eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa wraz z rozmieszczeniem oraz dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu telewizji przemysłowej w budynku sądowym przy ul. Sądowej 1 i Podwale 30. Znak sparwyZP/PN/23/2008/SI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Wrocław: Dostawa wraz z rozmieszczeniem oraz dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu telewizji przemysłowej w budynku sądowym przy ul. Sądowej 1 i Podwale 30. Znak sparwy: ZP/PN/23/2008/SI
Numer ogłoszenia: 230324 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Wrocławiu , ul. Sądowa 1, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3704200,3704300,7994200, fax. 071 3704283.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z rozmieszczeniem oraz dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu telewizji przemysłowej w budynku sądowym przy ul. Sądowej 1 i Podwale 30. Znak sparwy: ZP/PN/23/2008/SI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony m.in. w Wymaganych minimalnych parametrach technicznych - stanowiących Załącznik nr WT- 1 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, m.in.: 1) rozbudowę systemu telewizji przemysłowej - urządzenia w budynku sądowym przy ul. Sądowej 1 i Podwale 30; 2) wykonanie systemu telewizji przemysłowej w czytelni akt; 2. Wykonawca, na własny koszt oraz własne ryzyko, zobowiązany jest, w ramach przedmiotu zamówienia, m.in. do: a) dostarczenia, do siedziby Zamawiającego przedmiotu zamówienia oraz instalacji, rozmieszczenia i uruchomienia przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, b) dostarczenia w ramach przedmiotu zamówienia m.in.: kart gwarancyjnych, certyfikatów, instrukcji obsługi w języku polskim, c) zapewnienia w okresie gwarancji, w ramach niniejszej wartości umowy serwisu przedmiotu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2. Wykonawca, zgodnie z art. 44 ustawy w związku z art.22 ust.1, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w załączniku druk do ewentualnego wykorzystania (załącznik nr 4 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszego Rozdziału: 3.1. podpunkty 1.a) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 ppkt a) niniejszego Rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 niniejszego Rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 3.2. niniejszego Rozdziału stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.so.gov.pl/zamowienia.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SĄD OKRĘGOWY WE WROCŁAWIU ul. Sądowa 1 50-046 WROCŁAW tel/fax. (071) 37-04-215 (295) III p.; pok.320. Koszt SIWZ wraz z załącznikami - w wersji papierowej, wynosi 15 PLN..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Wyłącznie: Biuro Podawcze Sądu Okręgowego we Wrocławiu, ul. Sądowa 1; 50-046; WROCŁAW; Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.10.2008r. o godz. 11:30 w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu, IIIp., pok.304.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dla dostaw do 20% na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych. 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze Stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania w formie, w jakiej je wysłała i/lub pisemnie. 3. Oferta musi być złożona w formie pisemnej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.