eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › adaptacja pokoi nr 317,318,319,323

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Olsztyn: adaptacja pokoi nr 317,318,319,323
Numer ogłoszenia: 230232 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna , ul. Mariańska 1, 10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 527 44 62, faks 0-89 527 44 62 wew. 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja pokoi nr 317,318,319,323.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w związku z: adaptacją pokoi nr 317,318,319,323 w oparciu o: 1. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - załącznik nr 1, 2. Przedmiar robót do wyceny w branży budowlanej i elektrycznej - załącznik nr 2. 3. Dokumentacja instalacji elektrycznej do wglądu u Kierownika Internatu Szkoły Policealnej w Olsztynie mgr Bogna Nawrot - ul. Mariańska 3, 10-052 Olsztyn, tel. 089 527-53-64 wew. 23, tel. kom. 608-175-279 w godz. 8,00-14,00..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma wykazać, że: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Zamawiający żąda aby kierownik budowy Wykonawcy posiadał uprawnienia kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie obiektów wpisanych do rejestru zabytków (D. U. 2004 NR 150 poz. 1579). 2. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - na poparcie warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (5 lat), licząc przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje, - co najmniej dwie roboty budowlane w obiekcie zabytkowym odpowiadające swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto), 3. zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie przeprowadzona według reguły (spełnia - nie spełnia) na podstawie wymaganych dokumentów zawartych w rozdziale IX SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo regulujące sposób reprezentacji. 2. wykaz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ robót budowlanych, 3. dokument/y potwierdzający/e, że robota/y, o której/ych mowa w Rozdziale VIII pkt. 2a została/y wykonana/e należycie, - referencje są dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 2a zostały wykonane należycie. 4. Kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o wpisie do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy wykonawcy. Zamawiający żąda aby kierownik budowy wykonawcy posiadał uprawnienia kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie obiektów wpisanych do rejestru zabytków (D. U. 2004 NR 150 poz. 1579). 5. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 6. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 rozdział IX SIWZ składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policealna ul. Mariańska 1, pokój nr 24 10-052 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Szkoła Policealna ul. Mariańska 1, Pokój nr 36 10-052 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.