eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziec › Odbudowa nawierzchni drogi leśnej Kaźmierka-Gizałki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Grodziec: Odbudowa nawierzchni drogi leśnej Kaźmierka-Gizałki
Numer ogłoszenia: 230241 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodziec , ul. Leśna 50, 62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 248-50-27, fax. 0-63 248-50-05 wew. 115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziec.lasypanstwowe.poznan.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe Skarb Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa nawierzchni drogi leśnej Kaźmierka-Gizałki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont-odbudowa drogi leśnej na długości 1154mb w leśnictwie Kaźmierka, polegający na wzmocnieniu kruszywem jej nawierzchni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3000,00PLN (trzy tysiące zŁ)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy , których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 164, poz.1163) zwaną dalej Ustawą i spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej (specyfikacją). 2. O udzielenie zamówienia , określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 2.1.spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.2.zatrudniają osoby (co najmniej jedną) z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej. 2.3.udokumentują ważny i obowiązujący wpis osób, o których mowa w pkt. 2.2., na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, 2.4. zaakceptują projekt umowy załączony do specyfikacji i zawarte w nim warunki, 2.5.zaakceptują i spełnią warunki przetargu określone niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą wszystkie dokumenty lub oświadczenia i informacje określone w dziale VI specyfikacji, 3. Na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy , wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia W przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - obowiązuje załączenie stosownej umowy. 4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w art. 23 ust.1 ustawy- oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty lub oświadczenia oddzielnie dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie oświadczeń lub dokumentów wymienionych w dziale VI specyfikacji, dostarczonych przez wykonawcę. 6. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 7. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty sporządzonej na formularzu (OFERTA) - załącznik nr 3 do specyfikacji, niżej wymienione dokumenty, oświadczenia, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1.1. dowód wniesienia wadium, 1.2. oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust.1 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji, 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające zgodność profilu powadzonej działalności z przedmiotem zamówienia oraz aktualny wykaz osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy , jeżeli z tego dokumentu to nie wynika. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa wyżej, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie kserokopii umowy spółki i dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników. Dla wykonawców występujących wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę. 1.4. zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo właściwy dokument stwierdzający , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności wykonawcy w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 1.6. wykaz osób z uprawnieniami, które wykonywać będą zamówienie - załącznik nr 5 do specyfikacji, 1.7. dokumenty stwierdzające wpis osób (co najmniej jednej) z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, 1.8. bilans oraz rachunek zysków i strat, a przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres : ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 1.9. kosztorysy ofertowe sporządzone na bazie załączonych przedmiarów robót - załącznik Nr 6 do specyfikacji; 1.10. zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji. Akceptację projektu umowy należy potwierdzić podpisem na każdej zapisanej stronie umowy oraz pieczątką i podpisem na ostatniej stronie umowy - podpisują osoby podpisujące ofertę, 2. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu nie daje możliwości zamawiającemu sprawdzenia jej prawdziwości, w inny sposób. 3. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodziec.lasypanstwowe.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Grodziec, ul.Leśna 50, 62-580 Grodziec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Grodziec ul.Leśna 50, 62-580 Grodziec, pokój nr1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.