wykonaniem robót budowlanych bez sprawdzenia stanu istniejącego. 8.Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOINSTAL SP. z o.o., Sierakowice Prawe 141 D, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 631512,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 383753,28

  • Oferta z najniższą ceną: 383753,28 / Oferta z najwyższą ceną: 383735,28

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.